美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   173


大宅

積分: 3432


1061#
發表於 17-5-20 12:34 |只看該作者
el_20 發表於 17-5-20 12:14
本帖最後由 el_20 於 17-5-20 12:16 編輯

好用呀,但我覺得light版已經夠晒,orginal果隻太潤同油啦… ...

的確買sample係最抵,而且見到清咗咁多sample會好有滿足感。
不過我有朋友做化妝品工場,佢話其實我哋平時用的sample,係試機產品,雖然成份並唔差得遠,不過佢哋拎試機產品做咗檢查之後發現如果有咩問題係會再調較,直到完全meet spec.先會做大貨,即係貨裝。
當然雪花秀咁大間公司我相信就算試機產品應該都唔會有問題,而佢就話貨裝產品嘅質素會等同sample甚至更好。


男爵府

積分: 5070


1062#
發表於 17-5-20 12:37 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-5-20 08:38
我用緊cleansing foam 、缷裝油、美白膏都幾好

美白果款 cleaning。好唔好用


子爵府

積分: 13242


1063#
發表於 17-5-20 12:43 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-20 11:09
本帖最後由 Fat_Ann 於 17-5-20 11:10 編輯

咁多敷上面要等幾耐先吸收?我尋日用1/3包今朝起身都覺得仲 ...

我通常冬天先咁做,所以好快吸曬真係唔洗十分鍾但摸上去係會痴架,所以要洗左去,我如果當cream用最多用一粒黃豆份量(light 版)
***南無阿彌陀佛***


子爵府

積分: 13242


1064#
發表於 17-5-20 12:43 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-20 11:11
呢隻mask有冇sample試㗎?

本帖最後由 家庭主婦 於 17-5-20 12:45 編輯

冇架
除非promotion時送過一塊


子爵府

積分: 13242


1065#
發表於 17-5-20 12:45 |只看該作者
szenanababe 發表於 17-5-20 12:37
美白果款 cleaning。好唔好用

夏天我覺得好用,唔乾
***南無阿彌陀佛***


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1066#
發表於 17-5-20 12:52 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-20 12:34
的確買sample係最抵,而且見到清咗咁多sample會好有滿足感。
不過我有朋友做化妝品工場,佢話其實我哋平時 ...
原來有D咁嘅野架?


子爵府

積分: 11618


1067#
發表於 17-5-20 13:18 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-20 12:34
的確買sample係最抵,而且見到清咗咁多sample會好有滿足感。
不過我有朋友做化妝品工場,佢話其實我哋平時 ...

唔好意思 想問下你地係邊度買sample架?
我見人話gmarket都好多假sample 所以想八下


男爵府

積分: 5228


1068#
發表於 17-5-20 13:31 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-20 12:34
的確買sample係最抵,而且見到清咗咁多sample會好有滿足感。
不過我有朋友做化妝品工場,佢話其實我哋平時 ...

原來係咁架?
不過講開有時sample覺得好用,陣味係強d,但到買貨size個味道係差少少,唔知係咪真有分別搽完效果反而無sample咁正tim,我覺得相反係sample做得好d ,佢要吸引d人買


男爵府

積分: 5228


1069#
發表於 17-5-20 13:35 |只看該作者
Taitaimui 發表於 17-5-20 13:18
唔好意思 想問下你地係邊度買sample架?
我見人話gmarket都好多假sample 所以想八下
...

我係yahoo幫襯開有個賣家,宜家雪花秀sample有限日期,反而更容易問到係咪新貨,見到最新市面宜家去到2019年12月既sample


大宅

積分: 3432


1070#
發表於 17-5-20 13:54 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-5-20 12:43
我通常冬天先咁做,所以好快吸曬真係唔洗十分鍾但摸上去係會痴架,所以要洗左去,我如果當cream用最多用一 ...

宜家希望快啲用完包normal版轉用light版


大宅

積分: 3432


1071#
發表於 17-5-20 13:56 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-5-20 12:43
本帖最後由 家庭主婦 於 17-5-20 12:45 編輯

冇架

咁遲吓先決定買唔買,反正保濕mask我仲有好多


大宅

積分: 3432


1072#
發表於 17-5-20 13:58 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-5-20 12:52
原來有D咁嘅野架?

朋友做日本化妝品QC,所以日系護膚品係咁,或者未必每間公司都一樣,不過佢話全球行內都係咁做。


大宅

積分: 3432


1073#
發表於 17-5-20 14:00 |只看該作者
Taitaimui 發表於 17-5-20 13:18
唔好意思 想問下你地係邊度買sample架?
我見人話gmarket都好多假sample 所以想八下
...

我冇買過sample呀,手頭上有嘅都係G返嚟送嘅,不過我見好多水貨店或者格仔舖都有得賣


大宅

積分: 3432


1074#
發表於 17-5-20 14:08 |只看該作者
el_20 發表於 17-5-20 13:31
原來係咁架?
不過講開有時sample覺得好用,陣味係強d,但到買貨size個味道係差少少,唔知係咪真有分別:su ...

我覺得貨裝應該係stable啲,照常理係品質好啲,因為如果sample效果好但係貨裝唔work,即係呃得你買一次貨裝之後唔會再翻單,對公司嚟講唔係一件好事
咁我相信一間大公司應該無論sample & 貨裝都有一定質素,所以都唔使擔心。
但係至於sample係真定假,我就真係唔識分(你知宜家啲A貨像真度有幾高),所以我都係搵有口碑嘅公司先買,呢度JM話嗰間係官方公司我先敢G。


男爵府

積分: 5228


1075#
發表於 17-5-20 14:34 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-20 14:08
我覺得貨裝應該係stable啲,照常理係品質好啲,因為如果sample效果好但係貨裝唔work,即係呃得你買一次貨 ...

你都講得岩...
但最奇怪雪花秀間公司有咁大量sample流出市面唔知佢用咩市場策略。
你話鋪頭買野跟sample俾你,就話捉女人貪小便宜,但如果d人識玩,其實買sample都夠用,洗咩幫襯你買貨


男爵府

積分: 5070


1076#
發表於 17-5-20 14:34 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-5-20 12:45
夏天我覺得好用,唔乾

咁你冬天用邊款洗面


大宅

積分: 4854


1077#
發表於 17-5-20 14:58 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-20 11:13
咁即係洗面 --> 潤燥面膜 --> 美白面膜 --> 水 & 乳 --> 面霜?

係呀,咁樣d印會快退d


大宅

積分: 4854


1078#
發表於 17-5-20 15:02 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-5-20 11:38
fu完潤燥再fu美白,一定係超吸收

我未試,只係用左潤燥面膜咋,琴晚懶,唔願郁


別墅

積分: 708


1079#
發表於 17-5-20 15:06 |只看該作者
el_20 發表於 17-5-20 12:14
本帖最後由 el_20 於 17-5-20 12:16 編輯

好用呀,但我覺得light版已經夠晒,orginal果隻太潤同油啦… ...

之前g market 送左個sample 等我試試先
我諗佢應該唔係light 版

但我面脥位有紅 又唔係敏感 都唔知點好



瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1080#
發表於 17-5-20 15:17 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-5-20 15:02
我未試,只係用左潤燥面膜咋,琴晚懶,唔願郁

Mask好唔好用呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo