跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


1061#
發表於 09-5-1 00:03 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-5-1 12:00 AM 發表


我兩樣都買咗呀


我本身屋企都有呢兩樣野...不過都係時候入定多少少喇, 因為要日日抹架嘛!


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1062#
發表於 09-5-1 00:25 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 00:03 發表


我本身屋企都有呢兩樣野...不過都係時候入定多少少喇, 因為要日日抹架嘛!
仲要儲定d乾糧呀...如果真係殺到埋來....都唔會出咁多街....


伯爵府

積分: 18922


1063#
發表於 09-5-1 00:36 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-5-1 12:25 AM 發表
仲要儲定d乾糧呀...如果真係殺到埋來....都唔會出咁多街....


係啦, 依家星期6諗諗下, 都係唔去d人多地方...因為聽日就係5.1, 之後星期6又係紅日, 連埋星期日就3日紅假, 出面街一定勁多自由行同埋其他放假既人....依家d豬流感又唔知幾時殺到埋黎, 如果去d人多地方都係麻煩喇.....攪到依家都唔知星期6去邊...又無理由留係屋企架


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1064#
發表於 09-5-1 01:12 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 00:36 發表


係啦, 依家星期6諗諗下, 都係唔去d人多地方...因為聽日就係5.1, 之後星期6又係紅日, 連埋星期日就3日紅假, 出面街一定勁多自由行同埋其他放假既人....依家d豬流感又唔知幾時殺到埋黎, 如果去d人多地方都係麻煩喇.. ...
仲未唸到去邊?? 就去大澳啦...個到起ma都空氣清新d


伯爵府

積分: 18922


1065#
發表於 09-5-1 11:50 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-5-1 01:12 AM 發表
仲未唸到去邊?? 就去大澳啦...個到起ma都空氣清新d



諗左兩個地方, 不過始終呢幾日都係紅日, 唔想同人迫呀...因為湊住wallace, 如果去d人多地方真係好辛苦, 可能將個節目延遲去下星期老公off先再去啦....聽日就唔去咁遠喇!


禁止訪問

積分: 7207


1066#
發表於 09-5-1 12:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10674


1067#
發表於 09-5-1 18:07 |只看該作者
hihi,有無人呀~~~~~


伯爵府

積分: 18922


1068#
發表於 09-5-1 18:17 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-5-1 06:07 PM 發表
hihi,有無人呀~~~~~




子爵府

積分: 10674


1069#
發表於 09-5-1 19:06 |只看該作者
hihi,無去街呀???

我今日係屋企煮飯呀,唔知點解呢排無乜心情去街,寧願係屋企煮飯煲湯。
原帖由 julieann 於 09-5-1 18:17 發表




子爵府

積分: 10674


1070#
發表於 09-5-1 19:15 |只看該作者
唔講住,煮飯先,今晩再傾過,88


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1071#
發表於 09-5-1 19:32 |只看該作者


伯爵府

積分: 18922


1072#
發表於 09-5-1 19:38 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-5-1 07:06 PM 發表
hihi,無去街呀???

我今日係屋企煮飯呀,唔知點解呢排無乜心情去街,寧願係屋企煮飯煲湯。


我今日先返黎咋, 去左mami度兩晚~
聽日老公off嘛, 不過聽日都唔去長洲, 又唔去山頂, 又唔去大澳...改左去西貢沙灘玩....下星期老公off先去長洲, 呢3日都紅日呀, 費事同人迫...沙灘都應該多人, 不過玩水都起碼好過去d人多又迫又空氣差既地方嘛~


伯爵府

積分: 18922


1073#
發表於 09-5-1 19:39 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 07:32 PM 發表



Hi Christie,

食飯未呀~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1074#
發表於 09-5-1 20:00 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 19:39 發表
Hi Christie,

食飯未呀~

一早食o左了..
今日肚疴...都唔敢食街外野..
煮o左個米粉食咋...


伯爵府

積分: 18922


1075#
發表於 09-5-1 20:08 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 08:00 PM 發表

一早食o左了..
今日肚疴...都唔敢食街外野..
煮o左個米粉食咋...


做咩肚痾呀? 係咪個胃又敏感d食物呀?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1076#
發表於 09-5-1 20:21 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 20:08 發表
做咩肚痾呀? 係咪個胃又敏感d食物呀?

我都唔知呀~
不過,呢排o的腸胃都唔係幾好,
好容易就扭肚痛and 肚疴...

不過,我都留意到,一食得多熱氣野,
就會咁...睇o黎,都係要忍吓口...

你又食o左飯未呀?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1077#
發表於 09-5-1 20:27 |只看該作者
julieann..
剛收到從你o既電郵寄出o既email...
係咩o黎o架??
我唔敢開呀..

http://www.flixster.com/user/julieannho076/connect


伯爵府

積分: 18922


1078#
發表於 09-5-1 20:32 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 08:21 PM 發表

我都唔知呀~
不過,呢排o的腸胃都唔係幾好,
好容易就扭肚痛and 肚疴...

不過,我都留意到,一食得多熱氣野,
就會咁...睇o黎,都係要忍吓口...

你又食o左飯未呀? ...


我食左d野架喇, 不過一陣再食少少啦~ 我老公返夜, 都唔想煮飯食~

你要小心食野喇, 你有左BB, 肚痾好辛苦呀, 一陣食咩痾咩就大人同BB都無營養喇!


伯爵府

積分: 18922


1079#
發表於 09-5-1 20:35 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 08:27 PM 發表
julieann..
剛收到從你o既電郵寄出o既email...
係咩o黎o架??
我唔敢開呀..

http://www.flixster.com/user/julieannho076/connect


係呀, 我send架...我朋友send比我既, 之後我以為係upload相果dweb相薄, 咪跟佢step做囉...到完晒之後先知係類似facebook咁既野, 但果時知道時太遲喇, 已經send晒比我d朋友 我又唔想學多樣野咁麻煩, facebook已經好多野玩啦嘛~ 所以你可以唔理個e-mail都得呀~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1080#
發表於 09-5-1 20:36 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 20:32 發表
我食左d野架喇, 不過一陣再食少少啦~ 我老公返夜, 都唔想煮飯食~

你要小心食野喇, 你有左BB, 肚痾好辛苦呀, 一陣食咩痾咩就大人同BB都無營養喇!

係呀~真係好辛苦,
因為而家唔可以食藥,尤佢疴喎~唉..
所以我都唔敢再食咁多熱氣野了..
濕熱o既食物都係少食o的好o的...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo