潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   132


大宅

積分: 2185


1061#
發表於 18-12-15 01:04 |只看該作者

回覆樓主

請問有冇人搵到第二間有呢兩件平d 呀
myimage.jpg
myimage.jpg


男爵府

積分: 9684


1062#
發表於 18-12-15 07:24 |只看該作者
奀奀NGAN 發表於 18-12-15 00:41
我都中意呢件但我中意深色黑毛.等下先.可能遲啲美加有

你呢件係邊間見到?


子爵府

積分: 13982


1063#
發表於 18-12-15 08:55 |只看該作者
ankieman903 發表於 18-12-14 22:49
有冇jm見過邊間有呢件牛仔毛毛外套呀?

我買左近似款
myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 2802


1064#
發表於 18-12-15 10:36 |只看該作者
純呻...
唔知各位有冇試過問過一間店主2次價錢, 但覺得貴冇幫襯, 到第三次問價時, 店主竟然覆我 "你有冇買開野架?", 我真心回佢 "我夏天有到你實體店買過件TEE, 唔明有咩關係"

乜依家D SHOP唔准客人問完覺得價錢唔O岩唔買咩, 人地JUNE, 美加, JB, 仲有其他SHOP都唔會咁覆人


男爵府

積分: 9362


1065#
發表於 18-12-15 10:55 |只看該作者
winniekoyle 發表於 18-12-15 10:36
純呻...
唔知各位有冇試過問過一間店主2次價錢, 但覺得貴冇幫襯, 到第三次問價時, 店主竟然覆我 "你有冇買 ...

我試過問一間shop對波鞋幾錢,即3毛個對。
佢只答我3xx

依間只係我第一次問價


水晶宮

積分: 58252


1066#
發表於 18-12-15 11:05 |只看該作者
winniekoyle 發表於 18-12-15 10:36
純呻...
唔知各位有冇試過問過一間店主2次價錢, 但覺得貴冇幫襯, 到第三次問價時, 店主竟然覆我 "你有冇買 ...

試過問多兩次價而冇買過,佢block咗我唔覆


水晶宮

積分: 57647

2018復活節勳章 畀面勳章


1067#
發表於 18-12-15 11:10 |只看該作者
winniekoyle 發表於 18-12-15 10:36
純呻...
唔知各位有冇試過問過一間店主2次價錢, 但覺得貴冇幫襯, 到第三次問價時, 店主竟然覆我 "你有冇買 ...

邊間,得我black list 佢
吾比人問便show 價$

HIMMAMA3  男爵府


水晶宮

積分: 57647

2018復活節勳章 畀面勳章


1068#
發表於 18-12-15 11:10 |只看該作者
petitsomeone 發表於 18-12-15 11:05
試過問多兩次價而冇買過,佢block咗我唔覆

至憎呢D店
HIMMAMA3  男爵府


子爵府

積分: 13982


1069#
發表於 18-12-15 11:16 |只看該作者
petitsomeone 發表於 18-12-15 11:05
試過問多兩次價而冇買過,佢block咗我唔覆

邊間甘過份?
老實講問唔一定要買架, 我地行街唔通入親去睇都一定要買野咩
何況間野冇show價錢, 我地先要問價唧, 問完覺得價錢唔岩咪唔買囉,唔想人問咪直接show價囉


水晶宮

積分: 58252


1070#
發表於 18-12-15 11:23 |只看該作者
Fishbbmama 發表於 18-12-15 11:16
邊間甘過份?
老實講問唔一定要買架, 我地行街唔通入親去睇都一定要買野咩
何況間野冇show價錢, 我地先 ...

響屯門,有FB同實體舖。
之後我改WHATSAPP問價,冇混吉佢就有KEEP住覆。

但發覺佢d衫近來好鬼大件。(唔係因為我瘦)
都少咗幫襯佢。


大宅

積分: 2802


1071#
發表於 18-12-15 11:32 |只看該作者
petitsomeone 發表於 18-12-15 11:23
響屯門,有FB同實體舖。
之後我改WHATSAPP問價,冇混吉佢就有KEEP住覆。


咦? 我果間又係屯門萬寶喎


大宅

積分: 2802


1072#
發表於 18-12-15 11:34 |只看該作者
Fishbbmama 發表於 18-12-15 11:16
邊間甘過份?
老實講問唔一定要買架, 我地行街唔通入親去睇都一定要買野咩
何況間野冇show價錢, 我地先 ...

係喎, 又要驚同行知你賣幾$$, 但客人問多2次, 你就咁覆我,
講真, 有間SHOP一件衞衣佢賣$350, 但同款美加賣$250, 你覺得我仲會幫襯你買嗎


大宅

積分: 2802


1073#
發表於 18-12-15 11:36 |只看該作者
Love_JVs 發表於 18-12-15 10:55
我試過問一間shop對波鞋幾錢,即3毛個對。
佢只答我3xx


YES YES, 我都有試過呀, 果D連線價賣童裝, 問佢幾$$, 佢答我$2XX, 痴線


珍珠宮

積分: 40429


1074#
發表於 18-12-15 11:51 |只看該作者
winniekoyle 發表於 18-12-15 11:36
YES YES, 我都有試過呀, 果D連線價賣童裝, 問佢幾$$, 佢答我$2XX, 痴線

呢啲鋪趕客,好快執。


水晶宮

積分: 57647

2018復活節勳章 畀面勳章


1075#
發表於 18-12-15 11:58 |只看該作者
bik1229 發表於 18-12-15 11:51
呢啲鋪趕客,好快執。

同意,吾會做得長
HIMMAMA3  男爵府


珍珠宮

積分: 40429


1076#
發表於 18-12-15 12:44 |只看該作者
HIMMAMA3 發表於 18-12-15 11:58
同意,吾會做得長

我訂呢兩件。
myimage.jpg
myimage.jpg

點評

Cheuk2012    發表於 18-12-16 22:20


水晶宮

積分: 57647

2018復活節勳章 畀面勳章


1077#
發表於 18-12-15 12:46 |只看該作者
bik1229 發表於 18-12-15 12:44
我訂呢兩件。

靚岈帽是否藍色?
HIMMAMA3  男爵府


珍珠宮

積分: 40429


1078#
發表於 18-12-15 12:53 |只看該作者
HIMMAMA3 發表於 18-12-15 12:46
靚岈帽是否藍色?

對,訂藍色,去日本先戴。


水晶宮

積分: 57647

2018復活節勳章 畀面勳章


1079#
發表於 18-12-15 12:55 |只看該作者
bik1229 發表於 18-12-15 12:53
對,訂藍色,去日本先戴。

正到爆,我自己訂了黑色
HIMMAMA3  男爵府


大宅

積分: 1213


1080#
發表於 18-12-15 13:18 |只看該作者
bik1229 發表於 18-12-15 12:44
我訂呢兩件。

請問藍色衫幾銭?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo