跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17682


1061#
發表於 04-12-1 21:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金勞ma,
浚譽食5.5oz 喇, 勁呀!
果真係巨b呀!
Fish有排追lu


伯爵府

積分: 17682


1062#
發表於 04-12-1 21:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
小謙謙個樣真係同之前張大頭照好唔同呀!

chun ma,
Fish真係成個樣唔同咗, 之前重有dd似我, 依家似足我老公,
弊!


伯爵府

積分: 17682


1063#
發表於 04-12-1 21:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi all,
又要去义電喇!
準備今晚作戰
yeah!

戒夜奶, 戒夜奶, 戒夜奶, 戒夜奶, 戒夜奶, 戒夜奶, 戒夜奶, 戒夜奶, 戒夜奶, 戒夜奶, 戒夜奶, 戒夜奶, 戒夜奶, 戒夜奶


子爵府

積分: 10053


1064#
發表於 04-12-1 21:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

URGENT !! URGENT!! HELP~~
換片片時, 發現佢下身有血絲, 有冇人知道係咪正常, 好驚呀 :cry:

卡嘢


珍珠宮

積分: 33190


1065#
發表於 04-12-1 22:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carmenw,
應該係正常架, 好多人同我講過bb囡係有'姨媽' & '白帶'架..
放心啦..

不過如果你覺得d 血絲唔太正常, 你明天帶去健康院睇睇 :wink:


珍珠宮

積分: 33190


1066#
發表於 04-12-1 22:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
謝謝地架...屋企幾個大肚婆生完, 個樣最殘就係我

elise好多痰, especially夜晚, 琴晚要抱佢2粒鐘先有得訓 終於頂唔順老公同奶奶既煩, 今日我覆診順便帶elise睇醫生(ps同一間診所唔同醫生).


珍珠宮

積分: 33190


1067#
發表於 04-12-1 22:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
Car Man:
等到你喇!
做咩呀?
欣樂改左做芷蔓?
好似好"亦舒"小說feel 呀!!

哈....咁都比你同南瓜媽知道添...仲以為我自己神不知鬼不覺咁改添.
係呀....我鐘意'芷蔓', 之前, 比人改d名硬係


珍珠宮

積分: 33190


1068#
發表於 04-12-1 22:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
你地睇到小謙謙張新相嘛?
個頭越來越似麵包超人喇.......
又似一個饅頭喎......

elise都係呀!!
今日睇醫生, 磅重, 計埋衫仔都有10lbs.... :mrgreen:
醫生見elise一次都話佢塊面脹左.


大宅

積分: 3899


1069#
發表於 04-12-1 22:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本.... 健康院OK呀, 其實佢地係同一班人, 不過唔同地方做野, 兩間都差不多, 因為我都去過斧山道聽talk. 阿仔食得好少, 成日食一陣就唔食, 又食得密, 2-3個鐘就要食. 喂奶樽只係食得2-3oz, 今日第一次食4oz炸. 都唔知佢夠唔夠 ?-(

ymc... fish大個左好多呀...


珍珠宮

積分: 33190


1070#
發表於 04-12-1 22:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
金撈媽:
我買左Chicco果支噴鼻鼻的東西喇!
都OK喎!
不過如果佢唔打乞痴,都係要靠棉棒痴佢出黎!!

我今日都買左支spray呀!
平時我會幫佢用紙巾liu, 但琴日整唔到, 又見elise鼻鼻塞晒..忍唔住去買左喇(家姐反對, 老公又驚, 最後問醫生, 醫生話可以, 即刻就去買 :mrgreen: )
你無買個支吸吸野呀??
我買埋, sales話噴完再吸架!
不過頭先我用, 一噴完, elise就打乞次, 舊屎屎就出左黎喇, 極度方便, 正... 不過家姐仍然叫我唔好太旨意喎, 驚用得多, 鼻'lim'膜會薄晒唔好喎.


珍珠宮

積分: 33190


1071#
發表於 04-12-1 22:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

cindy,
夠架喇, 今日醫生話bb 未食到5oz住, 食到3-4oz已ok..
起碼2個月人仔or near2個月既人仔先食5oz.

佢講完我都放心晒...
因為elise宜家2.5hrs就扭食喇..
有時食3oz, 有時食4oz..
開5oz, 佢又食唔到 ?-(


珍珠宮

積分: 33190


1072#
發表於 04-12-1 22:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
擔心子宮下垂係我, 唔係car仔.

不過唔駛擔心喇, 今日覆診醫生話子宮收縮得好好, 恥骨痛係因為子宮鬆je, 佢話驚就唔好mou低, 訓床2日, 唔好搬重野喎. 仲有佢話子宮通常側左係右邊, 平訓會令恥骨痛d, 佢叫我打側訓下.

我諗你都係成日mou低幫小謙謙沖涼先係咁je, 無事既.


珍珠宮

積分: 33190


1073#
發表於 04-12-1 22:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

南瓜ma,
醫生無叫我貼膠布喎...

係呢, 其實個傷口幾耐先唔會生肉牙架??


大宅

積分: 2201


1074#
發表於 04-12-1 22:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hkcindy 寫道:
阿仔食得好少, 成日食一陣就唔食, 又食得密, 2-3個鐘就要食. 喂奶樽只係食得2-3oz, 今日第一次食4oz炸. 都唔知佢夠唔夠 ?


我bb都係呀, 食食下又訓, 或者唔肯食, 唯有密密食啦


珍珠宮

積分: 33190


1075#
發表於 04-12-1 22:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

好感動呀!!
頭先同事打比我話我知我老闆成日問人我近況, 即見到我d 老死就問下佢地有無打電話比我. 佢自己又唔敢打比我喎. 佢仲叫我同事叫我返去話有禮物收, 但又唔好話我知邊個送同有禮物拎...
:cry: :cry: :cry:等我聽日打電話比佢先


子爵府

積分: 12555


1076#
發表於 04-12-1 22:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ymc2727 ,
我同老爺雖然有計傾,但若果叫佢唔叫佢阿媽,佢一定唔會囉,事關佢一定煩C 我老爺。我老爺又費事佢'曹'。 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 2201


1077#
發表於 04-12-1 22:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

請問你地如果阿月掛住訓唔肯食奶, 有咩計仔? 我己經出盡法寶都攪佢唔掂呀????? ?-( ?-(


伯爵府

積分: 18746


1078#
發表於 04-12-1 23:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada,
好.....就等我教你
78ada 寫道:
金撈媽,
我識織我一定織條過佢著,
[quote]
ROLEXMA 寫道:
ada,
妳老公咁搞野,咪織比佢羅,仲要係"摩hair" :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]


伯爵府

積分: 18746


1079#
發表於 04-12-1 23:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
唔緊要,再織過 我都係咁
car_pretty 寫道:
ada
我聽日會去 check 黃, 順便磅重, hehe , 聽日又可知道亞囡有冇重到....

豬 ma
我織果 d 袍仔, 而家仲未 arm 著, 好大件... :cry: :cry:


男爵府

積分: 6152


1080#
發表於 04-12-1 23:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ADA,,,,,,,呢個情況我都煩過,,我老公個呀嘛咪又係咁,一眼都無望過我,無同我講過野,係佢家姐結婚個日都玩野,攪到佢家姐喊哂,所我滿月都煩過,老爺好想叫埋佢,終於係滿月前一個星期先通知佢,咁佢好識做咁有事吾黎啦,(好彩),你試下叫你老爺等你地通知囉,到差吾多個日先叫你老公打去"通知"聲佢擺滿月,吾洗問佢黎吾黎啦,話比佢聽個日滿月算啦,當通知左佢囉,又有交代, (吾知行吾行得通呢,)

livephenix,,,你試下pump出黎比BB食啦,再縵縵試埋身餵囉,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo