立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
已刪除用户
積分: 194079
珍珠宮
積分: 48393
小傑媽媽 發表於 22-7-5 12:15 我隻腳bit架喎
小傑媽媽 發表於 22-7-5 12:14 醫生都開左隻化胃氣既藥比我
樂樂小天使 發表於 22-7-5 12:00 唔會浸死人
積分: 41421
smile555 發表於 22-7-5 12:07 你個胃可能係消化不良..如果西醫照過無問題試下去返普通科睇..叫佢開d化胃氣ge藥睇下食左有無效?我以前有 ...
小傑媽媽 發表於 22-7-5 12:25 但唔知點解我而家仲係日日肚痛
小傑媽媽 發表於 22-7-5 12:04 聽人講厭食係食親野都會嘔,唔知係咪呢
男爵府
積分: 9987
積分: 34818
子爵府
積分: 12373
crazypaper 發表於 22-7-5 12:34 有啲會,我有朋友厭食會食唔落,食咗都嘔返出黎,真係好辛苦
小傑媽媽 發表於 22-7-5 00:37 開po嘥精神又儲唔到分,不如入黎同你哋吹多2咀咪仲好
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy