想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6375


1061#
發表於 11-8-14 10:38 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-13+13:20+今

原帖由 Cruby 於 11-08-13 發表
可能太長時間喇... 個子宮壁都厚晒... 一定會好多量喇... 你完左真係要食d當歸補番下呀~~~ 唔洗食白鳳丸... ...
我媽會整烏雞俾我補吓。佢就快生日,我諗住買罐靚罐頭鮑俾佢,有冇好介紹?




男爵府

積分: 6375


1062#
發表於 11-8-14 10:39 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-8-13+19:19+我上個cir

原帖由 Cruby 於 11-08-13 發表
血氣唔好會有血塊架, 食得生冷凍野太多子宮太寒都會咁架, 真係要介下口會好d架~~~
...
我有時都有血塊@_@我諗我都要戒口




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1063#
發表於 11-8-14 11:38 |只看該作者
今日day 1.....7月個cycle衰左喇


男爵府

積分: 8846

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1064#
發表於 11-8-14 21:25 |只看該作者
我上個月18/7 day 1架!M完後第1次開始冇避孕咋,早幾日唔知做乜勁作嘔,胸都有脹(好似平時谷M咁)但尋晚曳曳有D痛,今日就流咗D啡啡哋色既嘢出黎,依家好驚呀唔知M Come定咩呢...

          


大宅

積分: 3575


1065#
發表於 11-8-14 22:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-08-13+發表我

原帖由 qqj 於 11-08-14 發表
我今日都飲左凍咸07,我至愛,今日day 6, 但決定排卵後唔再飲凍嘢同戒口



...
我諗住呢兩日會來m了,今日都勁飲凍野




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1066#
發表於 11-8-14 22:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-08-14+發表我今日

原帖由 izumiwai 於 11-08-14 發表
我諗住呢兩日會來m了,今日都勁飲凍野
我見m小姐今日黎左,都即刻飲左杯凍0樂




大宅

積分: 3315


1067#
發表於 11-8-14 23:23 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-14 10:33
大約幾$幾多粒?
$299一個月份量(90粒)。


大宅

積分: 3315


1068#
發表於 11-8-14 23:24 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-14 10:38
我媽會整烏雞俾我補吓。佢就快生日,我諗住買罐靚罐頭鮑俾佢,有冇好介紹?



...
我淨係知"車輪"鮑好正, 不過好似最貴都係佢... ^^


大宅

積分: 3575


1069#
發表於 11-8-15 00:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-08-14+發表我

原帖由 littlezoo 於 11-08-14 發表
我見m小姐今日黎左,都即刻飲左杯凍0樂
我以前會怕肚痛所以m來唔敢飲凍野,但而家反而一來m即刻飲凍野,太耐無飲
其實有時都會諗做咁多野到頭得個吉!個人就會好down,唔知幾時先到自己bingo?




男爵府

積分: 6375


1070#
發表於 11-8-15 01:27 |只看該作者

引用:今日day+1.....7月個cycle衰左喇

原帖由 littlezoo 於 11-08-14 發表
今日day 1.....7月個cycle衰左喇
唔緊要,一齊努力




男爵府

積分: 6375


1071#
發表於 11-8-15 01:28 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-14+10:33+大

原帖由 Cruby 於 11-08-14 發表
$299一個月份量(90粒)。
都唔平喎@_@




男爵府

積分: 6375


1072#
發表於 11-8-15 01:30 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-14+10:38+我

原帖由 Cruby 於 11-08-14 發表
我淨係知"車輪"鮑好正, 不過好似最貴都係佢... ^^
我budget大確$300,$400一罐。我第一次聽"車輪"鮑,咁係咪好巨型?




男爵府

積分: 6375


1073#
發表於 11-8-15 01:31 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

請問你哋有冇兄弟姊妹,排第幾?感情好唔好架?




珍珠宮

積分: 30303


1074#
發表於 11-8-15 02:31 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-14+10:33+大

原帖由 Cruby 於 11-08-14 發表
$299一個月份量(90粒)。
食左幾耐有咩感覺




大宅

積分: 3575


1075#
發表於 11-8-15 06:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-08-14+發表

原帖由 siuangel1 於 11-08-15 發表
唔緊要,一齊努力
我今跌溫了,應該今日或聽日來m,真係準




大宅

積分: 3315


1076#
發表於 11-8-15 08:43 |只看該作者
qqj 發表於 11-8-15 02:31
食左幾耐有咩感覺
咁又好似無咩喎... 今個月無咁痛囉... 佢入面除聖潔莓同葉酸之外, 仲有其他維他命, 我當食維他命之麻...


大宅

積分: 3315


1077#
發表於 11-8-15 08:45 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-15 01:30
我budget大確$300,$400一罐。我第一次聽"車輪"鮑,咁係咪好巨型?
哈哈... 以前就係一隻一罐架, 所以真係好大隻, 不過無食好耐, 依家就真係唔知喇...........


大宅

積分: 3315


1078#
發表於 11-8-15 08:46 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-15 06:41
我今跌溫了,應該今日或聽日來m,真係準
都好丫, 又黎過新cycle~


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1079#
發表於 11-8-15 09:35 |只看該作者

引用:Quote:izumiwai+發表於+11-8-15+06:41+我今

原帖由 Cruby 於 11-08-15 發表
都好丫, 又黎過新cycle~
我地一齊努力一齊過版!bingo




大宅

積分: 4614


1080#
發表於 11-8-15 10:52 |只看該作者
qqj 發表於 11-8-13 21:28
唉!受精但著唔到咪好可惜
我原本都諗住等bingo 時戎口,但見呢度d jm同我ec都話唔駛,唔好搞到咁 ...

天氣熱, 我上星都飲凍野,豆漿, 冬瓜薏米湯、昨天飲粉葛湯


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo