立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6375
原帖由 Cruby 於 11-08-13 發表 可能太長時間喇... 個子宮壁都厚晒... 一定會好多量喇... 你完左真係要食d當歸補番下呀~~~ 唔洗食白鳳丸... ...
原帖由 Cruby 於 11-08-13 發表 血氣唔好會有血塊架, 食得生冷凍野太多子宮太寒都會咁架, 真係要介下口會好d架~~~ ...
珍珠宮
積分: 38693
積分: 8846
大宅
積分: 3575
原帖由 qqj 於 11-08-14 發表 我今日都飲左凍咸07,我至愛,今日day 6, 但決定排卵後唔再飲凍嘢同戒口 ...
原帖由 izumiwai 於 11-08-14 發表 我諗住呢兩日會來m了,今日都勁飲凍野
積分: 3315
siuangel1 發表於 11-8-14 10:33 大約幾$幾多粒?
siuangel1 發表於 11-8-14 10:38 我媽會整烏雞俾我補吓。佢就快生日,我諗住買罐靚罐頭鮑俾佢,有冇好介紹? ...
原帖由 littlezoo 於 11-08-14 發表 我見m小姐今日黎左,都即刻飲左杯凍0樂
原帖由 littlezoo 於 11-08-14 發表 今日day 1.....7月個cycle衰左喇
原帖由 Cruby 於 11-08-14 發表 $299一個月份量(90粒)。
原帖由 Cruby 於 11-08-14 發表 我淨係知"車輪"鮑好正, 不過好似最貴都係佢... ^^
積分: 30303
原帖由 siuangel1 於 11-08-15 發表 唔緊要,一齊努力
qqj 發表於 11-8-15 02:31 食左幾耐有咩感覺
siuangel1 發表於 11-8-15 01:30 我budget大確$300,$400一罐。我第一次聽"車輪"鮑,咁係咪好巨型?
izumiwai 發表於 11-8-15 06:41 我今跌溫了,應該今日或聽日來m,真係準
原帖由 Cruby 於 11-08-15 發表 都好丫, 又黎過新cycle~
積分: 4614
qqj 發表於 11-8-13 21:28 唉!受精但著唔到咪好可惜 我原本都諗住等bingo 時戎口,但見呢度d jm同我ec都話唔駛,唔好搞到咁 ... 天氣熱, 我上星都飲凍野,豆漿, 冬瓜薏米湯、昨天飲粉葛湯
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy