想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 30303


1061#
發表於 11-9-9 13:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-09+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
因為排完14日內, even你中唔中都係高,到14日后就知有冇,有咪升,冇咪跌囉,所以呢段時間高溫係冇關係既! ...
咁都係




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1062#
發表於 11-9-9 13:38 |只看該作者
Cruby 發表於 11-9-9 13:36
唉... 我地真係大壓力, 未BINGO就有想BINGO既壓力, 有左就要驚BB健唔健康既壓力, 出左世又有其他壓力... ...

做女人極難...
好大壓力呀


男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


1063#
發表於 11-9-9 13:38 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-9-9 12:46
係呀,佢好好嫁,一知我二年前响佢駐院醫院照過輸卵管就話叫我唔使嘥錢再照,佢叫我搵番個醫院no俾佢,佢自 ...

麻煩你pm醫生個資料給我, 謝謝 (不知道你地記唔記得我, 係part1的時候我都有同你地傾,不過因為咁樣為令我緊張,所以我只看沒答)

祝我們快快bingo


珍珠宮

積分: 30303


1064#
發表於 11-9-9 13:39 |只看該作者

引用:剛睇完某JM+msg,+超興 +

原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表
剛睇完某JM msg, 超興
唔係我呀





男爵府

積分: 6375


1065#
發表於 11-9-9 13:39 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+little_kawai+於+11-9-9+

原帖由 little_kawai 於 11-09-09 發表
本帖最後由 little_kawai 於 11-9-9 11:57 編輯
認同你嘅講法。佢一個咁冇教養嘅回覆,令我冇再諗bingo.....mouth:




男爵府

積分: 6375


1066#
發表於 11-9-9 13:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-09+發表

原帖由 qqj 於 11-09-09 發表
唔係我呀
放心,唔係你。#1020 個post...




珍珠宮

積分: 30303


1067#
發表於 11-9-9 13:48 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-9+11:24+咩

原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表
俾佢話同蝗蟲無分別

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4198394&extra=page%3D1& ...
佢都真係9唔搭8喎




大宅

積分: 3315


1068#
發表於 11-9-9 13:51 |只看該作者
呢2日都好攰咁, 條頸好yuen... 仲間唔中暈暈地...


男爵府

積分: 6375


1069#
發表於 11-9-9 13:55 |只看該作者

引用:呢2日都好攰咁,+條頸好yuen...+仲間唔中暈

原帖由 Cruby 於 11-09-09 發表
呢2日都好攰咁, 條頸好yuen... 仲間唔中暈暈地...
唔夠瞓+瞓得唔好?




男爵府

積分: 6375


1070#
發表於 11-9-9 13:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-09+發表

原帖由 qqj 於 11-09-09 發表
佢都真係9唔搭8喎
咪就係lor..! 身為交稅嘅港人俾人話蝗蟲chi ma gun!!




珍珠宮

積分: 30303


1071#
發表於 11-9-9 13:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-09+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表
我都係講事啫,又唔見港英政府咁亂。反俾人話我蝗蟲,冇病呀。我除咗受惠嗰6千大元,咩都冇份享用,我要盡 ...
撐你垃圾政府係咁俾班大陸人落嚟生,跟住又攞終援,佢哋一世唔駛做架,我哋港人做之嘛睇下個醫管局,亂過亂葬崗,97前點會咁




大宅

積分: 3315


1072#
發表於 11-9-9 13:57 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-9 13:55
唔夠瞓+瞓得唔好?
應該唔係呀, 我都好早瞓


大宅

積分: 3315


1073#
發表於 11-9-9 13:58 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-9 13:57
撐你垃圾政府係咁俾班大陸人落嚟生,跟住又攞終援,佢哋一世唔駛做架,我哋港人做之嘛睇 ...


珍珠宮

積分: 30303


1074#
發表於 11-9-9 14:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-09+發

原帖由 K.K.NG 於 11-09-09 發表
未呀,已經第13個cycle lu!因為之前就我黃體唔夠,卵巢退化,調理咗一排,當然都一路有繼續試啦!點知6月 ...
will bingo la




男爵府

積分: 6375


1075#
發表於 11-9-9 14:03 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

即係我思想係正確!




珍珠宮

積分: 30303


1076#
發表於 11-9-9 14:03 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-9+11:29+俾佢

原帖由 Cruby 於 11-09-09 發表
我都唔抵得發表左少少...





珍珠宮

積分: 30303


1077#
發表於 11-9-9 14:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-09+發

原帖由 K.K.NG 於 11-09-09 發表
我第一次12,第二次20,第三次44!之後醫生話唔使再驗!如果日子啱啱撞正覆診,就醫生幫我抽血拎去驗,如果 ...
how much




珍珠宮

積分: 30303


1078#
發表於 11-9-9 14:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-09+發

原帖由 K.K.NG 於 11-09-09 發表
係呀,佢好好嫁,一知我二年前响佢駐院醫院照過輸卵管就話叫我唔使嘥錢再照,佢叫我搵番個醫院no俾佢,佢自 ...
pm me2




珍珠宮

積分: 30303


1079#
發表於 11-9-9 14:08 |只看該作者

引用:ohhhh...睇完喇!angel唔好咁嬲!+唔好影響心

原帖由 littlezoo 於 11-09-09 發表
ohhhh...睇完喇!
angel唔好咁嬲! 唔好影響心情呀! 仲有幾日派成績,keep住個開心心情啦! ...
係呀係呀,唔駛理d無謂人




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1080#
發表於 11-9-9 14:08 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-9 14:03
即係我思想係正確!

無錯

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo