跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7735


1061#
發表於 05-11-13 01:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

barry
講你都唔會明,你亦唔會想像得到!!好彩我走前睇到,如果唔係真係走寶呀!!


侯爵府

積分: 20995


1062#
發表於 05-11-13 01:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

Valerie之硬氣功
LongYin 寫道:
乜野氣硬功呀??
謙謙在2004年10月29日出世了!


子爵府

積分: 12090


1063#
發表於 05-11-13 01:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

?-( ?-( ?-(
Elainecnc 寫道:
barry
講你都唔會明,你亦唔會想像得到!!好彩我走前睇到,如果唔係真係走寶呀!!


侯爵府

積分: 20995


1064#
發表於 05-11-13 01:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

好正常, 好多BB都係咁
LongYin 寫道:
<====我個囝個頭好呤...

謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 7735


1065#
發表於 05-11-13 01:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

barry
啤仔好叻呀!咁快頭「鱷鱷」!!


男爵府

積分: 7735


1066#
發表於 05-11-13 01:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

sbb
就係唔係先好笑!


侯爵府

積分: 20995


1067#
發表於 05-11-13 01:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

barry, 你等下,
睇下hap hap老公幾時upload到個段片上黎, 包你大開眼介!
謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 7735


1068#
發表於 05-11-13 01:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

sbb
你快d upload你影o個d!!


侯爵府

積分: 20995


1069#
發表於 05-11-13 01:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

你仲好講
Elainecnc 寫道:
sbb
就係唔係先好笑!
謙謙在2004年10月29日出世了!


子爵府

積分: 12090


1070#
發表於 05-11-13 01:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

要去瞓... 打字聲嘈到朗言...
bye~~


侯爵府

積分: 20995


1071#
發表於 05-11-13 01:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

呢d野是草草做的, 我不懂
Elainecnc 寫道:
sbb
你快d upload你影o個d!!
謙謙在2004年10月29日出世了!


子爵府

積分: 12090


1072#
發表於 05-11-13 01:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

好~~
戇居SBB 寫道:
barry, 你等下,
睇下hap hap老公幾時upload到個段片上黎, 包你大開眼介!


男爵府

積分: 7735


1073#
發表於 05-11-13 01:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

sbb
咁你等等,比張靚ge你睇!


侯爵府

積分: 20995


1074#
發表於 05-11-13 01:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

我都要 lu
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


1075#
發表於 05-11-13 01:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

ok, 等埋你
Elainecnc 寫道:
sbb
咁你等等,比張靚ge你睇!
謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 7735


1076#
發表於 05-11-13 01:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

戇居SBB 寫道:
呢d野是草草做的, 我不懂 [quote]
Elainecnc 寫道:
sbb
你快d upload你影o個d!!
[/quote]

sbb
你唔好耍我啦!upload上網上相簿咋喎!!


侯爵府

積分: 20995


1077#
發表於 05-11-13 01:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

00, 一係我地今次又send晒d相比你, 你集合again lar. ok?
謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 7735


1078#
發表於 05-11-13 01:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)



係咪好溫馨呢?


侯爵府

積分: 20995


1079#
發表於 05-11-13 01:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

咪講咁多, 快d比張靚相睇下先
謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 7735


1080#
發表於 05-11-13 01:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

戇居SBB 寫道:
00, 一係我地今次又send晒d相比你, 你集合again lar. ok?


sbb
冇問題呀!如果hap pa比埋套片我,放埋落去都得!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo