立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
彩鑽殿
積分: 609730
pigpigyy 發表於 12-1-17 16:23 梗係得啦
象牙宮
積分: 220253
bylobb 發表於 12-1-17 16:29 我都有卡片~~~但係從未派過比人
積分: 718550
pomanlife 發表於 12-1-17 16:27 因為D卡片係腦細係大陸印返泥 佢無話幫我印卡片, 有次大陸返黎, 佢好開心咁俾包野我, 話幫我印左 ...
bylobb 發表於 12-1-17 16:30 都唔知有乜好派~~
pigpigyy 發表於 12-1-17 16:30 妳老細真係慳呀
pomanlife 發表於 12-1-17 16:30 咁我去買乳豬, 同佢講, 我要皮得喇, 肉 & 骨幫我走埋, 係咪平好多
bylobb 發表於 12-1-17 16:31 簡直係title與人工不成正比
pomanlife 發表於 12-1-17 16:31 有D SALES / 工廠, 上黎一定要攞返張你既卡片, 佢返去要同佢公司交代架
pigpigyy 發表於 12-1-17 16:32 咁妳要去問下係未平d啦
bylobb 發表於 12-1-17 16:30 係人都知個title係作落去gala~~
pomanlife 發表於 12-1-17 16:33 CHUN訂開有相熟, 下次見到佢, 叫佢幫我ORDER
pomanlife 發表於 12-1-17 16:32 好過E+好多人, 學歷同人工不成正比啦
pigpigyy 發表於 12-1-17 16:33 我以前有間公司都係作高一級架
bylobb 發表於 12-1-17 16:34 唉~~有時睇公海d post話交稅肉痛bor~~~我都想有得肉痛
bylobb 發表於 12-1-17 16:35 未係lor~~~成個dept得我一個乜 title都得啦
pigpigyy 發表於 12-1-17 16:37 我都係咁話呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy