一一B 寫道:
winwinwin,
你不如問一問醫院駛唔駛帶定啦, 可能唔駛呢, 因為有扣o既, 唔好用架, 如非必要都唔好買啦.

依家終於可以上來了~~~
一一B 寫道:
[quote]
茵茵 寫道:
我pump到2oz 一次喇, 2個鍾pump一次應該可以夠囡囡聽日8餐
[/quote]茵茵 寫道:
cherrian
兒科有個姑娘麻麻地, 你有心理準備, 12:00noon果更姑娘好惡
唔教你唔單止, 你做得唔好會出聲單打, 我見到有d 新手媽媽好唔開心.
剩係呢更係咁. 有時佢唔負責o弟餵奶媽咪由其他人頂就好喇.
半更果幾更姑娘好好,very nice![]()
![]()
![]()
![]()
