跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9355


1061#
發表於 06-2-1 12:24 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

winwinwin,
你不如問一問醫院駛唔駛帶定啦, 可能唔駛呢, 因為有扣o既, 唔好用架, 如非必要都唔好買啦.


大宅

積分: 1470


1062#
發表於 06-2-1 12:26 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

一一B 寫道:
winwinwin,
你不如問一問醫院駛唔駛帶定啦, 可能唔駛呢, 因為有扣o既, 唔好用架, 如非必要都唔好買啦.


咁我一陣打去問

1)12/02/2006-3.97kg  6)20/05/2006-7.82kg
2)17/02/2006-4.04kg  7)24/06/2006-9.05kg
3)21/02/2006-4.23kg  8)19/08/2006-10.46kg
4)10/03/2006-5.32kg  9)18/11/2006-11.74kg
5)20/04/2006-6.91kg 10)23/02/2007-12.2kg
該用戶已被刪除

1063#
發表於 06-2-1 13:38 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4496


1064#
發表於 06-2-1 13:40 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

茵茵 寫道:
[quote]
winn 寫道:
尋日我去荷花買左2本書:
1) 寶寶健康護理
2) 0, 1, 2 歲孩子心理
諗住入院之後煲... :mrgreen: :mrgreen:
side 氣喇, 我第二胎有晒心理準備都頂唔順, 2個中入一次餵1個鍾, 我通左2晚頂...
係醫院夾埋都無訓多過4個鍾. 尿都唔得閒柯, 仲o弟咩書 [/quote]


2子之母


男爵府

積分: 5736


1065#
發表於 06-2-1 13:40 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

茵茵,

係姑娘call你去餵定係你自己隔2hr入去餵一次?

該用戶已被刪除

1066#
發表於 06-2-1 14:15 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1067#
發表於 06-2-1 14:15 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9355


1068#
發表於 06-2-1 14:16 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

茵茵,
你都爭取多d spare time訓下喇, 比你嚇一嚇, 我都驚我攪唔掂呀~


男爵府

積分: 9355


1069#
發表於 06-2-1 14:17 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

茵茵 寫道:
我pump到2oz 一次喇, 2個鍾pump一次應該可以夠囡囡聽日8餐


成績都唔錯喎~


大宅

積分: 2893


1070#
發表於 06-2-1 14:18 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

今日打左去屋苑個網絡供應商度問點解上唔到呢個網,佢話可能係bk個網改左要用ture ip 0既人先入得... ?-( ?-(
不過照住佢講0既野set 左d 野之後又真係上得到bor 依家終於可以上來了~~~

pingbaby,

happy birthday
甘你同bb生日都好近bor, 第日可以一齊開party 慶祝!!
17/2  3.14 kg23/2  3.28 kg01/3  3.40 kg07/3  3.61 kg17/3  4.14 kg22/5  6.43 kg24/6  7.20 kg
該用戶已被刪除

1071#
發表於 06-2-1 14:21 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1072#
發表於 06-2-1 14:23 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5736


1073#
發表於 06-2-1 14:24 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

茵茵 寫道:
cherrian
兒科有個姑娘麻麻地, 你有心理準備, 12:00noon果更姑娘好惡
唔教你唔單止, 你做得唔好會出聲單打, 我見到有d 新手媽媽好唔開心.
剩係呢更係咁. 有時佢唔負責o弟餵奶媽咪由其他人頂就好喇.

半更果幾更姑娘好好,very nice


oh..點o既樣架佢, 等我防範下..
咁其實係咪我可以隨時入去餵都得, if我自己頂得順的話


大宅

積分: 2893


1074#
發表於 06-2-1 14:26 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

一一B 寫道:
[quote]
茵茵 寫道:
我pump到2oz 一次喇, 2個鍾pump一次應該可以夠囡囡聽日8餐


成績都唔錯喎~ [/quote]

我有d擔心唔夠奶比bb食tim~
我前晚無端端滴奶,整濕左條裙唔係阿媽講我都唔知, 好彩當時係屋企,如果係街就
今日有好大 pat 分泌呀, 不過就無m痛, 唔知bb會唔會早出來呢??
17/2  3.14 kg23/2  3.28 kg01/3  3.40 kg07/3  3.61 kg17/3  4.14 kg22/5  6.43 kg24/6  7.20 kg
該用戶已被刪除

1075#
發表於 06-2-1 14:27 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1076#
發表於 06-2-1 14:28 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5736


1077#
發表於 06-2-1 14:32 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

茵茵,

咁半夜都係3hr一次係咪?

該用戶已被刪除

1078#
發表於 06-2-1 14:34 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1470


1079#
發表於 06-2-1 14:34 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

茵茵 寫道:
cherrian
兒科有個姑娘麻麻地, 你有心理準備, 12:00noon果更姑娘好惡
唔教你唔單止, 你做得唔好會出聲單打, 我見到有d 新手媽媽好唔開心.
剩係呢更係咁. 有時佢唔負責o弟餵奶媽咪由其他人頂就好喇.

半更果幾更姑娘好好,very nice


唔係掛?私ga醫院d姑娘唔係好d咩?我選擇私ga醫院就係唔想受d姑娘氣,你估真係貪佢舒服d咩!雖然我唔係法國生,但係我依ga都有d驚!

1)12/02/2006-3.97kg  6)20/05/2006-7.82kg
2)17/02/2006-4.04kg  7)24/06/2006-9.05kg
3)21/02/2006-4.23kg  8)19/08/2006-10.46kg
4)10/03/2006-5.32kg  9)18/11/2006-11.74kg
5)20/04/2006-6.91kg 10)23/02/2007-12.2kg


大宅

積分: 2893


1080#
發表於 06-2-1 14:36 |只看該作者

Re: 06年2月媽咪會 - ?回....

茵茵,
你依家坐緊月要休息多d, 有無人幫你手??
17/2  3.14 kg23/2  3.28 kg01/3  3.40 kg07/3  3.61 kg17/3  4.14 kg22/5  6.43 kg24/6  7.20 kg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo