懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1339


1061#
發表於 06-4-8 18:28 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki:

腳痺我就冇啦, 不過我試過一次小腿抽筋, 果次瞓瞓下, 唔知點解忽然抽筋, 馬上拍醒我老公, 但係都冇乜作用, 卒之痛咗我幾日呀!!

Waikiki 寫道:
Hi all mama:

我呢幾日開始有時會腳痺,你地會唔會?
人地話遲D (about 5 months) 會抽跟wor...


大宅

積分: 1339


1062#
發表於 06-4-8 18:43 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB:

我都有諗過儲臍帶血, 不過仲未決定呀, 我可能會係廣華生, 廣華有得捐臍帶血, 就算我自己唔儲, 我都會捐出去, 可以幫下人嘛!!

JojoB 寫道:
今日睇完智叔仔仔個新聞 令我心思思想儲臍帶血, 你地覺得點?


別墅

積分: 574


1063#
發表於 06-4-8 22:51 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

各位隊友:

1.今日去左「坐月送餐」服務講座,中醫師主講,獲益良多。有時間再詳細分享!:wink:

2.入屋收到聯合「綜合試驗報告」:唐氏綜合症篩選結果係
-ve。不建議進行羊膜穿刺!


3.得悉廖啟智細仔魂歸天國。求神親自安慰他們。 :cry:


大宅

積分: 2426


1064#
發表於 06-4-9 00:32 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB:

捐臍帶血?! 可呀,係味邊間都得? 私家OK?


大宅

積分: 2426


1065#
發表於 06-4-9 00:33 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

wan-wan-ma:

原來你都係睇聯合。
"得悉廖啟智細仔魂歸天國。求神親自安慰他們" (same here)


大宅

積分: 2426


1066#
發表於 06-4-9 00:35 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PMbb:

我又係每次得少少咋!
[quote]
PMbb 寫道:
Waikiki:

我都想知係咪心理作用, 但係我又覺得急, 去厠所就得少少vv, 所以通常我臨瞓前一定去個厠所先, 廢事又急醒


大宅

積分: 1339


1067#
發表於 06-4-9 01:04 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki:

以我所知, 捐臍帶血唔係間間都有得做, 不過我上次去廣華做產檢, 佢就promote緊, 所以我知廣華有呀!!

Waikiki 寫道:
JojoB:

捐臍帶血?! 可呀,係味邊間都得? 私家OK?


大宅

積分: 1256


1068#
發表於 06-4-9 01:18 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

想問各位知唔知係咪政府生就冇得儲臍帶血呀?


民房

積分: 41


1069#
發表於 06-4-9 10:49 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki:

我都不知 second trimester screening 同不同結構性 Ultrasound, 可能差不多, 最重要是測試 BB是否有 Down’s Syndrome, 同埋是否有遺傳基因病……我想香港同 New York D 醫學術語應該不會有太大差異……我醫生話 first trimester screening 加埋 second trimester screening, 就有 90% 準確性測試到孕婦是否高危懷有以上病的baby


大宅

積分: 2426


1070#
發表於 06-4-9 12:10 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Silly媽媽:

I see. 咁你是否在 New York 生 BB?
測試 BB是否有 Down’s Syndrome, 我係12weeks 做jor la! Hong Kong 叫Oscar Test.


大宅

積分: 2426


1071#
發表於 06-4-9 12:11 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PMbb:

我同蜜蜜都有興趣儲臍帶血,有無多D information? Because 我會去私家生.


大宅

積分: 1256


1072#
發表於 06-4-9 14:45 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki:
你o係c+生你可以睇呢個網址
http://www.cryolife.com.hk/chi/home.htm


複式洋房

積分: 239


1073#
發表於 06-4-9 21:33 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

wan-wan-ma 寫道:
各位隊友:

1.今日去左「坐月送餐」服務講座,中醫師主講,獲益良多。有時間再詳細分享!:wink:

2.入屋收到聯合「綜合試驗報告」:唐氏綜合症篩選結果係
-ve。不建議進行羊膜穿刺!


3.得悉廖啟智細仔魂歸天國。求神親自安慰他們。 :cry:



Dear wan-wan-ma :
i have interest 「坐月送餐」服務講座 wor, would u share more ?? thanks


ivybeyond


民房

積分: 41


1074#
發表於 06-4-9 22:36 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki:

Yes, 我會在 New York 生BB, 因為我小時候已經全家移民到 New York 定居….不過很多生 BB的事同需要的東西我都不識, 好彩找到 baby-kingdom, 可以參考/查詢其他媽媽的體驗. 我老公是 ABC, 少少中國的傳統慣例都不識, 我同他講 - 話我媽媽說生完 BB 後不可以洗澡同洗頭, 他話, “ Are you kidding? No shower?” 他還說 BB 出世後要餵BB飲凍奶, 增強 BB 的免疫力….你話我是否給他氣死!!!


大宅

積分: 4531


1075#
發表於 06-4-10 10:22 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

早晨

re: 晚間起身上廁所

我就無咁情況. 可能我比較遲上床睡覺, 通常我一覺醒來已經要返工. 不過睡前唔好飲太多水會有幫助.


大宅

積分: 4531


1076#
發表於 06-4-10 10:26 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki

你會去邊間生? 因為見你係第二個topic問. 不過你要問你c+有無係間醫院排牌, 如果唔係都唔得架 !

我會係香港港安, 服務同食物一流.


男爵府

積分: 6170


1077#
發表於 06-4-10 10:56 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

好似私家重未推行捐臍帶血呵
Waikiki 寫道:
PMbb:

我同蜜蜜都有興趣儲臍帶血,有無多D information? Because 我會去私家生.


大宅

積分: 2426


1078#
發表於 06-4-10 11:59 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

demio:

我都見到你係第二個topic 呀,多謝你比意見。
我一心想去沙田仁安,但而家個到裝修緊,驚唔舒服,so 想第二間,我friend話Canossa好, 你覺得呢? But if I choose Canossa, 我要change 醫生。


大宅

積分: 4531


1079#
發表於 06-4-10 12:07 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki

Canossa比較舊, 好似bb唔可以入自已房. 如果你想餵人奶, 你要去bb房, 無咁方便.

你不如同 Canossa約個時間睇下, 如果真係好鍾意, 現在轉醫生會好d.


大宅

積分: 2747


1080#
發表於 06-4-10 12:42 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

大家嗎.

好耐冇post 過 , 我追緊msg.

schan 寫道:
哇kiki--mami,

我同你的情況真係好似呀,去完厠所返來老公d 聲嘈到不得了,真係瞓唔到ga,所以次次都踢佢起身,或叫佢靜少少,我都覺得佢好慘,不過冇辦法,大肚婆大哂ga ma.
[quote]
KIKI--MAMI 寫道:
schan,

我就盡量訓前都唔飲嘢,但都係要去兩至三次厠所.
有時半夜三間去完厠所返房訓就會聽到老公D 聲,你話點訓得好呀
[/quote]

我老公唔係嘈, 但佢一嘈得耐. 我會"lin" 一"lin" 佢個nose.
持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo