跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2286


1061#
發表於 06-2-28 09:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

Good Morning !
:-P :-P :-P :-P :-P :-P[img]


子爵府

積分: 10440


1062#
發表於 06-2-28 09:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

說說都係著差不多啦.
不過, lee 幾日涷d,
加多一件小背心比佢

SZEYUEN 寫道:
anson都係咁裝束
"young被"佢一定會
不過我地大人訓著
都唔理佢有冇com


[quote]
CarMan 寫道:
因為我一向唔主張著多衫訓,
elise都係著一件body, 加件唔係太厚既夾綿衫訓,
個衰妹又young被既, 佢一郁, 就會撐起對腳,
唔比我地幫佢com被既
[/quote]


伯爵府

積分: 17947


1063#
發表於 06-2-28 09:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 



[quote]
karen&angus 寫道:
早呀! 梓謙幾好啦....
奶..當然都係食得少,
不過, 嘻嘻, 佢精精神神,


大宅

積分: 2485


1064#
發表於 06-2-28 09:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


Elainecnc 寫道:
早晨


大宅

積分: 2485


1065#
發表於 06-2-28 09:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


maycmhui 寫道:
Good Morning !


珍珠宮

積分: 33190


1066#
發表於 06-2-28 09:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

elise 洗白時無暖爐,
係沖完出廳著衫時先有暖爐
stellacay 寫道:
我都係沖涼先開暖爐
如果唔係俊俊d 皮實乾到扑扑脆

[quote]
hellobaby888 寫道:
除左同說說洗白白之外,
都未試過開暖爐訓
好似好乾燥咁
[/quote]


子爵府

積分: 10440


1067#
發表於 06-2-28 09:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

梓謙好返就好囉,
胃口食完d藥,
一兩日就開始好


公爵府

積分: 27329


1068#
發表於 06-2-28 09:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 



子爵府

積分: 10440


1069#
發表於 06-2-28 09:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

人人,

琴日睇左elise johnson d 相,
覺得好warm,
不過影得你個面好瘦


侯爵府

積分: 21537


1070#
發表於 06-2-28 09:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

係呀! 係氣管炎, 食咗藥已經好好多,
病症唔係day 1就發出嚟,
所以第1,2日可能醫生只係覺得佢係感冒,
見之後仲有燒咪轉醫生, 先知佢氣管炎!
嘻嘻, 我都唔識講啦! 你知我不嬲都唔緊張,
小朋友會病會唔食嘢...係佢哋必經...
總之佢有精神又肯玩, 佢唔食, 我真係唔擔心!
LongYin 寫道:
哦... 咁就好囉!尋日winnie 打左俾angus 問,
之後同我講你地帶左佢睇醫生,又話氣管炎,
又唔食野等等.... 嚇得我丫 [quote]
karen&angus 寫道:
早呀! 梓謙幾好啦....
奶..當然都係食得少,
不過, 嘻嘻, 佢精精神神,
我哋就唔理佢lu
[/quote]


公爵府

積分: 27329


1071#
發表於 06-2-28 09:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


大嫂
睇到你話 hk 唔只 1 個公園
我都知, 不過 hk park 真係多人得緊要
唔係好岩我地 d 小朋友玩

則魚涌公園其實 for me 係方便過去 hk park 架
同埋係咪應該會少人 d


珍珠宮

積分: 33190


1072#
發表於 06-2-28 09:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

oh...
hellobaby888 寫道:
人人,
不過影得你個面好瘦


珍珠宮

積分: 33190


1073#
發表於 06-2-28 10:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

叻叻,

其實如果當日我地上多一層, 個度就係我地玩晒架喇,
不過我見大家都settle左, 費時叫你地搬架車上多層
Valeriemama 寫道:

大嫂
睇到你話 hk 唔只 1 個公園
我都知, 不過 hk park 真係多人得緊要
唔係好岩我地 d 小朋友玩

則魚涌公園其實 for me 係方便過去 hk park 架
同埋係咪應該會少人 d


子爵府

積分: 12090


1074#
發表於 06-2-28 10:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

karen,
因初時外父話梓謙連玩都唔係咁想,
所以米比較担心囉,如果佢精精神神,
咁就好好多
karen&angus 寫道:
係呀! 係氣管炎, 食咗藥已經好好多,
病症唔係day 1就發出嚟,
所以第1,2日可能醫生只係覺得佢係感冒,
見之後仲有燒咪轉醫生, 先知佢氣管炎!
嘻嘻, 我都唔識講啦! 你知我不嬲都唔緊張,
小朋友會病會唔食嘢...係佢哋必經...
總之佢有精神又肯玩, 佢唔食, 我真係唔擔心![quote]


侯爵府

積分: 21537


1075#
發表於 06-2-28 10:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

叻,
上次我去香港公園都係星期日,
不過, 可能上次無0411班bb就無咁多人啦
鰂魚涌個公園我未去過, 不過有時經過都有幾多人.
Valeriemama 寫道:

大嫂
睇到你話 hk 唔只 1 個公園
我都知, 不過 hk park 真係多人得緊要
唔係好岩我地 d 小朋友玩

則魚涌公園其實 for me 係方便過去 hk park 架
同埋係咪應該會少人 d


伯爵府

積分: 17947


1076#
發表於 06-2-28 10:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

barry,
朗言對眼好sharp


侯爵府

積分: 21537


1077#
發表於 06-2-28 10:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

你外父咪就係講上半part你知...
唔講下半part囉
上半part係佢嚟到梓謙食咗藥瞓咗,
你外母不停咁講嘢, 你外父個電話又響咗2次,
梓謙嘈醒咗咪10下10下唔理佢囉!
下半part係落商場食晚飯,
梓謙已經將d碗筷玩到番轉,
你外父仲抱佢過隔離張無人坐嘅枱繼續玩 [quote]
LongYin 寫道:
karen,
因初時外父話梓謙連玩都唔係咁想,
所以米比較担心囉,如果佢精精神神,
咁就好好多 [quote]


侯爵府

積分: 21537


1078#
發表於 06-2-28 10:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 

叻,
下次要去playground玩就不如嚟杏花村啦!
因為杏花村有幾個playground,
50座隔離嗰個真係好少人去玩而又啱班bb玩,
下次玩完就上我屋企叫外賣食啦.
不過, 暫時我屋企無波波池玩,
因為借咗俾梓謙表姐


侯爵府

積分: 24553


1079#
發表於 06-2-28 10:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


大宅

積分: 2485


1080#
發表於 06-2-28 10:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 34(24/02/2006) 


Pumpkin_mama 寫道:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo