立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7355
原帖由 tp168 於 12-10-13 發表 旁人會覺得好笑,我覺得唔應該比佢咁樣做
原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表 同學仔做咩出問,你唔信呀
大宅
積分: 2247
hallonatalie 發表於 12-10-13 11:59 yes, 最緊要個包軟熟, 同 bread pan 差唔多高, 我都好滿意架喇 ~!
珍珠宮
積分: 46527
happylamily 發表於 12-10-13 13:33 菲!我吾用印!
原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表 係,我會改我個concept的
chowbbhk 發表於 12-10-13 12:41 有菠蘿包出爐!
wyfpoon 發表於 12-10-13 12:11 太高好難切,切得樣樣衰衰,屋企d醃尖人會嫌3嫌4
原帖由 波仔 於 12-10-13 發表 唔信咩
侯爵府
積分: 20309
原帖由 happylamily 於 12-10-13 發表 有嘅!未出黎打過工個D都可能會請到。
tp168 發表於 12-10-13 12:42 160ML 水都濕 唔通你要好似 YVONNE 咁,用好少水就得
原帖由 natalielin 於 12-10-13 發表 你著學習褲,我咪初生B
原帖由 hinhin_ma 於 12-10-13 發表 係菲定印??
原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表 我真係唔知點好Mode 3第一次mix完就覺得佢係濕諗住比d時間佢吸收所以等到第二次mix發覺都係濕所 ...
翡翠宮
積分: 81530
積分: 2625
原帖由 波仔 於 12-10-13 發表 其實我好懶,開機5分鐘後望下盆底冇粉就唔理佢,冇用手測,因為之前試過用手測,唔識分多唔多水喎,又加粉 ...
natalielin 發表於 12-10-13 13:17 160水唔多喎,你下次試下牛油後下,比佢攪成糰,吸多D水先加,睇下有冇幫助 ...
原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表 所以我會打橫瞓低佢切
原帖由 tp168 於 12-10-13 發表 分享一下,好死我
原帖由 lhtruby 於 12-10-13 發表 我做老麵種個陣就係到底下有少少粉搞唔起所以先加多少少水結果痴到傻 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy