在職全職

跳至

首頁

尾頁
   8


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1061#
發表於 13-6-27 12:07 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+12:03

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
我對上個次應該係一年前, 同公司同事夾份.....
我都係老公買開問我咪買啰


珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


1062#
發表於 13-6-27 12:07 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 12:06
無啊~搵咁多使咁多~水果買百幾二百蚊一次就可以食好多日啦~依家山竹同埋西瓜芒果都啱時候食~仲 ...
芒果濕熱, 唔識易食咁多.....
荔枝好熱氣, 一粒荔枝三把火.....


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1063#
發表於 13-6-27 12:08 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+11:59

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
咁咪要叫外賣
唸緊~公司有杯麵~又想出去透透氣


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1064#
發表於 13-6-27 12:09 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+12:06

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
芒果濕熱, 唔識易食咁多.....
荔枝好熱氣, 一粒荔枝三把火.....
我忍唔到口~西瓜山竹都清熱既~會飲涼茶啰



珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


1065#
發表於 13-6-27 12:10 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 12:07
覺得貴~唔捨得買~

買少幾件衫, 咪可以換個煲返黎囉.....
呢2個煲對於ptm好好,
煲湯可以早一日整定, 第二日放工就有得飲,
炆野20分鐘就有得食, 快好多架


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


1066#
發表於 13-6-27 12:10 |只看該作者
原來大家都要返HOME 煮飯! 我唔洗的

因為婆婆湊BB 再加理煮飯, 我根本就唔識煮飯的

點攪!!


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1067#
發表於 13-6-27 12:11 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+11:59

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
give me 5555555
me toooooooooo
通常朝早一早落去買菜, 買豬肉
我放工返去街市魚檔已經收曬平時食冰鮮~放假食游水


珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


1068#
發表於 13-6-27 12:11 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 12:08
唸緊~公司有杯麵~又想出去透透氣

出去買小小零食, 返上黎食杯麵, 下午再tea一tea


珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


1069#
發表於 13-6-27 12:12 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 12:09
我忍唔到口~西瓜山竹都清熱既~會飲涼茶啰

芒果真係唔敢食, 次次都爛咀


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1070#
發表於 13-6-27 12:13 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+12:07

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
買少幾件衫, 咪可以換個煲返黎囉.....
呢2個煲對於ptm好好,
煲湯可以早一日整定, 第二日放工就有得飲,
我好耐無買衫~老公中意明火煲湯~放假煲湯~平時就滾湯啰~我想過買~不過老公話唔好


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1071#
發表於 13-6-27 12:13 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+12:09

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
芒果真係唔敢食, 次次都爛咀
你熱底啊?


珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


1072#
發表於 13-6-27 12:13 |只看該作者
寶貝GG 發表於 13-6-27 12:10
原來大家都要返HOME 煮飯! 我唔洗的

因為婆婆湊BB 再加理煮飯, 我根本就唔識煮飯的


當你會為你小朋友著想時, 就會學架啦.....


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1073#
發表於 13-6-27 12:15 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+12:08

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
出去買小小零食, 返上黎食杯麵, 下午再tea一tea
我通常一餐過仲未餓~


珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


1074#
發表於 13-6-27 12:15 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 12:11
我放工返去街市魚檔已經收曬平時食冰鮮~放假食游水

我近屋企, 所以返去都仲有


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1075#
發表於 13-6-27 12:15 |只看該作者

引用:Quote:寶貝GG+發表於+13-6-27+12:10+原來大

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
當你會為你小朋友著想時, 就會學架啦.....
煮飯都係一種樂趣~見距地食得開心自己都有滿足感


珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


1076#
發表於 13-6-27 12:15 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 12:13
我好耐無買衫~老公中意明火煲湯~放假煲湯~平時就滾湯啰~我想過買~不過老公話唔好

...

其實我就覺得無咩分別


珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


1077#
發表於 13-6-27 12:16 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 12:13
你熱底啊?

我唔識分.......
不過我有濕疹.....


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1078#
發表於 13-6-27 12:16 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+12:11

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
我近屋企, 所以返去都仲有
我要接阿女放學~無辦法


珊瑚宮

積分: 121414

畀面勳章 BK Milk勳章


1079#
發表於 13-6-27 12:17 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 12:15
我通常一餐過仲未餓~

咁留返一陣餓, 叫tea食, 仲平d添


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1080#
發表於 13-6-27 12:17 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+12:13

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
我唔識分.......
不過我有濕疹.....
唔食得熱氣嘢啰~我99就寒底~唔飲得涼茶


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo