跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21021


1061#
發表於 06-11-22 15:52 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
聽日西田又on sale 啦


你去唔去呀


侯爵府

積分: 21021


1062#
發表於 06-11-22 15:52 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
霖爸做盛行架


同我同工同酬 :lol:


侯爵府

積分: 21021


1063#
發表於 06-11-22 15:53 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
ot


霖爸同阿叔去o左珠海澳門一日遊


侯爵府

積分: 21251


1064#
發表於 06-11-22 15:56 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

要出去買ga , 附近冇ga
賣身契 , macyba 知未ga
macyba唔係星期三先off ga 咩[quote]
霖格格 寫道:

去買校服, 但買漏書包 落到地鐵站先知, 但霖爸話出年落咁大雨, 下次佢自己先去買返 :lol: 最緊要買校服帶埋霖霖, 確保唔會買錯size
打針未呀, 保險就琴日簽o左賣身契

不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


1065#
發表於 06-11-22 15:59 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:

霖爸同阿叔去o左珠海澳門一日遊


你地唔一齊去?

老公今晚都去飲, 好夜先返, 仲要合付統請, 人情真和味, 我同熹樂都唔去啦, 明天又要返工又要返學


侯爵府

積分: 21021


1066#
發表於 06-11-22 15:59 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
要出去買ga , 附近冇ga
賣身契 , macyba 知未ga
macyba唔係星期三先off ga 咩


西田一年一度大減價, 去襯墟嘛 上年又係落雨, 今年唔例外
賣身契 , macyba 知未ga--->霖爸畫龜的
今日咪星期三o羅


侯爵府

積分: 23046


1067#
發表於 06-11-22 16:00 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

都係你公司同事
霖格格 寫道:
[quote]
hihirita 寫道:
霖爸做盛行架


同我同工同酬 :lol: [/quote]


侯爵府

積分: 21021


1068#
發表於 06-11-22 16:00 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
你地唔一齊去?

老公今晚都去飲, 好夜先返, 仲要合付統請, 人請真和味, 我同熹樂都唔去啦, 明天又要返工又要返學


合付統請--->你地唔去又幾和味
no la, 霖爸同佢阿叔佢, 想悶c我咩


公爵府

積分: 29432


1069#
發表於 06-11-22 16:00 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

西田on sale 真係好平架咩? 我從未去過, 好怕同人迫, 一陣又話要line up


侯爵府

積分: 21021


1070#
發表於 06-11-22 16:01 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
都係你公司同事


同一部門, 唔同office
霖爸o的同事好有人情味, 我o的同事唔好提喇


公爵府

積分: 29432


1071#
發表於 06-11-22 16:02 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:

合付統請--->你地唔去又幾和味
no la, 霖爸同佢阿叔佢, 想悶c我咩


合付統請, 唔去都要比啦, 唔去仲蝕低tim 公價人情, 唔去都要$300 位, 冇得走架啦, 我估老公今次都封左more than $1000 架啦

你咪同霖霖玩law


侯爵府

積分: 21021


1072#
發表於 06-11-22 16:03 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
西田on sale 真係好平架咩? 我從未去過, 好怕同人迫, 一陣又話要line up


大住個肚唔好去喇, 好迫架真係 不過我師9數係鍾意去有大減價的地方買野 滿載而歸
係西田個超市, 上年我用係line up時間係, 45mins


侯爵府

積分: 23046


1073#
發表於 06-11-22 16:04 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

你地係樹結緣架
霖格格 寫道:
同一部門, 唔同office
霖爸o的同事好有人情味, 我o的同事唔好提喇


侯爵府

積分: 21021


1074#
發表於 06-11-22 16:04 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
合付統請, 唔去都要比啦, 唔去仲蝕低tim 公價人情, 唔去都要$300 位, 冇得走架啦, 我估老公今次都封左more than $1000 架啦

你咪同霖霖玩law


乜唔去都要照封$300位架 我以為有人代表去, 照封$500
落雨濕濕, 要湊霖霖回家, 可能今晚留係婆婆樹 :-P


侯爵府

積分: 21021


1075#
發表於 06-11-22 16:05 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
你地係樹結緣架


唔係喎 係大家第一份工識o既, 又係政府部門黎的


侯爵府

積分: 23046


1076#
發表於 06-11-22 16:17 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

都算係0係呢間公司識啦
霖格格 寫道:
唔係喎 係大家第一份工識o既, 又係政府部門黎的


侯爵府

積分: 23046


1077#
發表於 06-11-22 16:18 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

熹樂都計 [quote]
霖格格 寫道:
[quote]
rabbitpiggy 寫道:
合付統請, 唔去都要比啦, 唔去仲蝕低tim 公價人情, 唔去都要$300 位, 冇得走架啦, 我估老公今次都封左more than $1000 架啦


侯爵府

積分: 21251


1078#
發表於 06-11-22 16:21 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

of cos.....計la, 佢都坐一個坐ga ma
hihirita 寫道:
熹樂都計 [quote]
霖格格 寫道:
[quote]
rabbitpiggy 寫道:
合付統請, 唔去都要比啦, 唔去仲蝕低tim 公價人情, 唔去都要$300 位, 冇得走架啦, 我估老公今次都封左more than $1000 架啦
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


1079#
發表於 06-11-22 16:22 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
都算係0係呢間公司識啦



侯爵府

積分: 21021


1080#
發表於 06-11-22 16:25 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
of cos.....計la, 佢都坐一個坐ga ma


乜要架, 我以為未夠3yrs, 手抱就可以添

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo