跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 5643


1061#
發表於 04-4-9 00:25 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 834


1062#
發表於 04-4-9 01:04 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
veronna,

冇所謂啦, 我阿女都好水嫁咋 :-P , 都係練下膽, 亂 up 都唔緊要啦 :lol: !


係呀,我個仔都好水嫁,因為我都是最近才堅持說普通話咋。不過, 經過我1個多月的堅持,我o的仔已經無講"媽媽,你唔好講0的咁ge說話啦!" :-P :-P 大仔平時唔。


男爵府

積分: 6686


1063#
發表於 04-4-9 22:01 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC & csk,

咁我地一齊去食 dinner 先啦, 好嗎?

沙田新城市廣場我都唔太熟, 或者金河苑 or Piazza Hut 啦 , 妳地有冇 idea 呢?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


1064#
發表於 04-4-9 23:32 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey

Please check PM.


男爵府

積分: 6686


1065#
發表於 04-4-9 23:53 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk,

Okay, I may arrive there at 6:00 p.m.. How about fix to "izza Hut"? There's provided "兒童餐" that children always like to order & eat much! 咁我地又好似冇咁頭痛唔知小朋友 arm 唔 arm 食 . . . . . .

Ming,

妳女已經開始學琴, 我想好似 "月餅盒" 既木琴可能已經唔係幾 arm 佢黎練習的了 , 妳可以考慮帶囡囡去琴行練, 或者買一部電子琴, 當然可以到琴行練會好 d, or 我知一些社區中心之類的, 都有琴室可以租借, 好似會平一些!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


1066#
發表於 04-4-10 00:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey

Pizza Hut O.K.,明天見。


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


1067#
發表於 04-4-10 01:31 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位,


男爵府

積分: 5482


1068#
發表於 04-4-10 11:30 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
Okay, I may arrive there at 6:00 p.m.. How about fix to "izza Hut"? There's provided "兒童餐" that children always like to order & eat much! 咁我地又好似冇咁頭痛唔知小朋友 arm 唔 arm 食 . . . . . .


OK, see you there!


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1069#
發表於 04-4-10 22:34 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama

好多謝你那天設計那麼多遊戲給小朋友玩, kitty 說很好玩, 尤其是廣東話與普通話對照的遊戲, 請問你有沒有一個list可以給我, 我想在家裏和kitty玩, 其實她有很多也是不知道的, 你那天讚她說得我, 令她很有推動力, 今天也跟我說兩句普通話, 奇怪, 為什麼我讚她, 就沒有這份推動力? 如果你不方便, 就不用了. 無論如何要再一次謝謝你那份心思帶他們玩遊戲


禁止訪問

積分: 5643


1070#
發表於 04-4-11 00:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 834


1071#
發表於 04-4-11 01:31 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Kittymama,

Kitty 的發音真的很準,會讀的字一點廣東音也沒有。
我那些詞大都是這幾天一點一點想出來的,每天寫幾個在card上,直到寫滿一盒card。其實,還有好多詞。只是,提筆忘字,好多字都不會寫,還寫了兩個白字,真怕教壞小孩,讓你見笑了。

菲媽,
你媽媽弄的東西真好吃(幕後大廚是Miffy透露的),請代我們好好地謝謝她
我那天在百x買的汽球又expensive又差,我好像聽你說你買的又便宜又好,請問在那裹買的

Zoey,
謝謝你組織這個活動,那個地方真係超"正"。雖然我小兒子一如以往不肯"埋堆",但是他和哥哥也玩得很高興。

我看小朋友最喜歡"野外定向",看他們緊張的跑來跑去就知道。Maggie 還跟我complain 說:「唔公平,我地的果汁先生放得遠的」 。還有小朋友要求玩多一次呢。


男爵府

積分: 6686


1072#
發表於 04-4-11 01:49 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama,

那天我見妳都冇乜點食過野, 係咁同 d 小朋友玩, 真係 thank you 晒妳 :-P !!~

其實我都想知有冇 d 乜野書係會將普通話 v.s. 廣東話黎教我地點樣相對照 , 好似我知我地講既 "縮骨遮", 國內就會叫 "摺疊傘", "冷氣機" 就是 "空調" 等等等等!~

菲媽,

冇人食過妳同菲婆婆整既野會唔讚不絕口 !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 6686


1073#
發表於 04-4-11 01:59 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hanhanma,

仲要多謝埋妳介紹我地去聽今日個音樂會! 真係好鬼正!~ 我諗暫時黎個都算係我女睇得最開懷既音樂會 :-P !

番黎 bathing 完, 仲要刨多兩本圖書先肯訓 :-P , 真係再次講聲 thank you very much ) ) ) ) ) )
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 834


1074#
發表於 04-4-11 02:10 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
HoHomama,
其實我都想知有冇 d 乜野書係會將普通話 v.s. 廣東話黎教我地點樣相對照 , 好似我知我地講既 "縮骨遮", 國內就會叫 "摺疊傘", "冷氣機" 就是 "空調" 等等等等!~


我打字真係慢,返轉頭edit 兩段野,你已經打左兩篇回應 :-( :-( 。
我都想知有無這些書,我想到這個遊戲是因為Anson老是把廣東話讀歪一點就當普通話。


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1075#
發表於 04-4-11 18:13 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位媽咪,

辛苦晒你地為bbq出力又出時間, 我就好似淨係識食同識玩. Thank you so much. 下次記得預埋我. 實在太開心, Angus 第二日瞓到成十一點先起身, 你地惗下佢有幾"盡興而歸".

菲媽, 你既梨水大好味喇, 自從去完bbq返黎, Angus未停過叫住要飲梨水. 好彩果日學左, 惗住聽日整.
Latte, 又名臭TE或臭喵


大宅

積分: 2255

畀面勳章


1076#
發表於 04-4-11 23:07 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HELLO 各位 MA MA :

我幫我囝囝報左學琴,但我擔心佢唔習慣,你地可否教下我點先

可以習慣


大宅

積分: 2240


1077#
發表於 04-4-12 16:48 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)


[size=x-large]

菲媽,

[size=medium]嘩 ! 超好味呀,多謝你同你媽咪呀!

zoey,

我仲想去多次,嘻嘻


多謝各位媽咪


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


1078#
發表於 04-4-12 22:17 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

多謝妳攪這個BBQ, 雖然要早走, 但都很開心.

菲媽,

妳準備的食物簡值超水準, 可惜要早走, 連栗米番薯都無食到. 下次一定要補番數. Thanks. 我昨天都煲左雪梨水, 因為cherry不停叫我煲, 佢話菲媽煲得好好飲喎, 要我煲番一樣嘅.

HoHomama,

cherry話妳安排啲遊戲好好玩呀. 佢最想玩埋尋寶遊戲, 無得玩佢真係好唔開心呢! 希望下次再有機會玩過啦


男爵府

積分: 6686


1079#
發表於 04-4-12 23:42 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

-
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 627


1080#
發表於 04-4-12 23:58 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,菲媽,HoHomama,


Thank you! Thank you!多謝妳攪這個BBQ!! I hope u will arrange another time. Great place! Great food!! Great games!!


Chu Chu,

Don't forget to call me when u become a housewife!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo