立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 19429
積分: 17542
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 10:43 發表 我D血管都係屬於幼架, 尤其是第一下插針時, 都要搵好耐
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 10:52 發表 good morning!! 我返黎喇 :mrgreen:
積分: 18057
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 10:29 發表 你記住就算用密實袋裝住都唔可以超過100ml. 我昨晚call過你相信你去咗跑步, 我諗起你有沒有打過去旅行社問你們可否預辦登機手續呢?
原文章由 karencircle 於 07-7-18 10:49 發表 園長說的話一定聽, 馬上出來:mrgreen:
原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 10:51 發表 kittymama 恭喜妳升上長老級喎
原文章由 karencircle 於 07-7-18 10:53 發表 AE_BB, 返左工定在家?
原文章由 karencircle 於 07-7-18 10:53 發表 我個針位有次埋口時起左個黑色點, 好似墨吏咁, D謢士次次都向返呢個位插入去
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 10:55 發表 WELCOME BACK 見到你笑就得喇! 幾驚唔知震咗你去邊
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 10:56 發表 我係 ok 呀:mrgreen:
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 10:57 發表 我 feel 唔到呀, 不過件餅話 feel 到喎
原文章由 karencircle 於 07-7-18 10:56 發表 有無洗到清晒袋呢
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 10:58 發表 你咁爛瞓 梗係喇:lol
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 11:01 發表 冇呀, 仲淨左 $$$ 返黎........買左唔係好多野, 有d失望 tim :mrgreen: 不過買左好多野食返黎
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 11:01 發表 有d失望 tim :mrgreen:
大宅
積分: 3888
原文章由 Easy媽咪 於 07-7-18 11:14 發表 講d野比妳地知, 好鬼激氣 琴日放工返到黃埔2:10分, 因為12點果時食左個包唔餓, 但又要食小小野, 咪想去黃埔美食坊到食個下午茶餐, 2:15分去到一間"大巴x", 跟一個似老板四眼女人對答 以下大家對答~~ ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy