跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3345


1081#
發表於 07-9-4 09:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


等待驗證會員

積分: 27318


1082#
發表於 07-9-4 09:53 |只看該作者
原文章由 QQ吉吉 於 07-9-4 09:43 發表
早晨!!

算係'熟'...客咋 , 隔無耐我會上去買森永奶粉囉, jmart係東瀛遊嘅購物部黎架; 我lunch過去幫你買啦!

Cathy, 今期萬0印花我有興趣, 我打算換部榨汁機呀! ...


森永大仔佢賣緊幾多錢呀???


男爵府

積分: 6225


1083#
發表於 07-9-4 09:54 |只看該作者
早晨


伯爵府

積分: 17254

熱血金章 BK Milk勳章


1084#
發表於 07-9-4 09:58 |只看該作者
因為佢發音仲未準確囉 :mrgreen:

原文章由 HCbb 於 07-9-4 09:37 發表

佢成日掛住mega box , 但點解會變左恐龍灣ge??


伯爵府

積分: 17254

熱血金章 BK Milk勳章


1085#
發表於 07-9-4 10:03 |只看該作者
近排佢真係好多搞笑野~ 自從有一晚去完曉琳屋企玩之後, 佢就好掛住間 kitty 屋仔, 成日叫我買, 我話我無錢, 好貴, 要返工賺多d錢錢先買到...宜家我一放工返到屋企, 佢就會同我講 :

儀 : 媽咪返工賺錢錢買屋仔! (好渴望ge眼神)
我 : 係呀, 不過我要返好耐先賺夠錢買屋屋架... (好無奈...)

原文章由 QQ吉吉 於 07-9-4 09:45 發表
可能zoe諗: 邊有 '狗龍' 架, '恐龍' 就真!


等待驗證會員

積分: 27318


1086#
發表於 07-9-4 10:05 |只看該作者
原文章由 pcsiauw 於 07-9-4 09:58 發表
因為佢發音仲未準確囉 :mrgreen:

亞仔真係越來越老積, 學埋亞公/ 婆講野d 語氣....
好似今朝返學咁, 我唔小心跌左把遮, 佢就話"mami, 您小心d ga嘛... 如果唔係把跌左係隻腳到會痛ga 嘛....."
佢而家好鍾意加 "ga 嘛"係每句ge 後面.....


禁止訪問

積分: 3345


1087#
發表於 07-9-4 10:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17254

熱血金章 BK Milk勳章


1088#
發表於 07-9-4 10:09 |只看該作者
zoe 鍾意講 : 你下次唔好喇 (仲要好認真手指指咁)

原文章由 ardnas65 於 07-9-4 10:05 發表

亞仔真係越來越老積, 學埋亞公/ 婆講野d 語氣....
好似今朝返學咁, 我唔小心跌左把遮, 佢就話"mami, 您小心d ga嘛... 如果唔係把跌左係隻腳到會痛ga 嘛....."
佢而家好鍾意加 "ga 嘛"係每句ge 後面..... ...


子爵府

積分: 12328


1089#
發表於 07-9-4 10:18 |只看該作者
呢排我阿囡, 郁d就話我地打佢/鬧佢呀!
有時摸下佢隻手, 就話我地打佢! 佢做錯野, 我地叫佢唔好(好細聲好平靜咁同佢講), 佢就話我地鬧佢


等待驗證會員

積分: 27318


1090#
發表於 07-9-4 10:20 |只看該作者
原文章由 QQ吉吉 於 07-9-4 10:06 發表


$430/3 or $1080/8 cans
($1000以上免費送貨)
see:http://www.egljmart.com/egljmart ... ctList.jsp?cat_id=3


下次都係呢到買先.... 我係bk 訂貴成舊水....


禁止訪問

積分: 3345


1091#
發表於 07-9-4 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


等待驗證會員

積分: 27318


1092#
發表於 07-9-4 10:58 |只看該作者
仲有.... 尋晚係到睇歲月風雲, 跟住有場戲係亞振民沖完涼出來, 同佢老豆傾計....
亞仔見到就話, "哥哥佢洗完頭唔吹頭ge? 佢曳曳呀."
我:佢未訓覺嘛.. 咪唔駛吹頭咯.
仔: 佢仲咩唔訓覺呀, 下? huh! 咁夜都唔訓覺? 佢曳曳...
我:咁mami都未吹頭woh, 咁mami 曳唔曳呀?
仔: mami 唔曳... (跟手係到奸笑....)


男爵府

積分: 6225


1093#
發表於 07-9-4 11:33 |只看該作者
而家d細路真係鬼靈精, 你以為佢乜都唔識, 其實佢收收理埋唔知幾多野!

阿仔返學前, 通常都會講:你唔好周圍走呀, 乖乖地等我返黎呀!:tongue:


子爵府

積分: 12328


1094#
發表於 07-9-4 11:41 |只看該作者
原文章由 evamama 於 07-9-4 11:33 發表
而家d細路真係鬼靈精, 你以為佢乜都唔識, 其實佢收收理埋唔知幾多野!

阿仔返學前, 通常都會講:你唔好周圍走呀, 乖乖地等我返黎呀!:tongue:

係呀~ 佢地其實識好多野ga!:mrgreen:
尋晚同晴爸晴晴食完飯, 晴爸行先去禁錢, 晴晴無啦啦爆一句: 爸b, 你小心d呀!!
(不過晴爸行左去, 聽唔到 )


等待驗證會員

積分: 27318


1095#
發表於 07-9-4 11:42 |只看該作者
原文章由 evamama 於 07-9-4 11:33 發表
而家d細路真係鬼靈精, 你以為佢乜都唔識, 其實佢收收理埋唔知幾多野!

阿仔返學前, 通常都會講:你唔好周圍走呀, 乖乖地等我返黎呀!:tongue:


亞仔朝朝返學出門口個陣都會同亞妹講 "妹妹, 我而家返學啦, 您要乖乖係屋企呀...."


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1096#
發表於 07-9-4 11:48 |只看該作者
linlin, 間kitty house玩左好耐, 曉琳勁鍾意. 我細個最鍾意呢d玩具.

cathy, 又一村唔同又一居, 又一村house真係買唔起. 我都要萬0印花, 你畀q ma 先, 佢有多先分畀我. 我又係要榨汁機, 畀亞妹飲下果汁. 今日又開學, 都ok嗎?

q ma, 問左手帶有貨, 請問你有冇時間幫手行一趟! 只要單一顏色, 唔好螢光or太誇張都ok.

sandra, 有冇好d? 用左咩方法?


等待驗證會員

積分: 27318


1097#
發表於 07-9-4 11:54 |只看該作者
原文章由 easybring 於 07-9-4 11:48 發表
linlin, 間kitty house玩左好耐, 曉琳勁鍾意. 我細個最鍾意呢d玩具.

cathy, 又一村唔同又一居, 又一村house真係買唔起. 我都要萬0印花, 你畀q ma 先, 佢有多先分畀我. 我又係要榨汁機, 畀亞妹飲下果汁. 今日又 ...

華美子,
我最後去左藥房買西瓜霜..... 我同事話幾蚊枝, 但係我見佢兩種4牌子都廿幾蚊枝... 但係都買左. 好苦.... 尋晚用左一次, 今朝又用左一次.....好d 掛.....:-|


伯爵府

積分: 17254

熱血金章 BK Milk勳章


1098#
發表於 07-9-4 12:01 |只看該作者
查實我都好鍾意玩 lee d 野, 所以早兩日黑衣島減價做8折再95折, 我掃左兩盒 不過我收埋左, 睇下幾時要氹佢時先拎出黎做殺手簡!

原文章由 easybring 於 07-9-4 11:48 發表
linlin, 間kitty house玩左好耐, 曉琳勁鍾意. 我細個最鍾意呢d玩具.


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1099#
發表於 07-9-4 12:28 |只看該作者
多年經驗, 西瓜霜冇貼貼咁好. 個咀又會黑晒.

原文章由 ardnas65 於 07-9-4 11:54 發表

華美子,
我最後去左藥房買西瓜霜..... 我同事話幾蚊枝, 但係我見佢兩種4牌子都廿幾蚊枝... 但係都買左. 好苦.... 尋晚用左一次, 今朝又用左一次.....好d 掛.....:-| ...


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1100#
發表於 07-9-4 12:41 |只看該作者
其實, 我而家都鍾意玩玩具. 間屋係開倉同cathy去買, 收埋左成年, 新工人姐姐黎果時羅出黎當姐姐買畀佢, 當日不停玩左成晚. 琴日, 我買左一盒類似lego既zoo set 畀佢, 成 hk$240 (職業病), 好貴, 但係我又鍾意玩, 當獎勵佢開學冇喊!

今朝上校巴, 3 個小朋友, 有一個一上就大喊, 仲坐佢隔離. 真奇怪, 兩座位坐三個人, 個校車老師惡到c, 我極唔鍾意佢 (我只敢係到講炸). 我地上車速度已經好快, 我扶佢上兩大級, 佢自己扶handle, 個書包我串係手, 個老師唔知想"渴"我定曉琳, 個老師話: 你要羅住個書包我先可以扶到架!" 嚇c我. 我都冇諗住要佢扶個囡上車.:tongue: 好驚個囡畀人鬧, 佢好可愛架!:-(

仲知有其他班一個男仔畀老師訓企+留一個人係課室, 所以喊, 亞媽話放學見佢手冰凍, 冇食過茶點. 好可憐. 我果班班主任係嚴謹, 但都對小朋友nice, 真行運 (touchwood), 下年又唔知點!

原文章由 pcsiauw 於 07-9-4 12:01 發表
查實我都好鍾意玩 lee d 野, 所以早兩日黑衣島減價做8折再95折, 我掃左兩盒 不過我收埋左, 睇下幾時要氹佢時先拎出黎做殺手簡!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo