跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1421


1081#
發表於 08-5-6 17:48 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-5-6 12:42 發表
各位.. 好多日都無報告喇..
最近學校情況點呀..
昨天阿 b 識唱..
"排排坐. 食生果 "
之後就無喇....

點解樂樂識講咁多嘢架.....我個女呀都淨係識講同學名及一d我聽唔明既英語(要古嗰d呀) ,所以樂樂好叻喎,己經可以講咁多嘢比你聽:)


別墅

積分: 676


1082#
發表於 08-5-7 09:43 |只看該作者
新歌推介:

我最近係屋企聽到Jeffrey唱e首歌 - "WE ARE HAPPY"

We are happy, we are happy, we are happy everyday.
HA HA HA HA, HO HO HO HO, HE HE HE HE. EVERYDAY!


大宅

積分: 1421


1083#
發表於 08-5-7 11:08 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-5-7 09:43 發表
新歌推介:

我最近係屋企聽到Jeffrey唱e首歌 - "WE ARE HAPPY"

We are happy, we are happy, we are happy everyday.
HA HA HA HA, HO HO HO HO, HE HE HE HE. EVERYDAY!

有呀...有呀...還有china加油呀.....


等待驗證會員

積分: 935


1084#
發表於 08-5-7 11:55 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-5-7 11:08 發表

有呀...有呀...還有china加油呀.....


樂樂.. 反而無唱呢隻..
但就有.. clap clap clap .... slow.... 什麼.. 都唔知佢唱咩.. haaa
(不過佢好多動作) 我睇返.. 佢應該係唱兒歌本書個隻歌仔..

我都係成日上來睇下其他媽媽的資料.. 我走去問佢.. 識唔識唱.. 有時佢唱左.. 我又打返係度比你地知下.. 咁就會知多 d 囉...


子爵府

積分: 10559


1085#
發表於 08-5-7 13:26 |只看該作者
"排排坐 食生果"同"We are happy"...Cherry無唱呀...

我都係咁話...係靠哩到睇下其他媽媽既資料...再番屋企問下佢...

不過上個星期五...Cherry攞支"期仔"搖住叫XX(講唔到中國)加油...都好攪笑既...

我問Cherry係學校唱咩歌...佢話ABC喎...琴晚Cherry話我知"Yannie無返學"同"Yannie病左"...佢話要睇Yannie喎...都唔知係咪真??


等待驗證會員

積分: 935


1086#
發表於 08-5-7 14:25 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-7 13:26 發表
"排排坐 食生果"同"We are happy"...Cherry無唱呀...

我都係咁話...係靠哩到睇下其他媽媽既資料...再番屋企問下佢...

不過上個星期五...Cherry攞支"期仔"搖住叫XX(講唔到中國)加油...都好攪笑既...

我問Cherry係 ...


yes.. ABC.. 樂樂都識唱喇...
最近重有..London Bridge is Falling Down.. 佢叫我同佢玩 tim呀.. 我估佢係學校有玩呀..
重有一隻.. 應該講車車的.. 什麼.. the wheel on the bus go round and round.. 又什麼.. 啤啤啤..(我估佢扮響按聲) 哈.. 哈..


大宅

積分: 1421


1087#
發表於 08-5-7 14:26 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-5-7 11:55 發表


樂樂.. 反而無唱呢隻..
但就有.. clap clap clap .... slow.... 什麼.. 都唔知佢唱咩.. haaa
(不過佢好多動作) 我睇返.. 佢應該係唱兒歌本書個隻歌仔..

我都係成日上來睇下其他媽媽的資料.. 我走去問佢.. 識唔 ...

係呀...大家講d,咁大家又可以知多d佢哋上堂做d乜,幾好呀重有one,two,three呀...

[ 本文章最後由 tkyc 於 08-5-7 14:27 編輯 ]


子爵府

積分: 10559


1088#
發表於 08-5-7 15:51 |只看該作者
the wheel on the bus, rain, rain, go away, I love U~U love me...都係佢地既"K歌"...哈哈哈


等待驗證會員

積分: 935


1089#
發表於 08-5-7 16:05 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-7 15:51 發表
the wheel on the bus, rain, rain, go away, I love U~U love me...都係佢地既"K歌"...哈哈哈


哈.. 哈..係喇.. 係喇.. k 歌之王/ 之后呀..
佢地好鐘意.. 自己 zzz 前唱..
有時就會無拉拉.. 飛 2句出來.. haha
不過樂樂.. 唔識唱.. i love u u love me 喎...


複式洋房

積分: 226


1090#
發表於 08-5-9 13:32 |只看該作者
各位媽咪,

我的囡囡亦是IN1,她叫WunWun。

真是好開心,WunWun有這麼多同學。


別墅

積分: 676


1091#
發表於 08-5-9 13:44 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-9 13:32 發表
各位媽咪,

我的囡囡亦是IN1,她叫WunWun。

真是好開心,WunWun有這麼多同學。


Hi WunWun媽,

Nice to meet u! WunWun係IN1A or IN1B班?


別墅

積分: 676


1092#
發表於 08-5-9 13:46 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-7 15:51 發表
the wheel on the bus, rain, rain, go away, I love U~U love me...都係佢地既"K歌"...哈哈哈


係呀,e幾首簡直係"K歌"!

Jeffrey都唔識唱 I love U~U love me... 點唱ga?


複式洋房

積分: 226


1093#
發表於 08-5-9 14:49 |只看該作者
Wun Wun 是 IN1B. 平常返、放學是印尼姐姐帶她。


大宅

積分: 1421


1094#
發表於 08-5-9 15:39 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-9 14:49 發表
Wun Wun 是 IN1B. 平常返、放學是印尼姐姐帶她。

怪得知我個女成日數d friend個名有個叫wun wun la....mami又唔知邊個喎,以為佢亂咁噏tim......hi....wun wun mama welcome to the new generation

[ 本文章最後由 tkyc 於 08-5-9 15:41 編輯 ]


子爵府

積分: 10559


1095#
發表於 08-5-9 17:12 |只看該作者
WunWun Ma, 我知邊個係WunWun...Cherry成日提WunWun架...&你姐姐都識我姐姐呀...放學時Ms. Ceci成日將Cherry/Wun Wun調轉比對方姐姐添...


複式洋房

積分: 226


1096#
發表於 08-5-9 17:24 |只看該作者
我想妳是Kimmy Mom.

其實,我是在職媽咪。另外,因WunWun 還有一個家姐,而她今年要選小學,所以直到現在,我只有兩次帶WunWun 去上學。


子爵府

積分: 10559


1097#
發表於 08-5-9 19:43 |只看該作者
我唔係Kimmy媽媽...我係Cherry媽媽呀....我都係working mama...

原來Wun Wun有個家姐呀...真好啦!!

我都係試過接放學一兩次咋....多D黎chart下啦~~

[ 本文章最後由 hello_mimi 於 08-5-9 19:45 編輯 ]


子爵府

積分: 10559


1098#
發表於 08-5-9 19:47 |只看該作者
有個suggestion...統計下IN1B有邊位同學仔羅...好唔好呀?? (等大家番屋企問佢地既時候都知有邊個啦)


複式洋房

積分: 226


1099#
發表於 08-5-9 23:24 |只看該作者
Cherry Ma,

不好意思呀!因為姐姐以為是Kimmy Ma。

Wun Wun 是細B(12月出生),所以,我都幾擔心。她說話不是很好。


別墅

積分: 676


1100#
發表於 08-5-13 11:33 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-5-9 19:47 發表
有個suggestion...統計下IN1B有邊位同學仔羅...好唔好呀?? (等大家番屋企問佢地既時候都知有邊個啦)


好啦! 等我統計吓IN1B有.......

Boys: Jeffrey, 樂樂, Jason, Louis, Tony,

Girls: Cherry, Jane, Yannie, Kimmy, WunWun

Any update!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo