跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54392


1081#
發表於 08-3-3 16:33 |只看該作者
米我law...
原文章由 wensi 於 08-3-3 16:30 發表


who is carmen?


水晶宮

積分: 54392


1082#
發表於 08-3-3 16:34 |只看該作者
所以你米叻女...甘小心收野..我就大意la...

原文章由 tingchichi 於 08-3-3 16:30 發表
奇怪 ?-(
我剛剛問過哂我公司 d 同事, 冇人收過我 send 出去個 file 喎


水晶宮

積分: 54392


1083#
發表於 08-3-3 16:43 |只看該作者
岩岩又收到wensi send 過lai

aiya..我諗e 個毒四維自動send ar


侯爵府

積分: 20954


1084#
發表於 08-3-3 16:44 |只看該作者
我都係收到包媽的 file 先, 第 2個係 油媽, 跟住係 wensi.

通常人地比 file 我, 我都會問左先開, e+ 的毒好叻,
會自動跟 add 放出去.


侯爵府

積分: 20954


1085#
發表於 08-3-3 16:47 |只看該作者
wensi >> 妳要剷左個毒先好再開 msn. 可以剷埋 msn 再安過.

油媽 >> 妳都重有送出個 zip file.


水晶宮

積分: 54392


1086#
發表於 08-3-3 16:49 |只看該作者
我無send 野出去ar...同埋跟左it 人指示做左la wor...唉..真頭痛


原文章由 cherrybibi 於 08-3-3 16:47 發表
wensi >> 妳要剷左個毒先好再開 msn. 可以剷埋 msn 再安過.

油媽 >> 妳都重有送出個 zip file.


水晶宮

積分: 54392


1087#
發表於 08-3-3 16:50 |只看該作者
我都係第一次msn中毒
原文章由 cherrybibi 於 08-3-3 16:44 發表
我都係收到包媽的 file 先, 第 2個係 油媽, 跟住係 wensi.

通常人地比 file 我, 我都會問左先開, e+ 的毒好叻,
會自動跟 add 放出去.


男爵府

積分: 7977


1088#
發表於 08-3-3 16:51 |只看該作者
咁日乜事,咁多毒件

唔開米得囉


男爵府

積分: 7977


1089#
發表於 08-3-3 16:58 |只看該作者
行山友
我已給妳們貓看相


男爵府

積分: 7977


1090#
發表於 08-3-3 17:02 |只看該作者
嘩,幾好玩,又想去呀

星期六又話落雨呀

原文章由 karencircle 於 08-3-3 09:40 發表
校長,
你係咪想去摘士多啤梨>>>lee樹


水晶宮

積分: 54392


1091#
發表於 08-3-3 17:03 |只看該作者
諗住見識得kei 米收law...點知就出事la

以後都要學下你地...小心收野至得...
原文章由 校長 於 08-3-3 16:51 發表
咁日乜事,咁多毒件

唔開米得囉


男爵府

積分: 7977


1092#
發表於 08-3-3 17:19 |只看該作者
咁家陣學正得囉


原文章由 tszyau2000 於 08-3-3 17:03 發表
諗住見識得kei 米收law...點知就出事la

以後都要學下你地...小心收野至得...


水晶宮

積分: 54392


1093#
發表於 08-3-3 17:19 |只看該作者
karen,校長 ~~

收到d 相la...睇番d 大大件壽司...好回味ar
原文章由 校長 於 08-3-3 16:58 發表
行山友
我已給妳們貓看相


水晶宮

積分: 54392


1094#
發表於 08-3-3 17:21 |只看該作者
落雨...吾係化
原文章由 校長 於 08-3-3 17:02 發表
嘩,幾好玩,又想去呀

星期六又話落雨呀


水晶宮

積分: 54392


1095#
發表於 08-3-3 17:22 |只看該作者
aiya....甘向屋企米吾可以開msn law
原文章由 校長 於 08-3-3 17:19 發表
咁家陣學正得囉


伯爵府

積分: 17559


1096#
發表於 08-3-3 17:42 |只看該作者
原文章由 cherrybibi 於 08-3-3 16:47 發表
wensi >> 妳要剷左個毒先好再開 msn. 可以剷埋 msn 再安過.

油媽 >> 妳都重有送出個 zip file.


剷 msn la! and dele 左zip file.

but how to 剷左個毒?


侯爵府

積分: 20954


1097#
發表於 08-3-3 17:49 |只看該作者
在接收的位置 delete , 應該係 "我已接收的 file" 內,
再倒埋個垃圾桶, 剷埋個 msn, 再安裝過,
之後再 scan 部腦, 睇睇有冇毒, 咁就穩陣.

原文章由 wensi 於 08-3-3 17:42 發表


剷 msn la! and dele 左zip file.

but how to 剷左個毒?

[ 本文章最後由 cherrybibi 於 08-3-3 17:50 編輯 ]


水晶宮

積分: 54392


1098#
發表於 08-3-3 18:02 |只看該作者
wa...都要摌好多野wor

基本上file 同垃圾桶已經摌左ka la...e 家再摌埋個msn
原文章由 cherrybibi 於 08-3-3 17:49 發表
在接收的位置 delete , 應該係 "我已接收的 file" 內,
再倒埋個垃圾桶, 剷埋個 msn, 再安裝過,
之後再 scan 部腦, 睇睇有冇毒, 咁就穩陣.

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-3-3 18:03 編輯 ]


伯爵府

積分: 17559


1099#
發表於 08-3-3 19:42 |只看該作者
原文章由 cherrybibi 於 08-3-3 17:49 發表
在接收的位置 delete , 應該係 "我已接收的 file" 內,
再倒埋個垃圾桶, 剷埋個 msn, 再安裝過,
之後再 scan 部腦, 睇睇有冇毒, 咁就穩陣.


公司 部腦 scan 緊,希望 ok la


伯爵府

積分: 16163


1100#
發表於 08-3-4 08:29 |只看該作者
哎,你地又食又玩,我又錯過左tim
不過astha 星期天有music therapy lesson 到12點,希望下次可以join 到啦

原文章由 校長 於 08-3-2 22:48 發表
今天食都我爆肚呀

琳琳開心到飛起,回家醒了問幾時再去行山,佢成日話自己最快,好在有yiba照顧,叫我陪跑就死囉,哈哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo