跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16917


1081#
發表於 08-1-19 12:08 |只看該作者
咁不如你唔食住,natural試多一排(may be 3-6months), touch wood都係no的詰,先食lor
原文章由 BBron 於 08-1-19 12:02 發表
zzzlam, secure, kanko
食排卵藥, 幫助排卵, 但有可能係多胞胎!

[ 本文章最後由 Secure 於 08-1-19 12:12 編輯 ]


男爵府

積分: 9393


1082#
發表於 08-1-19 12:09 |只看該作者
原文章由 BBron 於 08-1-19 12:02 發表
zzzlam, secure, kanko
食排卵藥, 幫助排卵, 但有可能係多胞胎!


oic....原本有咁既side effect,如果要黎個twin會好hair下,有無諗過用中e調理番先再action呢?不過可能又遲過你plan law!:(


男爵府

積分: 7012


1083#
發表於 08-1-19 12:10 |只看該作者
都好! 希望中啦! 咁唔駛攪咁多o野!睇醫生好溶!

原文章由 Secure 於 08-1-19 12:08 發表
咁不如你唔食住,nature試多一排(may be 3-6months), touch wood都係no的詰,先食lor


男爵府

積分: 7012


1084#
發表於 08-1-19 12:11 |只看該作者
依家先睇遲左lu, 快d生好d!
原文章由 Kanko 於 08-1-19 12:09 發表
oic....原本有咁既side effect,如果要黎個twin會好hair下,有無諗過用中e調理番先再action呢?不過可能又遲過你plan law!:(

[ 本文章最後由 BBron 於 08-1-19 12:19 編輯 ]



男爵府

積分: 9118


1085#
發表於 08-1-19 12:12 |只看該作者
原文章由 BBron 於 08-1-19 12:06 發表
其實我想生孖:lol , 仲有一個quota, 不過唔知萬一多過2個點算!所以諗緊食藥定自然, 自然就要等2-3個月先有一粒卵!


咁多唔多人多個2個先?如果好微既,都唔怕呀


http://kawaii-kids.com/


男爵府

積分: 9393


1086#
發表於 08-1-19 12:13 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-19 12:06 發表
個main point係如果我一個陪,咪可以洗k ba洗埋milk bottle lor,e+佢一齊陪訓,咁咪無人洗lor:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


點解唔早d洗左先訓?
而家kk飲幾多餐9?如果重有士啤bottle都唔怕一齊大覺訓啦!:mrgreen:


男爵府

積分: 7012


1087#
發表於 08-1-19 12:14 |只看該作者
咁就要睇食完藥o既效果啦!食完day11去照, 睇有幾多卵泡岩size估下有幾多粒會排
原文章由 zzzlam 於 08-1-19 12:12 發表


咁多唔多人多個2個先?如果好微既,都唔怕呀


男爵府

積分: 9393


1088#
發表於 08-1-19 12:17 |只看該作者
原文章由 BBron 於 08-1-19 12:11 發表
依家先睇遲左lu, 好d生好d!


會5會都係如果多過2粒都了走晒佢呢?如果係,twin又ok都唔怕啦,係煩$law,e生果一筆!


伯爵府

積分: 16917


1089#
發表於 08-1-19 12:17 |只看該作者
就係kk佢一路飲一路訓,咁我地一路陪住佢飲,我地自己就一路係樹sleep,當kk飲完,我地又唔願起身lor~:lol:
佢都係早午晚3餐,咁我地都仲有士啤,不過我係like今日d 樽今日洗果"亭"人黎架:lol:
原文章由 Kanko 於 08-1-19 12:13 發表


點解唔早d洗左先訓?
而家kk飲幾多餐9?如果重有士啤bottle都唔怕一齊大覺訓啦!:mrgreen:


伯爵府

積分: 16917


1090#
發表於 08-1-19 12:18 |只看該作者
yes小小果個霸王嫂都係咁:mrgreen:
原文章由 Kanko 於 08-1-19 12:17 發表


會5會都係如果多過2粒都了走晒佢呢?如果係,twin又ok都唔怕啦,係煩$law,e生果一筆!


男爵府

積分: 9118


1091#
發表於 08-1-19 12:18 |只看該作者
原文章由 BBron 於 08-1-19 12:14 發表
咁就要睇食完藥o既效果啦!食完day11去照, 睇有幾多卵泡岩size估下有幾多粒會排


bbron,

都幾福習下喎~~
你而家係咪2/3個月先黎一次m呀?
我亞ma果時都係咁,叫4季經,不過我亞ma唔想生,e生叫佢唔使理,由佢,又唔使避孕,點知........lai左野,生左第3條queen:lol:


http://kawaii-kids.com/


伯爵府

積分: 16917


1092#
發表於 08-1-19 12:19 |只看該作者
e?物你有2個妹架

原文章由 zzzlam 於 08-1-19 12:18 發表


bbron,

都幾福習下喎~~
你而家係咪2/3個月先黎一次m呀?
我亞ma果時都係咁,叫4季經,不過我亞ma唔想生,e生叫佢唔使理,由佢,又唔使避孕,點知........lai左野,生左第3條queen:lol: ...


男爵府

積分: 7012


1093#
發表於 08-1-19 12:20 |只看該作者
可以走又ok喎!但萬一走左個仔...咁未
原文章由 Secure 於 08-1-19 12:18 發表
yes小小果個霸王嫂都係咁:mrgreen:


男爵府

積分: 9118


1094#
發表於 08-1-19 12:20 |只看該作者
原文章由 Kanko 於 08-1-19 12:17 發表


會5會都係如果多過2粒都了走晒佢呢?如果係,twin又ok都唔怕啦,係煩$law,e生果一筆!


點解? 接twins會唔同價架?!唔係化,都係咁接jei


http://kawaii-kids.com/


男爵府

積分: 7012


1095#
發表於 08-1-19 12:21 |只看該作者
我係有時一個月, 有時兩個月, 有時3個月.... 無得計
原文章由 zzzlam 於 08-1-19 12:18 發表


bbron,

都幾福習下喎~~
你而家係咪2/3個月先黎一次m呀?
我亞ma果時都係咁,叫4季經,不過我亞ma唔想生,e生叫佢唔使理,由佢,又唔使避孕,點知........lai左野,生左第3條queen:lol: ...


男爵府

積分: 9118


1096#
發表於 08-1-19 12:21 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-19 12:19 發表
e?物你有2個妹架


係呀,有冇好男仔介紹呀,細果件妹甩左拖呀


http://kawaii-kids.com/


男爵府

積分: 9118


1097#
發表於 08-1-19 12:22 |只看該作者
原文章由 BBron 於 08-1-19 12:21 發表
我係有時一個月, 有時兩個月, 有時3個月.... 無得計


如果我係咁就正lu,少左m小姐既煩惱,我一黎就會1個week以上,好辛苦呀:-|


http://kawaii-kids.com/


男爵府

積分: 9393


1098#
發表於 08-1-19 12:22 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-19 12:17 發表
就係kk佢一路飲一路訓,咁我地一路陪住佢飲,我地自己就一路係樹sleep,當kk飲完,我地又唔願起身lor~:lol:
佢都係早午晚3餐,咁我地都仲有士啤,不過我係like今日d 樽今日洗果"亭"人黎架:lol:
...



我係like今日d 樽今日洗果"亭"人黎架=======me2
但老公唔係,so......以前阿仔果時都係我硬食/硬趙佢:lol: :lol: :lol:


男爵府

積分: 9118


1099#
發表於 08-1-19 12:24 |只看該作者
原文章由 BBron 於 08-1-19 12:21 發表
我係有時一個月, 有時兩個月, 有時3個月.... 無得計


查實你個個月都係排egg果幾日dodo咪得囉,唔使理果個月有冇egg,3個月一定會有一次有egg架,唔係咁咩?


http://kawaii-kids.com/


男爵府

積分: 7012


1100#
發表於 08-1-19 12:24 |只看該作者
係未會貴多一個接生費?
原文章由 zzzlam 於 08-1-19 12:20 發表
點解? 接twins會唔同價架?!唔係化,都係咁接jei


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo