立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16917
原文章由 BBron 於 08-1-19 12:02 發表 zzzlam, secure, kanko 食排卵藥, 幫助排卵, 但有可能係多胞胎!
男爵府
積分: 9393
積分: 7012
原文章由 Secure 於 08-1-19 12:08 發表 咁不如你唔食住,nature試多一排(may be 3-6months), touch wood都係no的詰,先食lor
原文章由 Kanko 於 08-1-19 12:09 發表 oic....原本有咁既side effect,如果要黎個twin會好hair下,有無諗過用中e調理番先再action呢?不過可能又遲過你plan law!:(
積分: 9118
原文章由 BBron 於 08-1-19 12:06 發表 其實我想生孖:lol , 仲有一個quota, 不過唔知萬一多過2個點算!所以諗緊食藥定自然, 自然就要等2-3個月先有一粒卵!
原文章由 Secure 於 08-1-19 12:06 發表 個main point係如果我一個陪,咪可以洗k ba洗埋milk bottle lor,e+佢一齊陪訓,咁咪無人洗lor:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
原文章由 zzzlam 於 08-1-19 12:12 發表 咁多唔多人多個2個先?如果好微既,都唔怕呀
原文章由 BBron 於 08-1-19 12:11 發表 依家先睇遲左lu, 好d生好d!
原文章由 Kanko 於 08-1-19 12:13 發表 點解唔早d洗左先訓? 而家kk飲幾多餐9?如果重有士啤bottle都唔怕一齊大覺訓啦!:mrgreen:
原文章由 Kanko 於 08-1-19 12:17 發表 會5會都係如果多過2粒都了走晒佢呢?如果係,twin又ok都唔怕啦,係煩$law,e生果一筆!
原文章由 BBron 於 08-1-19 12:14 發表 咁就要睇食完藥o既效果啦!食完day11去照, 睇有幾多卵泡岩size估下有幾多粒會排
原文章由 zzzlam 於 08-1-19 12:18 發表 bbron, 都幾福習下喎~~ 你而家係咪2/3個月先黎一次m呀? 我亞ma果時都係咁,叫4季經,不過我亞ma唔想生,e生叫佢唔使理,由佢,又唔使避孕,點知........lai左野,生左第3條queen:lol: ...
原文章由 Secure 於 08-1-19 12:18 發表 yes小小果個霸王嫂都係咁:mrgreen:
原文章由 Secure 於 08-1-19 12:19 發表 e?物你有2個妹架
原文章由 BBron 於 08-1-19 12:21 發表 我係有時一個月, 有時兩個月, 有時3個月.... 無得計
原文章由 Secure 於 08-1-19 12:17 發表 就係kk佢一路飲一路訓,咁我地一路陪住佢飲,我地自己就一路係樹sleep,當kk飲完,我地又唔願起身lor~:lol: 佢都係早午晚3餐,咁我地都仲有士啤,不過我係like今日d 樽今日洗果"亭"人黎架:lol: ...
原文章由 zzzlam 於 08-1-19 12:20 發表 點解? 接twins會唔同價架?!唔係化,都係咁接jei
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy