母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6628


1081#
發表於 08-5-18 01:35 |只看該作者
我都覺得唔駛喎! 聽人講過會有O型腳(唔知堅定留呀!), 但係真係冇需要囉! 我覺得係o的大人懶睇住bb, 放佢落學行車就可以做自己野, 因為唔會跌嘛! 希望冇得罪有用學行車的mami 我覺得正常bb用自己力去學行, 好過要輔助喎!

講起要bb自己用力, 我唔記得之前有冇同你地提過, 我個老闆(以前做物理治療)同我講, 同bb/細路玩, 千奇唔好拉佢地雙手, o的老豆好like同佢地玩, 個細路訓o係地, 個老豆就雙手拉佢上黎(唔知你地明唔明我講乜), 咁樣係好易甩胶o架, 豆姐當年就係咁樣"lai"o左野. 應該係要比佢地自己用加拉, 咁雙手會有o的"機"肉自動拉實個胶位, 否則就好易甩o架喇!

原文章由 fsy 於 08-5-18 00:38 發表
老 cyn,

我唔係幾贊成用學行車 (成個坐係度唔係推住行果種), 因為我成日覺得我係學行車既受害者. 我腳板好彎, 同扁平足剛剛相反, 行路對腳好易攰. 我細個都成日坐學行車, 聽講因為用學行車會多用腳尖行路, 腳板會特 ...


大宅

積分: 4327


1082#
發表於 08-5-18 09:45 |只看該作者
Hello Basilmama,

Long time no chat! Congrats....shshshhshhhhh....

Hahaa, I still remember that you firmly decided not to have the second one, same as me....but time can change our mind...

Hayes naturally wearned when I was pregnant. Yes, the milk amount was dropped drastically & maybe the taste really was different coz. the hormone change of pregnancy!

Hey, have you got house moving to TM or ????

Please take very good care! Hope we can gather soon!

love,
2H Mama:loveliness:
God is here with us! ^ ^


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


1083#
發表於 08-5-18 14:30 |只看該作者
晴晴係我有左時自己唔食的﹐個陣時逼她她都唔食。我好似連驗都未驗到﹐可能真係隻味唔同左。

晴晴細粒過glenda好多﹐得83-84cm, 23磅咋。


原文章由 basilmama 於 08-5-17 11:27 發表
大家好~~好耐無浦頭
想請教有2個小朋友ge過來人
我唔太肯定,只知遲咗,太早又check唔到(當年Glenda都係,所以大家明我咩情況就得啦,怕小氣呢,hehehe)
我係一個好易有morning sickness ge人

而最大問題,我無咩奶,點解會咁快?
...


男爵府

積分: 8470


1084#
發表於 08-5-18 16:04 |只看該作者
比我嚇兩嚇, 子進爸終於都肉緊啲, 今日終於揀咗個工人. 不過, 結果我哋揀咗個完全唔係我哋之前諗既. 之前一直想搵個係星加坡做過, 點之請咗個完全無海外經驗, 只係話係印尼做過兩年, 未結婚, 排第二, 差唔多有我咁高. 因為我哋諗咗好耐, 一黎人選真係無乜 (有起碼三間 agents 同我講無人), 唯一一個好啲但係星加坡只係做咗年半. 二黎c6同 agent 都認為我哋份工太得閒, 要搵個單純啲, 唔係又好易學壞. 與其買舖大細, 又即管信下個 agent 囉. 呢個印外表其純樸, 雖然未出過國, 但係英文對答都算勉強 ok (係 agent 個老闆直接問, 唔係睇果啲 "示範影片"). 反正都係要重新教過, 希望呢個聽聽話話啦.

有時諗, 而家呢個工人唔續約都好既, 學 agent 話齋: 學壞咗, 唔要得架嘞.


別墅

積分: 614


1085#
發表於 08-5-18 17:16 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-18 16:04 發表
比我嚇兩嚇, 子進爸終於都肉緊啲, 今日終於揀咗個工人. 不過, 結果我哋揀咗個完全唔係我哋之前諗既. 之前一直想搵個係星加坡做過, 點之請咗個完全無海外經驗, 只係話係印尼做過兩年, 未結婚, 排第二, 差唔多有我咁高 ...


fsy,

恭喜你終於搵到工人,希望你個工人聽聽話話la。

c6唔鐘意印印,但我搵左3間agent,都搵唔到適合既bunbun,唔係年紀太大,就係未完約。agent話而家好少工人選擇去星加坡打工,除非搵個未出過國既,唔係就真係好少選擇lor。

結果,我仲未炒工人呀,c6話"還dim"我都辭工,如果工人再衰多鑊,就即炒。我又比c6 tum左la,我又衰心軟la 見個工人近來乖dd(唔知係唔係聽到我同agent講電話呢???),而且唯有見不行步lor!!

犯賤c9上


大宅

積分: 4784


1086#
發表於 08-5-18 17:21 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-18 00:39 發表


你哋點樣度佢有幾多 cm? 我叫佢企又企唔定, 企得定又企唔直.


我地去健康院用佢把尺度咖, 條尺貼在牆上, 拉落黎到個頭度, 一目了然.....


別墅

積分: 614


1087#
發表於 08-5-18 17:27 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 08-5-18 01:35 發表
我都覺得唔駛喎! 聽人講過會有O型腳(唔知堅定留呀!), 但係真係冇需要囉! 我覺得係o的大人懶睇住bb, 放佢落學行車就可以做自己野, 因為唔會跌嘛! 希望冇得罪有用學行車的mami 我覺得正常bb用自己力去學行, 好 ...


果個咪係我囉 無計,果時我無請工人,放工要做家務,做功課,真係好唔得閒,咁arm哥哥有架學行車唔要比左我,我又覺得好有用,好方便 。不過恩恩每日七點幾至返到屋企(因bb時放左係育嬰園),用車時間唔多,同埋恩恩好快學會行路,所以唔係用左架車好耐,所以未見隻腳仔有問題。


男爵府

積分: 6033


1088#
發表於 08-5-18 18:42 |只看該作者
ivyma,

今朝先諗起妳, 原來妳仲未生得, 好戥妳心急 ar, 祝願妳一切順順利利 la.

原文章由 ivyscyip 於 08-5-18 14:30 發表
晴晴係我有左時自己唔食的﹐個陣時逼她她都唔食。我好似連驗都未驗到﹐可能真係隻味唔同左。

晴晴細粒過glenda好多﹐得83-84cm, 23磅咋。


男爵府

積分: 6033


1089#
發表於 08-5-18 18:55 |只看該作者
yeah!! 總算暫時解決問題先 la. 講真, 我哋好多個奶 ma 都請咗工人兩年 or 以上, 經驗 & 感受都累積唔少, 大家o既結論都係要睇彩數, 總知希望妳今次請到個好o架 la.

原文章由 fsy 於 08-5-18 16:04 發表
比我嚇兩嚇, 子進爸終於都肉緊啲, 今日終於揀咗個工人. 不過, 結果我哋揀咗個完全唔係我哋之前諗既. 之前一直想搵個係星加坡做過, 點之請咗個完全無海外經驗, 只係話係印尼做過兩年, 未結婚, 排第二, 差唔多有我咁高 ...


男爵府

積分: 6033


1090#
發表於 08-5-18 18:57 |只看該作者
嘩!!! 又睇唔出原來妳以前咁勁一腳踢喎, 女人o既威力真係唔可以睇少.

原文章由 belu 於 08-5-18 17:27 發表


果個咪係我囉 無計,果時我無請工人,放工要做家務,做功課,真係好唔得閒,咁arm哥哥有架學行車唔要比左我,我又覺得好有用,好方便 。不過恩恩每日七點幾至返到屋企(因bb時放左係育嬰園),用車時間唔多,同埋恩恩 ...


男爵府

積分: 9395


1091#
發表於 08-5-19 09:09 |只看該作者
glenda 媽媽

好耐冇見喇!細細聲弓喜你!

我有噹噹時無話即刻收奶,當我知道有左,我的奶量沒有突然下降,當時泵奶的奶量沒有太大變化.大概三個月左右,我見丁丁仍食得好開心,有次佢暈車浪,仲嘔到好多奶出來.到大概20週左右就收了好多奶,也許因為味道不同了,丁丁就自然離乳了.


大宅

積分: 2273


1092#
發表於 08-5-19 10:56 |只看該作者
終於黎個了斷..............

上星期六我遞左resign letter. 呵呵.....又發神經喇.


男爵府

積分: 9395


1093#
發表於 08-5-19 11:04 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-5-19 10:56 發表
終於黎個了斷..............

上星期六我遞左resign letter. 呵呵.....又發神經喇.


你好型呀........比個你!


子爵府

積分: 12911


1094#
發表於 08-5-19 11:08 |只看該作者
hihi~~

我仲未驗到(遲1.5wk)
但我感覺係未必bingo,因為近來瞓得唔好,同8月搬屋所致

不過多謝咁多位,有消息再報告


大宅

積分: 2273


1095#
發表於 08-5-19 11:14 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-5-19 11:04 發表


你好型呀........比個勁你!


你應該用個""字. 清兵一名有勇無謀.


大宅

積分: 2233


1096#
發表於 08-5-19 11:23 |只看該作者
Ding Dong Ma, Onyeema, 2hma pls car.
Morning all.
Bye all. Very busy today!


男爵府

積分: 9395


1097#
發表於 08-5-19 12:01 |只看該作者
今早睇報紙,說有剛滿月的嬰孩兩日沒有奶飲,災區又沒有奶粉供應,小嬰兒兩日只能飲礦泉水。當時我諗為什麼母親不餵母乳,後來才知因為災區糧食短缺,致母親也沒有母乳。其後又想,發生如此災難,當母親心情也不好,也很難有足夠母乳!

也許當了母親,每逄看到四川災民的消息,心也很痛。

盡管丁丁還小,但這幾天每逄看到四川災民的報導,我和丁爸也會多加解釋。昨晚丁爸為丁丁沖涼時,丁丁自己講,小朋友爸爸媽媽死左,好慘!也許他不明白,但仍希望丁丁有一顆憐憫人的心。

如果他日宣明會有助養四川兒童,我會助養!求主顧念四川災民,尤其是一班孤兒!


男爵府

積分: 8470


1098#
發表於 08-5-19 12:20 |只看該作者
go4baby,

終於都有咗決定嘞! 舒服晒啦!

心情都會影響 bingo 既機會, 支持你呢個決定!


大宅

積分: 4327


1099#
發表於 08-5-19 13:02 |只看該作者
Very heartbroken to read China Earthquarke news, especially for the children losing their parents, lack of foods & high potential risk of spreading virus around coming...........

Please pray for helpless them & take action if possible!
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


1100#
發表於 08-5-19 13:38 |只看該作者
Some of the mothers were dead from this disaster ar! My eyes turns red again.....


原文章由 bbpooh 於 08-5-19 12:01 發表
當時我諗為什麼母親不餵母乳,後來才知因為災區糧食短缺,致母親也沒有母乳。
God is here with us! ^ ^

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo