跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10105


1081#
發表於 08-8-5 17:49 |只看該作者
唔知點解頭先加唔到妳個e-mail落組別~~要另外sent,返屋企再硏究

原文章由 Cammy3007 於 08-8-5 17:45 發表

收到了
笑c 了

[ 本文章最後由 EMILYYWN 於 08-8-5 17:53 編輯 ]


珍珠宮

積分: 35196


1082#
發表於 08-8-5 17:51 |只看該作者
果然識食...但c6話而家已經無咁好食啦mouth:

原文章由 Cammy3007 於 08-8-5 16:57 發表

荃灣大把好嘢食 如果食得辣, 雲貴川風味 落大雨都大把長龍


子爵府

積分: 10105


1083#
發表於 08-8-5 17:51 |只看該作者
仲唔係跟佢跟得多~~近者赤,近墨者黑囉


原文章由 Cammy3007 於 08-8-5 17:46 發表

邊個邊個


珍珠宮

積分: 35196


1084#
發表於 08-8-5 17:51 |只看該作者
咩屋呀

原文章由 EMILYYWN 於 08-8-5 17:49 發表
唔知點解頭先加唔到妳個e-mail落組別~~要另外sent,返屆屋企再硏究


子爵府

積分: 10105


1085#
發表於 08-8-5 17:52 |只看該作者
係咪米線呀~~我鍾意南記多d呀

原文章由 朗仔媽 於 08-8-5 17:51 發表
果然識食...但c6話而家已經無咁好食啦mouth:


子爵府

積分: 10105


1086#
發表於 08-8-5 17:53 |只看該作者
唔識讀呀 屋囉
原文章由 朗仔媽 於 08-8-5 17:51 發表
咩屋呀


公爵府

積分: 25532


1087#
發表於 08-8-5 17:55 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-8-5 17:51 發表
果然識食...但c6話而家已經無咁好食啦mouth:

我都幾個月冇去食了 , 我在旺角找了另一間, 一樣 細碗好多 & 冇咁好食, 但又不會咁白痴地去荃灣食, then返TKO


公爵府

積分: 25532


1088#
發表於 08-8-5 17:56 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-5 17:51 發表
仲唔係跟佢跟得多~~近朱者赤,近墨者黑囉

你近她多D, 我都冇去幫襯她個屎塔


子爵府

積分: 10105


1089#
發表於 08-8-5 22:53 |只看該作者
妳唔覺我成日屎尿屁咩

原文章由 Cammy3007 於 08-8-5 17:56 發表

你近她多D, 我都冇去幫襯她個屎塔


男爵府

積分: 6472


1090#
發表於 08-8-5 23:22 |只看該作者
荃灣好大架喎, 你講個到係近邊到呢? 我地係山卡"la"返工喎....

原文章由 Cammy3007 於 08-8-5 16:57 發表

荃灣大把好嘢食 如果食得辣, 雲貴川風味 落大雨都大把長龍


珍珠宮

積分: 35196


1091#
發表於 08-8-6 06:07 |只看該作者
我都鍾意架

原文章由 EMILYYWN 於 08-8-5 17:52 發表
係咪米線呀~~我鍾意南記多d呀


公爵府

積分: 25532


1092#
發表於 08-8-6 09:23 |只看該作者
morning
昨日大安旨意冇買早餐 & 冇買餸, 現晴晴冇嘢食 晴爸落街買
昨晚半夜開始一直胃痛, 但家中冇藥食


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1093#
發表於 08-8-6 10:48 |只看該作者
原文章由 Cammy3007 於 08-8-6 09:23 發表
morning
昨日大安旨意冇買早餐 & 冇買餸, 現晴晴冇嘢食 晴爸落街買
昨晚半夜開始一直胃痛, 但家中冇藥食


我放工前睇咗個風嘅路線圖, 知道零晨2點 - 下晝2點會掠過HK, 寧采臣就話不如入定貨先, 所以我哋有糧餉俾2個細嘅
            


珍珠宮

積分: 35196


1094#
發表於 08-8-6 10:57 |只看該作者
我都有理無理買定瘦肉煲粥俾朗仔

原文章由 小倩 於 08-8-6 10:48 發表


我放工前睇咗個風嘅路線圖, 知道零晨2點 - 下晝2點會掠過HK, 寧采臣就話不如入定貨先, 所以我哋有糧餉俾2個細嘅


子爵府

積分: 10105


1095#
發表於 08-8-6 13:11 |只看該作者
今朝發現屋企乜都無~~公仔麵都沽清
見無乜雨,又有馬鐵搭,咪試吓打去惠康睇吓有無開,佢哋話正常時間營業,橫掂出到新港城,咪走落街市睇吓囉,嘻~全部有開,仲無平時咁逼添,D菜我又唔覺貴咗喎,今日買$20蚊豬肉,仲大舊過平時呀(姐姐話) 買埋麥當勞返屋企食~~戲院/商場人流都唔少,保安要圍鐵欄俾D人排隊買票,萬O都係要排隊俾錢


原文章由 朗仔媽 於 08-8-6 10:57 發表
我都有理無理買定瘦肉煲粥俾朗仔


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1096#
發表於 08-8-6 13:33 |只看該作者
瞓到傻咗, 傻B頭先11點瞓我跟住去瞓, 佢一點醒我見我有啲肚餓咁咪起身翻熱噚晚飲剩啲蕃茄薯仔紅衫魚湯同埋啲冷飯諗住同傻B兩份,點知傻B唔肯食, 我話佢, 佢依依哦哦咁話返我, 之後仲話飽飽, 我先醒起傻B頭先臨瞓先飲咗7安奶, 今朝一早又飲咗9安奶+一個蛋糕仔+小半碗麵, 唔怪之得佢猛話飽飽啦!


子爵府

積分: 10105


1097#
發表於 08-8-6 13:36 |只看該作者
名副其實~~傻媽~~好彩傻B咁醒目啫 傻爸返工咩


原文章由 babycanny 於 08-8-6 13:33 發表
瞓到傻咗, 傻B頭先11點瞓我跟住去瞓, 佢一點醒我見我有啲肚餓咁咪起身翻熱噚晚飲剩啲蕃茄薯仔紅衫魚湯同埋啲冷飯諗住同傻B兩份,點知傻B唔肯食, 我話佢, 佢依依哦哦咁話返我, 之後仲話飽飽, 我先醒起傻B頭先臨瞓先飲咗 ...


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1098#
發表於 08-8-6 13:39 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-6 13:36 發表
名副其實~~傻媽~~好彩傻B咁醒目啫 傻爸返工咩


唔係呀!不過頭先同傻B一齊瞓到而家仲未起身:;pppp:


子爵府

積分: 10105


1099#
發表於 08-8-6 13:56 |只看該作者
打風係咁GA啦~~瞓覺就最好,何況唔駛睇住電視,

原文章由 babycanny 於 08-8-6 13:39 發表


唔係呀!不過頭先同傻B一齊瞓到而家仲未起身:;pppp:


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1100#
發表於 08-8-6 14:09 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-8-6 10:48 發表


我放工前睇咗個風嘅路線圖, 知道零晨2點 - 下晝2點會掠過HK, 寧采臣就話不如入定貨先, 所以我哋有糧餉俾2個細嘅

今時今日香港打風仲要入定貨架咩


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo