跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1081#
發表於 09-5-1 20:39 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 20:35 發表
係呀, 我send架...我朋友send比我既, 之後我以為係upload相果dweb相薄, 咪跟佢step做囉...到完晒之後先知係類似facebook咁既野, 但果時知道時太遲喇, 已經send晒比我d朋友 我又唔想學多樣野咁麻煩, faceb ...

哦..原來如此...
我仲以為o個o的有毒郵件呢~


伯爵府

積分: 18922


1082#
發表於 09-5-1 20:48 |只看該作者
豬流感殺到黎HK喇


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1083#
發表於 09-5-1 20:51 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 20:48 發表
豬流感殺到黎HK喇

係呀~我o岩o岩都睇到新聞.. mouth:


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1084#
發表於 09-5-1 20:52 |只看該作者
越睇越驚...
點算呀~我就o黎生o剌~


伯爵府

積分: 18922


1085#
發表於 09-5-1 20:54 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 08:52 PM 發表
越睇越驚...
點算呀~我就o黎生o剌~



唔好咁擔心, 你要放鬆心情, 雖然真係好驚, 但我地依家都做唔到d咩, 唯有自己保持清潔, 出少d街啦


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1086#
發表於 09-5-1 20:56 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 20:54 發表
唔好咁擔心, 你要放鬆心情, 雖然真係好驚, 但我地依家都做唔到d咩, 唯有自己保持清潔, 出少d街啦

我係好驚到時唔比陪產and 探病咋...


伯爵府

積分: 18922


1087#
發表於 09-5-1 20:56 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 08:51 PM 發表

係呀~我o岩o岩都睇到新聞.. mouth:mouth:" />


仲要係麥西哥人傳過黎囉...一係就唔好比人出境, 一係入我地境時將佢格離幾日先啦....依家佢住過果間酒店都唔知有無人中招, 如果有就慘喇, 咁一定唔指一個喇


伯爵府

積分: 18922


1088#
發表於 09-5-1 20:58 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 08:56 PM 發表

我係好驚到時唔比陪產and 探病咋...



如果好似vicky咁講, 佢生阿三果時係沙士, 好似唔比人黎探病 不過到時真係唔比都無法啦, 始終初生bb易感染嘛, 出左院點都安全D, 係屋企點都乾淨過醫院啦!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1089#
發表於 09-5-1 20:59 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 20:56 發表
仲要係麥西哥人傳過黎囉...一係就唔好比人出境, 一係入我地境時將佢格離幾日先啦....依家佢住過果間酒店都唔知有無人中招, 如果有就慘喇, 咁一定唔指一個喇 ...

仲有佢搭o個班由上海o黎香港o的飛機呀~
都唔知有幾多人中招呀!!!!

其實,我都覺得,唔應該比麥西哥o既人入境..


伯爵府

積分: 18922


1090#
發表於 09-5-1 21:00 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 08:59 PM 發表

仲有佢搭o個班由上海o黎香港o的飛機呀~
都唔知有幾多人中招呀!!!!

其實,我都覺得,唔應該比麥西哥o既人入境..



係囉, 麥西哥仲要係爆發豬流感先既地方, 點都唔好似佢地入境, 就算入, 都要隔離佢地一段時間先嘛!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1091#
發表於 09-5-1 21:00 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 20:58 發表
如果好似vicky咁講, 佢生阿三果時係沙士, 好似唔比人黎探病 不過到時真係唔比都無法啦, 始終初生bb易感染嘛, 出左院點都安全D, 係屋企點都乾淨過醫院啦! ...

希望過兩個月..所有疫情都受到控制..
到時可以放鬆o的啦...

最慘都係呢個月生o個o的.
我諗,已經唔比人探病了.....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1092#
發表於 09-5-1 21:01 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 21:00 發表
係囉, 麥西哥仲要係爆發豬流感先既地方, 點都唔好似佢地入境, 就算入, 都要隔離佢地一段時間先嘛!

如果佢係經上海過o黎...上海o個邊..
唔知有冇人受感染o忝呀~


伯爵府

積分: 18922


1093#
發表於 09-5-1 21:06 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 09:00 PM 發表

希望過兩個月..所有疫情都受到控制..
到時可以放鬆o的啦...

最慘都係呢個月生o個o的.
我諗,已經唔比人探病了.....



咁又係....希望呢兩個月唔好再有啦, 我唔想又好似沙士咁呀!


伯爵府

積分: 18922


1094#
發表於 09-5-1 21:08 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 09:01 PM 發表

如果佢係經上海過o黎...上海o個邊..
唔知有冇人受感染o忝呀~



千其唔好佢一個人, 就攪到大陸都有囉.....


果個麥西哥洲長, 之前話D豬流感係由中國傳過去比佢地, 我覺得都痴痴地, 果時又唔見中國人有事, 佢見沙士係中國爆發起, 之後呢單野又賴我地!mouth:


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1095#
發表於 09-5-1 21:35 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 21:06 發表
咁又係....希望呢兩個月唔好再有啦, 我唔想又好似沙士咁呀!

係呀~我都好怕好似當年沙士咁呀~
遲o的都唔知比唔比呀仔返學o忝呀!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1096#
發表於 09-5-1 21:35 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-5-1 21:08 發表
千其唔好佢一個人, 就攪到大陸都有囉.....


果個麥西哥洲長, 之前話D豬流感係由中國傳過去比佢地, 我覺得都痴痴地, 果時又唔見中國人有事, 佢見沙士係中國爆發起, 之後呢單野又賴我地!mouth:mouth:" /> ...

係咩?乜佢話係中國傳過去o既咩????
但點解中國又冇case呀???


伯爵府

積分: 18922


1097#
發表於 09-5-1 21:50 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 09:35 PM 發表

係咩?乜佢話係中國傳過去o既咩????
但點解中國又冇case呀???


咪就係姓賴囉


伯爵府

積分: 18922


1098#
發表於 09-5-1 21:53 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-5-1 09:35 PM 發表

係呀~我都好怕好似當年沙士咁呀~
遲o的都唔知比唔比呀仔返學o忝呀!



必要時我估政府都會停課呀!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1099#
發表於 09-5-1 21:54 |只看該作者
唉~
希望呢位人兄,冇將病毒傳開去啦!!~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1100#
發表於 09-5-1 21:57 |只看該作者
咁搞法..
我諗聽日o既太平清醮,真係唔去好過去喎~
因為一定有好多遊客的!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo