跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1221


1081#
發表於 04-12-2 00:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

annasiu 寫道:
請問你地如果阿月掛住訓唔肯食奶, 有咩計仔? 我己經出盡法寶都攪佢唔掂呀????? ?-( ?-(


係唔係食食下訓左?如果係我通常會撩佢耳背,"卒"佢腳底!


侯爵府

積分: 24274


1082#
發表於 04-12-2 00:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小謙謙一出世就好多人話佢多頭髮
都話BB小器嘛!
你睇下佢剛滿月之嘛
d頭毛仔少左幾多!!!!
好似冇頭髮咁呀!!

good night ~
03:00見!!


大宅

積分: 4613


1083#
發表於 04-12-2 00:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all,
bb日月唔同樣,但金撈b唔知係咪唔上鏡,
影親都係一個包.

岩岩餵金撈b食保嬰丹,妳地都估到呢家野幾臭,
仲諗住佢會嘈到拆天同吐返出黎,點知佢喊左2句
就食左啦,眼淚都冇滴,睇怕佢都係為食(大食 )
0個只,c唔臭都放得入口:mrgreen: :mrgreen:

ada
妳只佬想知著冷under咩感覺,咪一於整條溫暖牌比佢,包佢一試難忘,more hair內褲,諗起都激 :mrgreen: :mrgreen:

豬ma,
快d教ada,我未見過有人咁勇著more hair內褲

carol
唔知播,3幾舊掛,通常唔同野唔同收費
chicco枝野ok好洗,冇打噴次都軟化左同流出左d,
要了同stick出黎都易d

pekkle,
囡囡個名好呀,慳家!!林芷蔓 = um 錢慢 ,袋錢快就得羅 :mrgreen: :mrgreen: 講笑,唔好嬲
未生金撈b出黎就問只佬改咩名,問十次都話
余樂天(黃子華 )一拳打瓜佢

anna
囝囝好似妳呀,應該係醜樣仔黎(明0羅可 :mrgreen: )










男爵府

積分: 6152


1084#
發表於 04-12-2 00:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金勞媽,,,乜食得保嬰旦啦咩??我奶奶話等佢大D先食BOR,,佢而家咁細怛都吾比佢食住,吾知點解呀B正係驚我一個,我覺得佢吾怕生保,吾知點解我抱佢驚我??? ?-(


大宅

積分: 2549


1085#
發表於 04-12-2 01:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

大家好
我囡囡27號係廣華出世了, 係輕磅b, 只有2.62kg. 我尋日出院, 囡囡仲係醫院, 因為出世時胎水濁, 可能有肺炎, 要打消炎針, 未出得院住, 好擔心... 希望囡囡可以快d出院...


珍珠宮

積分: 33190


1086#
發表於 04-12-2 01:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ROLEXMA 寫道:
pekkle,
囡囡個名好呀,慳家!!林芷蔓 = um 錢慢 ,袋錢快就得羅 :mrgreen: :mrgreen: 講笑,唔好嬲
未生金撈b出黎就問只佬改咩名,問十次都話
余樂天(黃子華 )一拳打瓜佢

好呀, 承你貴言呀! 不過佢一出世就駛我唔小錢 :cry: :cry:


珍珠宮

積分: 33190


1087#
發表於 04-12-2 01:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

閃喇 elise喊喇


大宅

積分: 4607


1088#
發表於 04-12-2 01:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

anna
我餵人奶, 通常見佢好似瞓著, 我會捽吓佢隻耳仔, 摸吓佢條頸, 同埋搖吓佢隻手, 通常佢都會繼續啜, 你都可以試吓....

carol, fish ma
你哋個 b 真係大個咗好多, 同出世唔同咗樣, 小謙謙出世時個頭都算方方哋, 而家好似拉長咗咁, 不過都一樣係咁醜樣 (反話)....

car man
我都好驚子宮下垂呀!!! :cry: :cry:
我都睇到你將 elise 個名靜靜哋改咗, hehe :mrgreen:
我都仲未幫亞囡改到名, 不過佢滿月前都要改到, 因為 d 人成日都問叫咩名, 我話叫 bb ...

ada
你老公 grandma 幾歲, 你同你老爺講佢年紀大, 唔好勞動佢, 學 joe 咁話, 通知佢一聲比佢有個知字咪算...


大宅

積分: 4607


1089#
發表於 04-12-2 01:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

cng 寫道:
大家好
我囡囡27號係廣華出世了, 係輕磅b, 只有2.62kg. 我尋日出院, 囡囡仲係醫院, 因為出世時胎水濁, 可能有肺炎, 要打消炎針, 未出得院住, 好擔心... 希望囡囡可以快d出院...

cng, 恭喜晒!!! 唔好咁擔心, 囡囡係 e 院有 e 生姑娘睇住, 好快冇事, 好好休息, 等囡囡出院, 你想瞓都冇得瞓 la....祝你囡囡健健康康, 快 d 冇事同 mami 返屋企...


子爵府

積分: 13184


1090#
發表於 04-12-2 08:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

cng 寫道:
大家好
我囡囡27號係廣華出世了, 係輕磅b, 只有2.62kg. 我尋日出院, 囡囡仲係醫院, 因為出世時胎水濁, 可能有肺炎, 要打消炎針, 未出得院住, 好擔心... 希望囡囡可以快d出院...


恭喜曬!祝bb早日康復,健健康康,精靈活潑!
媽咪早日回復靚靚身形


珍珠宮

積分: 48885


1091#
發表於 04-12-2 08:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi all

個月都坐左一半
心情好矛盾
想放棄人奶
但又覺得咁好野點解放棄
而家將半夜個場奶轉左奶粉
一黎唔想凍親自己
二黎好似快手d收工
我B飲3oz以下
好快就可返回床


谷奶變石頭feeling 好痛
一痛又想放棄

健康院個姑娘好有心機每次都跟進我喂成點
個人心情有無乜特別
又成日幫我報course
關於親子課程

攪到我見到佢都無膽話想give up 人奶


sandy

我去樂富間健康院
無乜人
每次去15mins 就攪掂
見埋dr. tim..
又新淨


子爵府

積分: 12555


1092#
發表於 04-12-2 09:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi,hi, all ma, 早晨呀!
大家瞓得好嗎?食早餐未呀?:mrgreen:



車仔,Joe,
我老公佢阿嫲成八十幾九十歲喇,但不知幾好中氣,分分鐘鍾好過0411生完D阿媽呀。 叫我老爺靜係講聲滿月算佢實大把嘢講,佢好識做戲o架,嗰時我哋一齊住嘅時候,我老爺、老公、其他人係屋企時,佢就係度扮可憐,當冇人係屋企時、個個返曬工、返學,只有我同佢係屋企時,佢就會係我行出房時,就會講嘢'聊'我,講D好難聽嘅嘢,等我同佢'嘈',初初我唔敢出聲o架,話曬都係長輩,諗住忍得就忍,自己呢埋房係度喊 :cry: ,後來佢越嚟越過份,攪到生完兩個兩次都產後抑'屈', :cry: 要睇e生兼食藥, :cry: 後來我老公唔知係'米'見我噤,佢就叫如果佢阿嫲再係噤,叫我出聲,唔好唔出聲。 :cry:

我老爺係唔會'單'聲就算囉,因為佢怕煩呀,如果老爺咁做佢嘅後果係聽嘢(佢哋一齊住o架),聽咩,講你哋聽吓,[ 例如:唉,我自己自食其力喇、唔緊要o架我呢D寡人呢!(佢老公好早過咗身)、成屋人都憎我o架啦!、嗰個正一'好x' (國語發音)[指我]、等、、、、、、未能盡錄。 :-(

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 1999


1093#
發表於 04-12-2 10:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hello all,

我坐埋今日月就搞掂喇,聽日BB滿月咯~
我個B唔知係咪大食得滯,上個星期六已經用'S'碼片片喇,第一個星期o係醫院,佢已經要食4安半奶~

你地得閒就入去我個B既album度睇相啦,我會成日update架~(記住留言喎!)

cng,
你唔洗咁擔心,我個b同你個b一樣都係要打7日抗生素先出得院,我果時間直'崩潰'~醫生同姑娘唔肯比我出院,我o係醫院聽到阿b打針既時候,喊得好勁,我幾心痛~
但係打針快d好喎....而家咪健健康康囉~

tingwai,
我已經give up餵人奶好耐咯,但係次次見醫生都唔敢話比佢知我餵少左人奶,好似做左d唔見得光既事咁~

B仔Album<---HERE(updated on 8.8) Tinok仔仔o係11月3日8:28pm出左世喇!7.63lbs重 始めまして、TINOKです、よろしく∼∼ [img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD3/61740/s180/63468.6602526.20914.jpg[/img][img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD3/61740/1-9.gif[/img]


複式洋房

積分: 116


1094#
發表於 04-12-2 10:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

大家好,我bb係11月16號出細,早左almost 4 個星期。

依家都係喂食2-3餐人奶,因為我唔夠供應。
TingWai,
我都好似你一樣,有時好tired,好想give up喂人奶,但唸返為個bb好,就再堅持。

依家我係用pump 奶器,唔知會唔會好快收奶呢? 我想最好可以頭3個月喂人奶,放完產假返工就唔可以喂啦。

你地的bb有無mo la la 喊呀? 我個b last night 就喊到sort 左,都唔知做mug。我懷疑佢就黎 lad chi tai 所以好唔舒服。 攪到我同我老公人都din。
我的 Elyse BB於11月16日出世


子爵府

積分: 12555


1095#
發表於 04-12-2 10:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

恭喜cng,

祝你身體健康!
祝你囡囡早日康復,身體健康,快高長大!

你唔好擔心啦!囡囡好快冇事o架!
你要保重身體呀!
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


1096#
發表於 04-12-2 10:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

idayk,,,,,有時BB仔想ALL屎要喊一陣先ALL架,我發覺左好耐,喊得好西利,又吾係想食,一陣就ALL囉,

ADA,,,,,,你老爺同佢住都幾嘛煩,你親戚多吾多呀??如果多咪分台坐囉,佢係咁多人面前吾會做D咩瓜??如果做D咩,佢自己無面咋,你吾洗理佢囉,咁多人,你抱住BB都有排忙啦,


子爵府

積分: 12555


1097#
發表於 04-12-2 10:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,
我親戚唔多至閉,我哋諗住擺三圍喳,況且我係主人家,佢又要'痴'住我老爺,所以我老爺坐邊佢坐邊。 :-|
嘢就唔會做但會講囉,我記得二仔擺滿月時,我兩公婆同我阿媽、老豆、老爺同佢阿媽、另外有其他親戚一枱,我阿媽坐佢隔離,我阿媽幫佢夾餸,佢即刻大大聲話我食唔到D咁好嘅嘢呀!你唔使夾俾我喇! :evil: 我嗰時個心幾難受呀,要話就話我重乜俾說話我阿媽聽,我心諗我阿媽見你老人家又咁啱坐隔離'米'幫吓你啫駛唔駛咁講呀!重要係其他親戚面前講。 :evil:
佢會係D親戚朋友面前做戲,佢會喊苦喊忽掉
[size=small]My little baby Vivian !


洋房

積分: 476


1098#
發表於 04-12-2 11:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hi all,

I'm also very furstrated to have breastfeeding and sometime I really want to give up, especially in the night time. i want to sleep but always wake up at 3:00 am because of the painful of my breast. i can't imigine how can i go back to work since i don't really get enough rest during these period. Recently my baby always cry (a lot) especially when feeding him and i don't know why!!!!!
莫梓希係041104出世的零舍曳曳馬騮仔! Moses' Album oct 2006 ->小王子遊樂園 梓希全接觸 oct 2006 ->小王子上學了


男爵府

積分: 6152


1099#
發表於 04-12-2 11:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ADA,,,,,咁就差吾多係最嘛煩個隻LO BOR,吾叫又吾得,叫左佢黎,出聲又吾係,吾出聲又吾係,(佢係吾係都有說話講架啦,我之前就係最驚呢樣野先分開二家人攪滿月咋)係D親戚又係哂度,好吾店架BOR,你老爺明吾明架??如果明既,坐第二台啦,(不過又吾知佢係第二台會講乜,完全控制吾到,真係好嘛煩,)吾比佢黎會係最好既方法,佢正係煩到你老爺,不過你老爺都吾肯架啦,


複式洋房

積分: 116


1100#
發表於 04-12-2 11:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

MaMaJoe, thanks for your reply.
阿b last night 都唔係想all 屎,因為佢arm arm all 完就喊。我老公想話帶佢去emergency,但邊有人去emergency 因為bb喊 ga??? ?-(

終於,我、我老公、工人三個人輪流抱住佢,到2點終於訓左啦。last night 係個nightmare :evil:
我的 Elyse BB於11月16日出世

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo