立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 91289
原帖由 月希 於 09-9-28 18:55 發表 我都成日走黎走去..因為真係好悶
珊瑚宮
積分: 119923
原帖由 wendykaka 於 09-9-28 19:47 發表 周圍遊, 又有野睇. 應該唔悶.
原帖由 月希 於 09-9-28 19:49 發表 少左好多有趣既野囉...
原帖由 wendykaka 於 09-9-28 20:14 發表 以前有趣 d topic 都唔多. 無無聊聊 topic 就大把. mouth:mouth:" />
原帖由 月希 於 09-9-28 20:22 發表 唔知呢...近期上網我都少左周圍睇野.. 都係打機同睇漫畫多
原帖由 wendykaka 於 09-9-28 21:07 發表 我上下網又睇下雜誌又睇下 TV News
原帖由 月希 於 09-9-28 21:19 發表 我又唔睇雜誌..又唔開得tv
原帖由 wendykaka 於 09-9-28 21:55 發表 你冇我咁八咯
原帖由 月希 於 09-9-28 22:16 發表 其實我係對別人的事沒興趣就真...
原帖由 wendykaka 於 09-9-28 22:38 發表 我乜都啱. 時裝, 娛樂八卦, 音樂乜都睇.
原帖由 月希 於 09-9-28 22:40 發表 咁咪好囉... 時裝..因為冇錢..so冇興趣..係雜誌見到d衫都要一千幾百...睇黎都side氣 娛樂八卦..我真係唔好...我又唔識佢地..都唔知知黎做... 音樂...自己鍾意果d咪keep住聽,留意囉.. ...
原帖由 wendykaka 於 09-9-28 23:22 發表 我鍾意睇靚衫靚鞋, 一樣冇 $ 買架. 睇下都 happy. 我又鍾意聽歌. 都有留意下 d 歌手news 架.
禁止訪問
積分: 31232
原帖由 wendykaka 於 09-9-29 17:30 發表 今日買咗東周, Hello, Royally, Majesty. 有排煲
原帖由 小楷 於 09-9-29 17:38 發表 嬸嬸 嘩~好多喎, 真係有排煲
原帖由 月希 於 09-9-29 17:44 發表 除左東周..其他3本唔知係乜
原帖由 wendykaka 於 09-9-29 22:27 發表 Hello 係外國八卦雜誌, Royally 同 Majesty 係講皇室人員嘅雜誌.
原帖由 月希 於 09-9-29 22:29 發表 即係雞腸雜誌?我就更唔會睇
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy