興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   6


子爵府

積分: 12232

好媽媽勳章


1081#
發表於 11-6-7 21:42 |只看該作者
21520826 發表於 11-6-7 20:50
咁佢要搵nasa借太空船先得啦

who is nasa?

點評

21520826  muimui好叻呀  發表於 11-6-8 08:57
muimui313  美國太空總署呀。  發表於 11-6-8 02:33


子爵府

積分: 12232

好媽媽勳章


1082#
發表於 11-6-7 21:43 |只看該作者
究竟我是誰 發表於 11-6-7 20:54
####

點評

究竟我是誰  打錯但又整唔走...嘻嘻  發表於 11-6-7 21:45


別墅

積分: 652

畀面勳章


1083#
發表於 11-6-8 01:25 |只看該作者

回覆:*正信佛教/佛學園地*

Hihi~各位師姐好...剛剛路過此地..好開心發現到呢個topic呀..我係N1既佛弟子..早年因為家姐們而認識佛教..係2003年皈依了..不過沒有守五戒..曾經修讀佛門第一課..但因當年沙士..所以沒有完成整個課程..故對佛門不太認識..希望同你地可以交流下,學習下..望各位師姐賜教





男爵府

積分: 8831


1084#
發表於 11-6-8 02:15 |只看該作者
vivi2009 發表於 11-6-7 13:02
乜炒魷都咁多花樣? 咁你會係邊一邊? 有冇收到料?
咁我梗係希望佢地留我果邊啦。上次炒人, 我老細同上級要求唔好炒我同我既老死。因為我地兩個既caseload係人地既一倍。但今次係全部炒,連supervisor 都無走雞,所以老細都無得幫情, 因為佢自身難保,所以今次真係唔知佢地諗咩。


男爵府

積分: 8831


1085#
發表於 11-6-8 02:18 |只看該作者
21520826 發表於 11-6-7 14:46
唔緊要啦,做人嘢要有2手準備先得,搵到就走人啦
美國既經濟一直都無好過。份classified post, 得兩版紙咁薄。無咩工搵呀, 慘!

點評

究竟我是誰  美國經濟真係差到無朋友 ?  發表於 11-6-8 09:57


男爵府

積分: 8831


1086#
發表於 11-6-8 02:21 |只看該作者
vivi2009 發表於 11-6-7 15:24
緣散唔緊, 最慘係財散
你真知我心意。我仲要供樓, 供車, 亞仔返私校。真係唔可以財散架
我老公一直都叫我搵工, 但我唔聽, 因為我好鍾意呢份工。今次如果有咩事, 實俾佢有排哦。


男爵府

積分: 8831


1087#
發表於 11-6-8 02:27 |只看該作者
lau 發表於 11-6-7 15:34
M & M,見你咁煩惱, 比個C 塔牌你玩下, 睇下將來去向, 不過唔好問我解釋, 我唔識解答....http://taluopai. ...
哈哈, 我試左, 不過真係唔知點解。
其實年頭黃大仙支簽, 無話我有咩事。所以我都有啲信心。

之後,自己搖銀仔, 測易經, 得左支 “水天需” 掛: 有險,要等待, 不要冒進, 只要有信心, 最後都光明, 能渡大川。

唉, 希望如簽文所講咁啦。不過, 我call 左我舊老細, 探下路。



男爵府

積分: 8831


1088#
發表於 11-6-8 02:32 |只看該作者
lau 發表於 11-6-7 20:46
掟上太空, 快D去接....
不如掟黎夏威宜啦。


男爵府

積分: 8831


1089#
發表於 11-6-8 02:35 |只看該作者
究竟我是誰 發表於 11-6-7 19:25
係咪中毒吖...
大家小心呀, 之前自由講場果邊話, 教育果版有毒, 有啲媽咪中左招呀。如果中招, 有無得叫BK賠㗎?


男爵府

積分: 8831


1090#
發表於 11-6-8 02:36 |只看該作者
黃師奶 發表於 11-6-8 01:25
Hihi~各位師姐好...剛剛路過此地..好開心發現到呢個topic呀..我係N1既佛弟子..早年因為家姐們而認識佛教.. ...
歡迎。我中七時皈依, 但到而家我仲係N1。哈哈。

點評

究竟我是誰  嘩, 咁妳要努力修行喇...哈哈  發表於 11-6-8 09:56


水晶宮

積分: 70249

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1091#
發表於 11-6-8 08:50 |只看該作者
黃師奶 發表於 11-6-8 01:25
Hihi~各位師姐好...剛剛路過此地..好開心發現到呢個topic呀..我係N1既佛弟子..早年因為家姐們而認識佛教.. ...

黃師奶,
歡迎妳,
我都係BB班,
多啲入嚟,
一齊傾吓....

P.S. 我哋乜都講架


水晶宮

積分: 70249

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1092#
發表於 11-6-8 09:18 |只看該作者
<捨與得>捨得微笑,得到的是友誼;捨得寬容,得到的是大氣;捨得誠實,得到的是朋友;捨得面子,得到的是實;捨得酒色,得到的是健康;捨得虚名,得到的是逍遥;捨得施舍,得到的是美名;捨得红塵,得到的是天尊;捨得小,就有可能得大;捨得近,就有可能得到遠。

點評

vicky_1603  寫得好好..  發表於 11-6-8 16:54


水晶宮

積分: 70249

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1093#
發表於 11-6-8 09:31 |只看該作者
本帖最後由 究竟我是誰 於 11-6-8 09:34 編輯
muimui313 發表於 11-6-8 02:27
哈哈, 我試左, 不過真係唔知點解。
其實年頭黃大仙支簽, 無話我有咩事。所以我都有啲信心。

對於生活,我们應該從容的面對與接受,無論结果是獲得還是失去。很多時候我會覺得前路茫茫,不知道路在何方,其實路一直就在脚下,一切的過去都是以現在為歸宿,一切的未来都是以現在為起點!不管過去多麼暗淡,也不管未來多麼輝煌,往前走吧!正如,我们不應害怕生命會结束,而應担心它從未開始!


MUIMUI, 知道妳目前在工作上遇到點煩擾, 不懂得如何說安撫話呢!

藉著以上文字, 送給妳我的支持, 加油 !!!!


男爵府

積分: 8831


1094#
發表於 11-6-8 09:42 |只看該作者
究竟我是誰 發表於 11-6-8 09:31
對於生活,我们應該從容的面對與接受,無論结果是獲得還是失去。很多時候我會覺得前路茫茫,不知道路在何 ...
多謝你呀, 有你地支持, 我好開心呀。


子爵府

積分: 11754


1095#
發表於 11-6-8 11:17 |只看該作者
GD MORNING....

今日個個咁勤力做功課....


子爵府

積分: 11754


1096#
發表於 11-6-8 11:25 |只看該作者
究竟我是誰 發表於 11-6-8 09:18
捨得微笑,得到的是友誼;捨得寬容,得到的是大氣;捨得誠實,得到的是朋友;捨得面子,得到的是實;捨得酒 ...

捨得虛名, 得到逍遙, 呢句對我感慨良多, 自由的可貴, 是無價寶....


子爵府

積分: 11754


1097#
發表於 11-6-8 11:27 |只看該作者
究竟我是誰 發表於 11-6-8 08:50
黃師奶,
歡迎妳,
我都係BB班,

水水, 你都係甩唔到C9本色既豬C8卦....今日早D去慚侮.....


子爵府

積分: 11754


1098#
發表於 11-6-8 11:29 |只看該作者
vivi2009 發表於 11-6-7 21:41
你兩個囡囡駁咀一定好叻, 你係個模範媽咪,咀 gel gel

我個女, 只講3個字, 已經塞住我把口.......

你地估唔估到邊3個字 (唔係3字經)


子爵府

積分: 12232

好媽媽勳章


1099#
發表於 11-6-8 11:30 |只看該作者
咁多位早晨!


子爵府

積分: 12232

好媽媽勳章


1100#
發表於 11-6-8 11:31 |只看該作者
lau 發表於 11-6-8 11:29
我個女, 只講3個字, 已經塞住我把口.......

你地估唔估到邊3個字 (唔係3字經)

我似你

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo