想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 4614


1081#
發表於 11-8-15 10:55 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-15 00:51
我以前會怕肚痛所以m來唔敢飲凍野,但而家反而一來m即刻飲凍野,太耐無飲
其實有時都會諗做咁多野到 ...

我都日日飲cold drink...


大宅

積分: 4614


1082#
發表於 11-8-15 10:58 |只看該作者
昨天早check 綠d有淺線 , 今日紅d 有90-100%


子爵府

積分: 10404


1083#
發表於 11-8-15 11:10 |只看該作者

引用:昨天早check+綠d有淺線+,+今日紅d+有90-100

原帖由 靚靚虎媽咪 於 11-08-15 發表
昨天早check 綠d有淺線 , 今日紅d 有90-100%
恭喜恭喜呀!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4614


1084#
發表於 11-8-15 11:45 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-15 11:10
恭喜恭喜呀!

多謝您先!好快到你啦


大宅

積分: 3315


1085#
發表於 11-8-15 11:45 |只看該作者
靚靚虎媽咪 發表於 11-8-15 10:58
昨天早check 綠d有淺線 , 今日紅d 有90-100%
BINGO啦~~~ 恭喜恭喜恭喜恭喜!!!


大宅

積分: 4614


1086#
發表於 11-8-15 11:51 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-15 11:45
BINGO啦~~~ 恭喜恭喜恭喜恭喜!!!

多謝晒!到你啦


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1087#
發表於 11-8-15 11:54 |只看該作者

引用:昨天早check+綠d有淺線+,+今日紅d+有90-100

原帖由 靚靚虎媽咪 於 11-08-15 發表
昨天早check 綠d有淺線 , 今日紅d 有90-100%
恭喜呀




大宅

積分: 4614


1088#
發表於 11-8-15 12:01 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-8-15 11:54
恭喜呀

多謝您呀!好快到你啦


男爵府

積分: 6375


1089#
發表於 11-8-15 12:03 |只看該作者
M差唔多完….

老細今日心情好差, 呢個星期我冇運行


珍珠宮

積分: 30303


1090#
發表於 11-8-15 13:35 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-8-13+21:28+唉!受精

原帖由 靚靚虎媽咪 於 11-08-15 發表
我個ec話薏米、粉葛、綠豆呢3樣一定唔掂得,大忌,有都變無,記住呀




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1091#
發表於 11-8-15 13:49 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-8-15+11:54+恭

原帖由 靚靚虎媽咪 於 11-08-15 發表
多謝您呀!好快到你啦
希望大家都喺8月呢個cycle中啦




大宅

積分: 4614


1092#
發表於 11-8-15 13:49 |只看該作者
qqj 發表於 11-8-15 13:35
我個ec話薏米、粉葛、綠豆呢3樣一定唔掂得,大忌,有都變無,記住呀



...
唔好這對我呀!mouth:
由於我係剛剛先check到, 唔會再飲這就ok >.<


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1093#
發表於 11-8-15 13:51 |只看該作者

引用:M差唔多完….老細今日心情好差,+呢個星期我

原帖由 siuangel1 於 11-08-15 發表
M差唔多完….

老細今日心情好差, 呢個星期我冇運行
咁你小心d唔好激親老細呀




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1094#
發表於 11-8-15 13:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+靚靚虎媽咪+於+11-08-15+發表

原帖由 qqj 於 11-08-15 發表
我個ec話薏米、粉葛、綠豆呢3樣一定唔掂得,大忌,有都變無,記住呀



...
好彩你講一講,我唔知粉葛都唔架!我99有時有煲粉葛湯架,要小心唔好飲喇




大宅

積分: 3315


1095#
發表於 11-8-15 14:05 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-15 12:03
M差唔多完….

老細今日心情好差, 呢個星期我冇運行
星期一個個心情都差架喇... 打工仔, 無法啦... 小心小心~~~


珍珠宮

積分: 30303


1096#
發表於 11-8-15 14:38 |只看該作者

引用:昨天早check+綠d有淺線+,+今日紅d+有90-100

原帖由 靚靚虎媽咪 於 11-08-15 發表
昨天早check 綠d有淺線 , 今日紅d 有90-100%





珍珠宮

積分: 30303


1097#
發表於 11-8-15 14:43 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-8-15+13:35+我個ec話

原帖由 靚靚虎媽咪 於 11-08-15 發表
唔好這對我呀!
由於我係剛剛先check到, 唔會再飲這就ok >.<
不知者不罪,你無事架,放心,恭喜,祝你大小健康,而家開始小心啦,希望跟住到我哋bingo




大宅

積分: 3575


1098#
發表於 11-8-15 19:37 |只看該作者

引用:Quote:izumiwai+發表於+11-8-15+06:41+我今

原帖由 Cruby 於 11-08-15 發表
都好丫, 又黎過新cycle~
今個月睇中醫,再努力過




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1099#
發表於 11-8-15 20:08 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

我想問紅d點睇幾多%架?喺邊到有得對照?




大宅

積分: 3575


1100#
發表於 11-8-15 21:53 |只看該作者
靚靚虎媽咪 發表於 11-8-15 10:58
昨天早check 綠d有淺線 , 今日紅d 有90-100%

恭喜你呀!希望好快到好啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo