想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17022


1081#
發表於 11-8-12 17:04 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 16:01
係WO...佢開始學我咁咀刁啦~

小朋友咀刁仲難搞過大人....


男爵府

積分: 7967


1082#
發表於 11-8-12 17:21 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 09:37
其實我ec都有叫我唔使清胎毒,我又無食熱氣野,我依加都係食下d水果,瓜菜,飲下豆漿就算啦!唔會太涼,但 ...

我全個大肚期, 一粒暗瘡都無生過架~



男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1083#
發表於 11-8-12 17:21 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 16:49
明白,原來係深圳,咁價錢相差不大,我以為係外省。如果寄去工業區同住””習”””
區,郵費有分別嗎? ...
都是一樣....



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1084#
發表於 11-8-12 17:22 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-12 17:04
小朋友咀刁仲難搞過大人....
係啦~有時真係唔知可以煮D 咩比佢食...冇可能日日都食魚架嘛...




哈哈


男爵府

積分: 7967


1085#
發表於 11-8-12 17:24 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-11 23:59
因為之前見佢係甘訓叫極唔醒, 就以為佢唔餓可以3-4個鐘先叫醒佢食, 依家2個鐘叫醒佢一次, 希望快d增返磅喇 ...

D人都叫我唔好叫醒BB食奶,
原來好錯架,
要叫架~


水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1086#
發表於 11-8-12 17:30 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 16:01
我幫你加埋落去..

麻煩哂你,阿細


男爵府

積分: 7967


1087#
發表於 11-8-12 17:30 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 09:13
生完係醫院要上產後運動班,沖涼班,餵奶班,佢要make sure你返屋企有基本照顧bb的知識先比你回家。最岩果 ...

C+同正苦既分別就係呢度.
比幾皮野, C+比你好好休息,
正苦就比返你自己搞,,
C+一樣有班叫你上, 睇你自己去唔去囉.
因為開刀頭2日好累, 又WING WING 地, 落床果日痛到FLY起, 根本唔會郁.


水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1088#
發表於 11-8-12 17:30 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 17:24
D人都叫我唔好叫醒BB食奶,
原來好錯架,
要叫架~

初生要叫醒佢食奶,
再大D就唔駛,
而家我由得B豬訓


水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1089#
發表於 11-8-12 17:31 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 17:22
係啦~有時真係唔知可以煮D 咩比佢食...冇可能日日都食魚架嘛...

爽爽而家係咪開始食大人飯喇


男爵府

積分: 7967


1090#
發表於 11-8-12 17:31 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 09:43
我個陣第一次落床餵人奶,
真係見暈,姑娘叫我返术休息,
b豬個餐食奶粉
我落床用左OVER 30 MINS, 根住暈, 又瞓返上床 ... ...


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1091#
發表於 11-8-12 17:32 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 16:57
http://item.taobao.com/item.htm?id=9688876239

我個D 係比佢睇對比(刺激眼部)....VANA 呢D 係比佢學野...有少少分別...




哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1092#
發表於 11-8-12 17:33 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 17:30
C+同正苦既分別就係呢度.
比幾皮野, C+比你好好休息,
正苦就比返你自己搞,,
但係係C+生完...就要返到屋企先開始學...所以好多野都要靠陪月...如果個陪月唔掂就真係賴野啦...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1093#
發表於 11-8-12 17:35 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 17:31
爽爽而家係咪開始食大人飯喇
係丫...已經跟我食晚飯架啦...所以煮野都要少調味料...同埋要落多少少水去煮飯...等D 飯軟身D...同埋我改埋用珍珠米...可以用埋黎煲粥...飯都軟身D...



哈哈


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1094#
發表於 11-8-12 17:36 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 17:24
D人都叫我唔好叫醒BB食奶,
原來好錯架,
要叫架~
係喇...所以之後既jm 一定要定時叫醒bb 食奶喇...


水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1095#
發表於 11-8-12 17:38 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 17:36
係喇...所以之後既jm 一定要定時叫醒bb 食奶喇...

我個陣夜晚校鬧鐘起身餵奶添


男爵府

積分: 7967


1096#
發表於 11-8-12 17:38 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 16:02
咁唔好啦!唔好單買一件貨,寄黎我屋企,如果你有link介紹比我,我叫我家姐下次買野時幫我集運。謝謝! ...

我都想睇下, 係咪有LINK介紹呀 ??


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1097#
發表於 11-8-12 17:40 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 17:30
初生要叫醒佢食奶,
再大D就唔駛,
而家我由得B豬訓

今日去完覆黃, 經過48小時既努力小b既黃有退減喇....由231 減到18x ..好開心呀! 我地既努力有成果喇! 不過都要再check住先得, 二少奶你b豬果時check 到幾度唔駛再check呀?


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1098#
發表於 11-8-12 17:40 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 17:30
初生要叫醒佢食奶,
再大D就唔駛,
而家我由得B豬訓

甘幾時先開始可以唔駛叫醒佢呀 ?


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1099#
發表於 11-8-12 17:41 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 17:33
但係係C+生完...就要返到屋企先開始學...所以好多野都要靠陪月...如果個陪月唔掂就真係賴野啦...
...

都係嫁, 係政府生, 起碼我出到黎都基本應付到佢, 係辛苦d啫....


水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1100#
發表於 11-8-12 17:44 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-12 17:40
甘幾時先開始可以唔駛叫醒佢呀 ?

到佢唔駛返去CHECK黃,我就冇咁做喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo