想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1081#
發表於 11-9-9 14:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-09+發表

原帖由 qqj 於 11-09-09 發表
撐你垃圾政府係咁俾班大陸人落嚟生,跟住又攞終援,佢哋一世唔駛做架,我哋港人做之嘛睇 ...
我唔介意如果個老公係港人既孕婦黎生,但我好介意兩個都唔係香港人,對香港冇kung獻,我地點解要幫你養個仔



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


1082#
發表於 11-9-9 14:11 |只看該作者

引用:各jm,+多謝你哋。無lala俾人話蝗蟲,唔興就

原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表
各jm, 多謝你哋。無lala俾人話蝗蟲,唔興就假。但好感激你哋支持
我諗佢自己係蝗蟲先咁敏感,惡人先告狀,我哋自己問心無愧,唔駛理佢,得啖笑




珍珠宮

積分: 30303


1083#
發表於 11-9-9 14:12 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-9+13:20+各jm

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
香港人唔會話香港人係蝗蟲架喔
可能佢經常比人咁話
所以先用番黎鬧香港人
無錯




大宅

積分: 1448


1084#
發表於 11-9-9 14:14 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-9 14:10
我唔介意如果個老公係港人既孕婦黎生,但我好介意兩個都唔係香港人,對香港冇kung獻,我地點解要幫你養個仔 ...

Agree!


珍珠宮

積分: 30303


1085#
發表於 11-9-9 14:14 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-9+13:25+我都就嚟想

原帖由 littlezoo 於 11-09-09 發表
我都係
身邊一個又一個bingo...都唔知幾時到我!
qq, 不過你都唔好咁上心,我覺得佢地未必係咩都冇做過就中 ...
好彩我天生樂天




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1086#
發表於 11-9-9 14:16 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-9 14:14
好彩我天生樂天

叻女


大宅

積分: 2307


1087#
發表於 11-9-9 14:20 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-9 14:14
好彩我天生樂天

like
正面D諗,身邊朋友bingo,過多一陣自己中左,就可以問佢經驗啦^^



珍珠宮

積分: 30303


1088#
發表於 11-9-9 14:20 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-9+13:25+我都就嚟想

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
8、9個咁剌激
你心臟頂唔頂到
都仲頂得住,但全部都係成日見,個個一係抱住個,一係大住肚,或者盡量小d見佢哋,見下d未結婚先




珍珠宮

積分: 30303


1089#
發表於 11-9-9 14:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-09+發表我都就

原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表
唔好咁,唔好聽佢哋講,我哋做晒自己等上天賜禮物就得架喇
yes




大宅

積分: 2307


1090#
發表於 11-9-9 14:22 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-9 14:12
無錯
o個個人咁激...唔理佢係新港人定係內地人,佢咁既態度同講野方式,將來有小朋友都會教壞囉!


珍珠宮

積分: 30303


1091#
發表於 11-9-9 14:23 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-9+13:32+唔好

原帖由 Cruby 於 11-09-09 發表
唉... 我地真係大壓力, 未BINGO就有想BINGO既壓力, 有左就要驚BB健唔健康既壓力, 出左世又有其他壓力... ...
係呀,漫漫長路




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1092#
發表於 11-9-9 14:23 |只看該作者
Cruby~
我想依家問你check紅d
係咪用晨尿架?
你有冇線?


男爵府

積分: 6375


1093#
發表於 11-9-9 14:24 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-9+14:12+無錯o個個

原帖由 little_kawai 於 11-09-09 發表
o個個人咁激...唔理佢係新港人定係內地人,佢咁既態度同講野方式,將來有小朋友都會教壞囉!
...
我都係咁諗!打橫黎




珍珠宮

積分: 30303


1094#
發表於 11-9-9 14:24 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-9-9+12:46+係呀,

原帖由 charmg.kama 於 11-09-09 發表
麻煩你pm醫生個資料給我, 謝謝 (不知道你地記唔記得我, 係part1的時候我都有同你地傾,不過因為咁樣為令我 ...
大家都加油




男爵府

積分: 6375


1095#
發表於 11-9-9 14:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-09+發表撐你垃

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
我唔介意如果個老公係港人既孕婦黎生,但我好介意兩個都唔係香港人,對香港冇kung獻,我地點解要幫你養個仔 ...
同意!香港唔係托兒所




珍珠宮

積分: 30303


1096#
發表於 11-9-9 14:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqj+於+11-09-09+發表唔係我

原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表
放心,唔係你。#1020 個post...





珍珠宮

積分: 30303


1097#
發表於 11-9-9 14:26 |只看該作者

引用:呢2日都好攰咁,+條頸好yuen...+仲間唔中暈

原帖由 Cruby 於 11-09-09 發表
呢2日都好攰咁, 條頸好yuen... 仲間唔中暈暈地...
放鬆d, 可能緊張瞓唔好




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1098#
發表於 11-9-9 14:28 |只看該作者
頭先突然暈一暈
明明坐係到,無端端暈一下
嚇c我


珍珠宮

積分: 30303


1099#
發表於 11-9-9 14:29 |只看該作者

引用:即係我思想係正確! +

原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表
即係我思想係正確!
sure




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1100#
發表於 11-9-9 14:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-09+發

原帖由 qqj 於 11-09-09 發表
都仲頂得住,但全部都係成日見,個個一係抱住個,一係大住肚,或者盡量小d見佢哋,見下d未結婚先



...
我由細玩大果幾個jm, 我係最后結婚果個黎,所以佢地都有b, 得一個早幾年結而未有,玩人d b我好鐘意



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo