懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2747


1081#
發表於 06-4-10 12:44 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

waikiki,

我現在都開始腳痺, 常日坐住果個位痺.

我上胎好後期先痺.

持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


複式洋房

積分: 335


1082#
發表於 06-4-10 12:57 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Boosko 寫道:
waikiki,

我現在都開始腳痺, 常日坐住果個位痺.

我上胎好後期先痺.

我依家都係甘呀...........隻右腳成日都痺! :-(
哥哥係04年2月13日出世, 祈姐係06年8月29日出世, 殷妹妹就係08年1月4日出埋黎喇! 一家5口樂也融融![url=http://www.babyhome.com.tw/bb/14331]快d入黎<舜祈殷 's love channel> 探下我啦!


洋房

積分: 90


1083#
發表於 06-4-10 13:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

I have such situaton from last week (18th week). My husband will massage my legs at night. And I think we have to do some exercises to relief the pain.

每個孩子也是父母的祝福, 也是每個父母心中的小天使。“教養孩童走在當行的路上, 到老也不偏離。“


男爵府

積分: 6170


1084#
發表於 06-4-10 14:32 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我今日吾知點解左hip後面果個盆骨位好酸痛
其實痛左一段時間, 但今日連行步路都痛
吾知 咪個人太重..側埋左向左邊坐得多呢?

該用戶已被刪除

1085#
發表於 06-4-10 16:25 |只看該作者

請問政府醫院的產檢其中一次(是見醫生的)是有些什麼檢的? 

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3551


1086#
發表於 06-4-10 16:33 |只看該作者

Re: 請問政府醫院的產檢其中一次(是見醫生的)是有些什麼檢的? 

e&m baby~~

去威院見醫生做檢查...
都係同去健康院第一次做檢查差不多...

醫生會伸手入你下面...幫你check 下...


大宅

積分: 3551


1087#
發表於 06-4-10 16:55 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

jojob~~

你今次係第幾胎呀??
我就係第二胎..今日去左健康院做產前檢查..

我唔知係咪你講的情況..
我的情況都係近hip 位左側置...
有時起身時..會感到痛...但一陣就無事..
我今日有問姑娘..佢話比我聽..
按佢的理解同埋經驗..
係我地個「任帶」扭親..同普通扭親腳同手唔同...
佢話第一胎時無呢個情況..而我一胎時真係無呢情況..
原因是陀第二胎時..
我地又要照顧大果個..
有時同大果個玩下,執下玩具、抱下佢咁..
好易扭襯「任帶」,
所以我地平時的姿勢要正確...
尤其係變腰執野的時候..要注意姿勢..

我今日知道左原因之後..都安心d..
同埋要更加注意自己平日的姿勢..

希望呢d 資料幫到你..
該用戶已被刪除

1088#
發表於 06-4-10 17:02 |只看該作者

Re: 請問政府醫院的產檢其中一次(是見醫生的)是有些什麼檢的? 

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1256


1089#
發表於 06-4-10 17:06 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB 寫道:
好似私家重未推行捐臍帶血呵[quote]
Waikiki 寫道:
PMbb:

我同蜜蜜都有興趣儲臍帶血,有無多D information? Because 我會去私家生.
[/quote]

唔係呀! 我想幫bb儲臍帶血,係咪政府唔得架?


大宅

積分: 3551


1090#
發表於 06-4-10 17:09 |只看該作者

Re: 請問政府醫院的產檢其中一次(是見醫生的)是有些什麼檢的? 

e&mbaby~~

唔駛怕....
佢地唔會整親bb的..
但係你可能會有d 痛..
你放鬆心情就得啦..
我做檢查時都好緊張..
咁我就做深呼吸...
咁樣會好d....唔會點痛...


大宅

積分: 1256


1091#
發表於 06-4-10 17:10 |只看該作者

Re: 請問政府醫院的產檢其中一次(是見醫生的)是有些什麼檢的? 

E&Mbaby 寫道:
lkfkitty:

你好呀! 應該只是用手的....因為我有聽聞過會伸o的野入去檢查,我怕會好痛和整到bb呀! 你的經驗應該update o的啦!?


上次我去東區檢查,佢除左伸手指仲會放個鉗入去睇,不過一d都唔痛架喎!
該用戶已被刪除

1092#
發表於 06-4-10 17:16 |只看該作者

Re: 請問政府醫院的產檢其中一次(是見醫生的)是有些什麼檢的? 

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1256


1093#
發表於 06-4-10 17:17 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我今次先第一胎但係我又係覺得pat pat近尾龍骨痛,不過我就係右邊pat pat,我懷疑係整親坐骨神經之類,我淨係有時起身先痛,不過上個禮拜有一晚唔知係咪因為好潮濕,可能導致風濕,就成晚都好"yuen"痛,先頭痛到瞓唔到,差d想去急症室,後尾瞓著左,然後第二朝已經冇乜痛咁我就冇理佢囉!! 另外,唔知係咪我有隱性地中海貧血o既關係呢,我d手腳都成日不停咁痹,尤其是瞓覺,所以我都瞓得唔太好呢!

lkfkitty 寫道:
jojob~~

你今次係第幾胎呀??
我就係第二胎..今日去左健康院做產前檢查..

我唔知係咪你講的情況..
我的情況都係近hip 位左側置...
有時起身時..會感到痛...但一陣就無事..
我今日有問姑娘..佢話比我聽..
按佢的理解同埋經驗..
係我地個「任帶」扭親..同普通扭親腳同手唔同...
佢話第一胎時無呢個情況..而我一胎時真係無呢情況..
原因是陀第二胎時..
我地又要照顧大果個..
有時同大果個玩下,執下玩具、抱下佢咁..
好易扭襯「任帶」,
所以我地平時的姿勢要正確...
尤其係變腰執野的時候..要注意姿勢..

我今日知道左原因之後..都安心d..
同埋要更加注意自己平日的姿勢..

希望呢d 資料幫到你..
:-(


大宅

積分: 3551


1094#
發表於 06-4-10 17:32 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

silly媽媽~~
生完bb唔係唔可以沖涼..係唔好洗頭呀...
你唔好搞錯..我地生完bb都要保持身體清潔架..
唔好洗頭..係驚有頭風...
對我地日後唔係咁好..好易頭痛..

另外,係呀...中國人習慣熱食..
而外國人就唔習慣..
我地就要用熱水開奶..
d 外國人唔將支奶雪過係唔比bb飲架..
同我地的思想習慣好唔同..
我地覺得d 食物凍左無益...
但外國人就覺得唔雪過唔衛生之類...
我有個朋友同我講..
佢係外國的朋友就係咁..
d 奶唔雪過係唔比bb飲架..
所以西方同東方的飲食習慣始終唔同..

Silly媽媽 寫道:
Waikiki:

Yes, 我會在 New York 生BB, 因為我小時候已經全家移民到 New York 定居….不過很多生 BB的事同需要的東西我都不識, 好彩找到 baby-kingdom, 可以參考/查詢其他媽媽的體驗. 我老公是 ABC, 少少中國的傳統慣例都不識, 我同他講 - 話我媽媽說生完 BB 後不可以洗澡同洗頭, 他話, “ Are you kidding? No shower?” 他還說 BB 出世後要餵BB飲凍奶, 增強 BB 的免疫力….你話我是否給他氣死!!!


大宅

積分: 3551


1095#
發表於 06-4-10 17:40 |只看該作者

Re: 06年9月預產期


大宅

積分: 3551


1096#
發表於 06-4-10 17:42 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

pmbb~~

我有食西瓜喎..食過兩次..每次都係一小片..

嘻~~ 食完飯...我老公佢地食西瓜..
我奶奶見我無得食..
就話食小小唔怕..
所以我可以食一小片...

係凍飲方面...我奶奶唔係咁想我飲咁多凍飲..
所以我係佢地面前...我唔會飲凍飲..
扮下野...費時佢地話我..
我多數會偷偷地飲..
我件餅都會比我飲...

雪糕?!! 我會偷食架...


大宅

積分: 1339


1097#
發表於 06-4-10 21:17 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

lkfkitty:

我上次去睇c+(around 17 weeks), 醫生話家陣唔駛特別戒口, 只不過係我唔放心, 所以自己戒口之嘛, 西瓜我仲未敢食, 凍飲我盡量唔飲, 雪糕都好耐冇食啦!! :-(

lkfkitty 寫道:
pmbb~~

我有食西瓜喎..食過兩次..每次都係一小片..

嘻~~ 食完飯...我老公佢地食西瓜..
我奶奶見我無得食..
就話食小小唔怕..
所以我可以食一小片...

係凍飲方面...我奶奶唔係咁想我飲咁多凍飲..
所以我係佢地面前...我唔會飲凍飲..
扮下野...費時佢地話我..
我多數會偷偷地飲..
我件餅都會比我飲...

雪糕?!! 我會偷食架...


大宅

積分: 1339


1098#
發表於 06-4-10 21:50 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki, 蜜蜜:

我上年去過bb展, 佢有個counter介紹儲臍帶血, 登記費要$1500, 處理費要$8500, 再加儲存費由$1500一年, 至$18000十八年都有, 詳情可以睇以下綱址:
www.cordlife.com/hk
Tel : 25118887
希望可以幫倒你地啦!!

Waikiki 寫道:
PMbb:

我同蜜蜜都有興趣儲臍帶血,有無多D information? Because 我會去私家生.


大宅

積分: 2426


1099#
發表於 06-4-10 22:36 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Demio:

除了港安,有邊間醫院可以bb入自已房?不過我多數唔會餵人奶,我家族無奶( mum, sisters都無),咁係味o係BB房好D, because 有姑娘睇注呢?


大宅

積分: 2426


1100#
發表於 06-4-10 22:49 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Ikfkitty:

沖涼是否要用疆水? 幾日後可沖?
唔好洗頭?! 咁要等幾耐呀?
用No Rinse Shampoo and 沖涼液得唔得?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo