lkfkitty 寫道:
jojob~~
你今次係第幾胎呀??
我就係第二胎..今日去左健康院做產前檢查..
我唔知係咪你講的情況..
我的情況都係近hip 位左側置...
有時起身時..會感到痛...但一陣就無事..
我今日有問姑娘..佢話比我聽..
按佢的理解同埋經驗..
係我地個「任帶」扭親..同普通扭親腳同手唔同...
佢話第一胎時無呢個情況..而我一胎時真係無呢情況..
原因是陀第二胎時..
我地又要照顧大果個..
有時同大果個玩下,執下玩具、抱下佢咁..
好易扭襯「任帶」,
所以我地平時的姿勢要正確...
尤其係變腰執野的時候..要注意姿勢..
我今日知道左原因之後..都安心d..
同埋要更加注意自己平日的姿勢..
希望呢d 資料幫到你..![]()
![]()
Silly媽媽 寫道:
Waikiki:
Yes, 我會在 New York 生BB, 因為我小時候已經全家移民到 New York 定居….不過很多生 BB的事同需要的東西我都不識, 好彩找到 baby-kingdom, 可以參考/查詢其他媽媽的體驗. 我老公是 ABC, 少少中國的傳統慣例都不識, 我同他講 - 話我媽媽說生完 BB 後不可以洗澡同洗頭, 他話, “ Are you kidding? No shower?” 他還說 BB 出世後要餵BB飲凍奶, 增強 BB 的免疫力….你話我是否給他氣死!!!
lkfkitty 寫道:
pmbb~~
我有食西瓜喎..食過兩次..每次都係一小片..
嘻~~![]()
食完飯...我老公佢地食西瓜..
我奶奶見我無得食..
就話食小小唔怕..
所以我可以食一小片...
係凍飲方面...我奶奶唔係咁想我飲咁多凍飲..
所以我係佢地面前...我唔會飲凍飲..
扮下野...費時佢地話我..![]()
![]()
我多數會偷偷地飲..
我件餅都會比我飲...
雪糕?!!![]()
我會偷食架...
![]()
![]()