跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


1081#
發表於 06-8-16 09:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

你唔係放假咩
hellobaby888 寫道:


侯爵府

積分: 23951


1082#
發表於 06-8-16 09:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

係呀, 琴日朝收到
CarMan 寫道:
咁快[quote]
happy_mother 寫道:
人,
我收到d野la
[/quote]


琥珀宮

積分: 165356


1083#
發表於 06-8-16 09:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

貴過我食lunch
仲咩今日咁豪(對個胃)
CarMan 寫道:
今日好肚餓, 食左個豐富早餐
$22


子爵府

積分: 10440


1084#
發表於 06-8-16 09:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

係呀!
而+係屋企
琴日去左op,
而+好倦,
勁勁勁多人
[quote]
CarMan 寫道:
你唔係放假咩 [quote]


珍珠宮

積分: 33190


1085#
發表於 06-8-16 09:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

都話我呢頭貴架啦
唔知, 今朝搭巴士, 個肚'古'得好大聲好長
又早左返咪買早餐食囉
SZEYUEN 寫道:
貴過我食lunch
仲咩今日咁豪(對個胃) [quote]
CarMan 寫道:
今日好肚餓, 食左個豐富早餐
$22
[/quote]


珍珠宮

積分: 33190


1086#
發表於 06-8-16 09:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)


你幾點去??
hellobaby888 寫道:
琴日去左op,
而+好倦,
勁勁勁多人


珍珠宮

積分: 33190


1087#
發表於 06-8-16 09:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

琴日係自由講場睇到叫人買忽週
因有個mami呃人比人報左上館
琴晚買黎睇下
個mami真係衰, 仲c 都唔認錯


琥珀宮

積分: 165356


1088#
發表於 06-8-16 09:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

間唔中豪吓心情都靓d

[quote]
CarMan 寫道:
唔知, 今朝搭巴士, 個肚'古'得好大聲好長
又早左返咪買早餐食囉


子爵府

積分: 10440


1089#
發表於 06-8-16 09:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

op今期真係好適合我哋d b 玩,
我都打算1/2星期之後再同佢去,
琴日咩都冇玩, 只係玩左bubbles,
因為真係好好多人, 排隊, 樣樣都排

所以我哋只係take d 唔洗掛來玩


子爵府

積分: 10440


1090#
發表於 06-8-16 09:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

都已經好早,
11點幾去到

[quote]
CarMan 寫道:

你幾點去??[quote]


公爵府

積分: 27329


1091#
發表於 06-8-16 09:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

講乜架, bk 既 mama

CarMan 寫道:
琴日係自由講場睇到叫人買忽週
因有個mami呃人比人報左上館
琴晚買黎睇下
個mami真係衰, 仲c 都唔認錯


珍珠宮

積分: 33190


1092#
發表於 06-8-16 09:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

:lol: :lol: :lol: sor li, 我講錯晒
係"自由廣場" & "一本便利" 先arm
:lol: :lol: :lol: :lol:

click here


珍珠宮

積分: 33190


1093#
發表於 06-8-16 09:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

hellobaby888 寫道:
都已經好早,
11點幾去到

[quote]
CarMan 寫道:

你幾點去??[quote]


琥珀宮

積分: 165356


1094#
發表於 06-8-16 09:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

一日有bk一日都有e d咁嘰事發生
bk都唔係第一次啦
好似d祺福黨咁攪扼完可以再扼 :lol:

CarMan 寫道:
琴日係自由講場睇到叫人買忽週
因有個mami呃人比人報左上館
琴晚買黎睇下
個mami真係衰, 仲c 都唔認錯


子爵府

積分: 10440


1095#
發表於 06-8-16 09:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

琴日好晒, 晒到我同說說都好黑


侯爵府

積分: 21537


1096#
發表於 06-8-16 09:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

早晨


公爵府

積分: 27329


1097#
發表於 06-8-16 10:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

睇完, 都 5 係好知發生乜事 :lol:

CarMan 寫道:
:lol: :lol: :lol: sor li, 我講錯晒
係"自由廣場" & "一本便利" 先arm
:lol: :lol: :lol: :lol:

click here


公爵府

積分: 27329


1098#
發表於 06-8-16 10:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

yes yes

SZEYUEN 寫道:
一日有bk一日都有e d咁嘰事發生
bk都唔係第一次啦
好似d祺福黨咁攪扼完可以再扼 :lol:


公爵府

積分: 27329


1099#
發表於 06-8-16 10:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)



karen&angus 寫道:
早晨


琥珀宮

積分: 165356


1100#
發表於 06-8-16 10:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

開心mug都夠la
hellobaby888 寫道:
琴日好晒, 晒到我同說說都好黑

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo