跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21021


1081#
發表於 06-11-22 16:26 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

12月我都有紅色炸彈呀 :-( :-( :-( 寫我名, 唔去都要$300 :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 21251


1082#
發表於 06-11-22 16:28 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

你平時要抱住黎食ga咩 [quote]
霖格格 寫道:
乜要架, 我以為未夠3yrs, 手抱就可以添
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


1083#
發表於 06-11-22 16:29 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:
[quote]
catymw 寫道:
of cos.....計la, 佢都坐一個坐ga ma


乜要架, 我以為未夠3yrs, 手抱就可以添 [/quote]

做人情lee 架野, 邊有架

同埋係我老公relatives 呢架, 又唔係日日請飲, 人地摧新抱, 你都唔好意思唔比足


侯爵府

積分: 21251


1084#
發表於 06-11-22 16:29 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

yes ga :cry: [quote]
霖格格 寫道:
12月我都有紅色炸彈呀 :-( :-( :-( 寫我名, 唔去都要$300 :-( :-( :-(

不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


1085#
發表於 06-11-22 16:30 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
你平時要抱住黎食ga咩


yes 自己坐唔夠10mins, 就要坐我大脾, 坐足全程


侯爵府

積分: 21251


1086#
發表於 06-11-22 16:31 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

agree [quote]
rabbitpiggy 寫道:

做人情lee 架野, 邊有架

同埋係我老公relatives 呢架, 又唔係日日請飲, 人地摧新抱, 你都唔好意思唔比足
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


1087#
發表於 06-11-22 16:33 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
做人情lee 架野, 邊有架

同埋係我老公relatives 呢架, 又唔係日日請飲, 人地摧新抱, 你都唔好意思唔比足


oic
我少朋友同學結婚呀嘛, 12月先係第一個咋


侯爵府

積分: 21021


1088#
發表於 06-11-22 16:34 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
yes ga :cry:


剛加人工, 又要比返出去 :-(


侯爵府

積分: 21021


1089#
發表於 06-11-22 16:35 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

算喇, 結婚都係一生人一次 :-P


侯爵府

積分: 21021


1090#
發表於 06-11-22 16:38 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

仲有20mins放工喇


侯爵府

積分: 21251


1091#
發表於 06-11-22 16:39 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

你可以兩次三次四次ga [quote]
霖格格 寫道:
算喇, 結婚都係一生人一次 :-P
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


1092#
發表於 06-11-22 16:40 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
你可以兩次三次四次ga


閘住 choy過你呀


侯爵府

積分: 23046


1093#
發表於 06-11-22 16:40 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我諗住SATURDAY一家3口去飲1,000就算
rabbitpiggy 寫道:
[quote]
霖格格 寫道:
[quote]
catymw 寫道:
of cos.....計la, 佢都坐一個坐ga ma


乜要架, 我以為未夠3yrs, 手抱就可以添 [/quote]

做人情lee 架野, 邊有架

同埋係我老公relatives 呢架, 又唔係日日請飲, 人地摧新抱, 你都唔好意思唔比足 [/quote]


侯爵府

積分: 21251


1094#
發表於 06-11-22 16:40 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

下雨的一天
收工lu [quote]
霖格格 寫道:
仲有20mins放工喇
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


1095#
發表於 06-11-22 16:41 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
下雨的一天
收工lu


個天黑晒


侯爵府

積分: 21021


1096#
發表於 06-11-22 16:43 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
我諗住SATURDAY一家3口去飲1,000就算


飲多兩杯, 照乎唔到


侯爵府

積分: 21021


1097#
發表於 06-11-22 16:44 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

winniema, hihirita, rabbit, 88先


侯爵府

積分: 21021


1098#
發表於 06-11-22 16:47 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbit, 下雨天, 天氣比早上涼o左, 著多兩件衫先走喇, 慢行回家


侯爵府

積分: 23046


1099#
發表於 06-11-22 17:00 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

88各位


男爵府

積分: 7475


1100#
發表於 06-11-22 19:58 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

好凍呀~~!好凍呀~~!大家要著多d衫,唔好冷親呀~~!

尤其係兔媽媽呀!!唔好冷親小兔子呀!!

http://hk.myblog.yahoo.com/snowy-tsang
歡迎參觀~~雪雪 & 釨鏸's Blog

[IMG]http://i278.photobucket.com/albums/kk114/babymaggieleung/BBB.jpg[/IMG]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo