跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5247


1081#
發表於 04-4-13 09:53 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama、菲媽 & Zoey >>
好多謝你地攪呢個咁開心既BBQ呀﹗希望下次可以再參加。
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 8426


1082#
發表於 04-4-13 10:04 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey:
好多謝你安排今次BBQ,呀仔玩得好開心呀! :-P
HoHomama:
真係多謝你安排咁多遊戲,相信用o左吾少時間呢!謝謝!
菲媽:
食物無得頂呀!叻叻叻叻叻叻................
so:
都要多謝你老公幫忙拿食物!


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


1083#
發表於 04-4-13 17:44 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hanhanma

再次多謝你介紹10/4的音樂會,又幫我們買飛。那晚Aaron笑過不停,現在練琴我會提起那些tempo、expression等字眼,希望他落多點心機。你介紹的中文書他很喜歡看,我從前也不知道有這些書,只懂和他看繪本。

Zoey,MsChanChan

下次有好介紹又約埋一齊去!


別墅

積分: 834


1084#
發表於 04-4-13 17:50 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

BBQ moms,

[photo link removed]

If you want the photos of the original size (better resolution) for printing, please PM me your email address and the file names of the photos that you want.

:-P :-P

Please note the link will be deleted after one week.


別墅

積分: 834


1085#
發表於 04-4-14 09:32 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

If your child is going to take the grade 2 piano exam and you have not yet got the CD, miumiumilk is kindly providing the songs in the below link.

Grade 2 CD


別墅

積分: 834


1086#
發表於 04-4-15 17:59 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

BBQ moms,

[photo link removed]

As each original size photo is over 3m, it is difficult to transfer by email.

Instead ...

The photos of original size have been put to the above link, please right click the "download" botton and use "save target as" to download to your PC.

:-P :-P


大宅

積分: 1188


1087#
發表於 04-4-15 22:16 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

睇左你地BBQ相片,氣紛很熱鬧喎,相信大家一定玩得好開心。希望下次可參加啦!


男爵府

積分: 6686


1088#
發表於 04-4-15 23:17 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama,

Thank you 妳既相片!~

csk,

妳同 Aaron 睇咁多 concert, 要妳比下料我就真啦, 記得下次有乜料通知埋我啦 :-P ! By the way, 我知暑假 "Mr 詹" 既 <<劇場組合>> 會有兒童劇上演, 我之前睇過一次都覺得唔錯, 有機會到時又約埋一齊去睇 !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 1188


1089#
發表於 04-4-16 22:32 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

咁㊣,一有消息,記得post出黎喎
Zoey 寫道:
我知暑假 "Mr 詹" 既 <<劇場組合>> 會有兒童劇上演, 我之前睇過一次都覺得唔錯, 有機會到時又約埋一齊去睇 !


男爵府

積分: 6686


1090#
發表於 04-4-16 23:50 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

cuties,

好呀, 到時睇下妳同 Bosco 有冇興趣去睇丫, 上一次睇既時候都真係覺得幾有趣, 同幾有意思嫁, 我諗小朋友都會睇得好 happy 的 :-P !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 771


1091#
發表於 04-4-18 17:38 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Dear Zoey & all moms at BBQ Party ...

一定係好好玩了..下次希望可以參加吧 ~~~

明天會更好..... 活著便是完全冇可比的精彩啊 !


禁止訪問

積分: 5864


1092#
發表於 04-4-18 22:43 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6686


1093#
發表於 04-4-19 00:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Heidi媽,

幼稚園都仲可以好 happy 嫁 :-P , 可以盡慶 d 都 no problem wor .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 1188


1094#
發表於 04-4-19 20:16 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

上次"小交樂團"真係搞得唔錯,bosco全場笑到卡卡聲,都唔知佢明唔明人地笑乜。我老公初初唔係好願去,我話當假期家庭節目啦,我見佢笑得都好開心,都可算不枉此行
Zoey 寫道:
cuties,
好呀, 到時睇下妳同 Bosco 有冇興趣去睇丫, 上一次睇既時候都真係覺得幾有趣, 同幾有意思嫁, 我諗小朋友都會睇得好 happy 的 :-P !


禁止訪問

積分: 5864


1095#
發表於 04-4-19 23:47 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6686


1096#
發表於 04-4-20 11:19 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Heidi媽,

妳屋企冇事丫馬!? 希望妳同妳家人都平安, 開開心心!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


子爵府

積分: 11387


1097#
發表於 04-4-20 23:11 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

見到你地d相都覺得你地好開心, 可唔可以略略講吓邊個打邊個呢?

話說我仔都彈左琴2個月, 見佢都ok啦, 唔係好好, 不過都記得咩音甘啦. 甘我今日就問佢 : 你鐘唔鐘意學琴呀?
我仔話 : 音樂exam 可以唱歌, 都可以彈琴or拉琴(佢做個拉小提琴既動作比我睇). 會+分架!!! 我係因為呢樣野先學琴架ja.
我真係當堂比佢吹到我......實在係一個太市儈既人啦......激死, 但係又好好笑.....


大宅

積分: 2240


1098#
發表於 04-4-21 17:22 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

我唔知想講mug,剩係想入下尼個topic,見下你地炸. :-P


男爵府

積分: 5482


1099#
發表於 04-4-22 09:20 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

CHUCHU,

哈哈! 咁都得? 不過,我都係呀!


伯爵府

積分: 17856


1100#
發表於 04-4-22 10:45 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hhma 寫道:

話說我仔都彈左琴2個月, 見佢都ok啦, 唔係好好, 不過都記得咩音甘啦. 甘我今日就問佢 : 你鐘唔鐘意學琴呀?
我仔話 : 音樂exam 可以唱歌, 都可以彈琴or拉琴(佢做個拉小提琴既動作比我睇). 會+分架!!! 我係因為呢樣野先學琴架ja.
我真係當堂比佢吹到我......實在係一個太市儈既人啦......激死, 但係又好好笑.....


hhma:

每個小朋友學琴既目的都可能十分離奇---James當年小一入學試被某校長問及佢點解鍾意學琴,佢竟然話"因為如果我彈得好,琴老師會請我食

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo