懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6004


11001#
發表於 08-12-1 13:29 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 13:23 發表
我老公成日都想買麵包超人玩具俾阿囡, 但係我阻止呀... 因為我唔想阿囡對得多似咗.


哈哈 我老公上左癮 話淨係買麵包超人既玩具 其他唔准再買
我想講好耐架喇 你女女個POST好正呀 哈哈


男爵府

積分: 8804


11002#
發表於 08-12-1 13:29 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 13:22 發表


我都係呀...終於可以現下身同你o地talk! 未呀,聽日去吉吉島睇下有無心水gift.
好呀...我囡囡要同靚仔影相.


係我阿仔同靚女影相至真 !!!


大宅

積分: 1817


11003#
發表於 08-12-1 13:29 |只看該作者
e...無媽咪去左吉吉島呀? 仲諗住問下有埋抵買tim.
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


別墅

積分: 883


11004#
發表於 08-12-1 13:30 |只看該作者
原文章由 tok604 於 08-12-1 01:17 PM 發表


嘻嘻 其實我唔係特別鍾意麵包超人 但係佢d BB野真係好靚。。。D衫仔同玩具都好靚囉


係呀!我都係呀!其實我鍾意Kitty,不過見到D bb著同用麵包超人D野真係好得意同好搞笑...


gumgum,
用得多會似佢,唔好呀!!!

[ 本文章最後由 ngpun 於 08-12-1 13:31 編輯 ]

Mami:真的 (Jandy) *.* Baby:長腿妹妹 - 浠榆 (Abigail)
歡迎到訪車厘家部落


禁止訪問

積分: 3528


11005#
發表於 08-12-1 13:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


11006#
發表於 08-12-1 13:31 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 13:28 發表


好快可以見面喇 !


係呀係呀...好期待!
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11007#
發表於 08-12-1 13:31 |只看該作者
原文章由 tok604 於 08-12-1 13:27 發表


咦。。。新相喎!! 好得意呀



係呀...個日佢心情靚


大宅

積分: 1817


11008#
發表於 08-12-1 13:32 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-1 13:29 發表


係我阿仔同靚女影相至真 !!!


呵呵呵...大家咁話啦!
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11009#
發表於 08-12-1 13:35 |只看該作者
原文章由 ngpun 於 08-12-1 13:30 發表


係呀!我都係呀!其實我鍾意Kitty,不過見到D bb著同用麵包超人D野真係好得意同好搞笑...


gumgum,
用得多會似佢,唔好呀!!! ...

哈哈~``我都鍾意kitty呀,我老公成日叫我唔好教阿女鍾意kitty


男爵府

積分: 8804


11010#
發表於 08-12-1 13:35 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 13:25 發表
cherry,想問下多唔多媽咪同埋老公一齊去party呀?


都幾多呀 !!
差不多大部份MAMA都係一家三口架 !


大宅

積分: 1817


11011#
發表於 08-12-1 13:36 |只看該作者
話時話...我囡囡上鏡比真人女仔好多,真人成個男仔頭咁,所以佢出親街成日比人話係男仔.:;pppp:
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


珍珠宮

積分: 31467


11012#
發表於 08-12-1 13:36 |只看該作者
淨買麵包超人玩具.... 咁會買到破產架喎!!! HAHA.
我阿囡擺post唔差架, 不過扭計仲叻囉.

原文章由 tok604 於 08-12-1 13:29 發表


哈哈 我老公上左癮 話淨係買麵包超人既玩具 其他唔准再買
我想講好耐架喇 你女女個POST好正呀 哈哈


男爵府

積分: 8804


11013#
發表於 08-12-1 13:38 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 13:29 發表
e...無媽咪去左吉吉島呀? 仲諗住問下有埋抵買tim.


我去左喇 !! 但好多人,只係買完份X'MAS禮物,就走喇 !!
不過諗住呢2晚再去八下 !!


大宅

積分: 1817


11014#
發表於 08-12-1 13:39 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-1 13:35 發表


都幾多呀 !!
差不多大部份MAMA都係一家三口架 !


oh...係咁呀,咁若果想加多一個人會唔會太late呀? 如果唔方便都無所謂架,怕煩到你o地唔好意思.
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


伯爵府

積分: 19747


11015#
發表於 08-12-1 13:39 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 13:31 發表
係呀係呀...好期待!

喂喂, 叮噹
真係好耐無見你喇
如果唔係見到你 reply 我既blog message
都唔知你上左網 tim
你好 ma?

b 囡真係好靚啊
party 果日一定要帶峻峻見下面啊
(呵呵! e 個媽咪好"侯琴"呀) =.=


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


11016#
發表於 08-12-1 13:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


11017#
發表於 08-12-1 13:42 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 13:36 發表
淨買麵包超人玩具.... 咁會買到破產架喎!!! HAHA.
我阿囡擺post唔差架, 不過扭計仲叻囉.


我阿仔除左有snoopy衫仔外,仲有pooh pooh (因阿e鍾意),又有麵包超人 / 米奇老鼠 呀 !! 好彩無kitty咋 !!


大宅

積分: 1817


11018#
發表於 08-12-1 13:44 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-1 13:38 發表


我去左喇 !! 但好多人,只係買完份X'MAS禮物,就走喇 !!
不過諗住呢2晚再去八下 !!


係咩...你去邊間呀? 我諗住去tai po o個間,其實多唔多bb野做discount呀? 因我見佢主力唔係做bb展.
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


伯爵府

積分: 19747


11019#
發表於 08-12-1 13:46 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 13:36 發表
話時話...我囡囡上鏡比真人女仔好多,真人成個男仔頭咁,所以佢出親街成日比人話係男仔.


眉清目秀, 眼好有神呢


CherryB
唔好意思
最後一間既 sponsor gift 終於今日出車喇
真係......!! :-x
佢話可以今日下午 or 明早到你 office 喎
原先我叫佢幫我搵促递ga
但之後右話無喎
星期六打比我話可以交貨車 (佢地用開既)
但一樣, 要比 $
我比左喇, so 你只要收貨就 ok ga 喇


男爵府

積分: 6004


11020#
發表於 08-12-1 13:46 |只看該作者
原文章由 kelok 於 08-12-1 13:40 發表
hello 我返來啦~
放3日假返而攰過返工

ccheung~我見阿b一打喊露,就不斷同佢講"阿b:你好攰啦!快d合埋眼瞓啦...瞓啦" 實行催眠佢


哈哈。。。咁你招催眠有無成功過呢。。。
最怕係你成功催眠左自己先喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo