立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6004
原文章由 gumgum 於 08-12-1 13:23 發表 我老公成日都想買麵包超人玩具俾阿囡, 但係我阻止呀... 因為我唔想阿囡對得多似咗.
積分: 8804
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 13:22 發表 我都係呀...終於可以現下身同你o地talk! 未呀,聽日去吉吉島睇下有無心水gift. 好呀...我囡囡要同靚仔影相.
大宅
積分: 1817
別墅
積分: 883
原文章由 tok604 於 08-12-1 01:17 PM 發表 嘻嘻 其實我唔係特別鍾意麵包超人 但係佢d BB野真係好靚。。。D衫仔同玩具都好靚囉
禁止訪問
積分: 3528
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 13:28 發表 好快可以見面喇 !
子爵府
積分: 10800
原文章由 tok604 於 08-12-1 13:27 發表 咦。。。新相喎!! 好得意呀
原文章由 CherryB 於 08-12-1 13:29 發表 係我阿仔同靚女影相至真 !!!
原文章由 ngpun 於 08-12-1 13:30 發表 係呀!我都係呀!其實我鍾意Kitty,不過見到D bb著同用麵包超人D野真係好得意同好搞笑... gumgum, 用得多會似佢,唔好呀!!! ...
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 13:25 發表 cherry,想問下多唔多媽咪同埋老公一齊去party呀?
珍珠宮
積分: 31467
原文章由 tok604 於 08-12-1 13:29 發表 哈哈 我老公上左癮 話淨係買麵包超人既玩具 其他唔准再買 我想講好耐架喇 你女女個POST好正呀 哈哈
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 13:29 發表 e...無媽咪去左吉吉島呀? 仲諗住問下有埋抵買tim.
原文章由 CherryB 於 08-12-1 13:35 發表 都幾多呀 !! 差不多大部份MAMA都係一家三口架 !
伯爵府
積分: 19747
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 13:31 發表 係呀係呀...好期待!
積分: 19195
原文章由 gumgum 於 08-12-1 13:36 發表 淨買麵包超人玩具.... 咁會買到破產架喎!!! HAHA. 我阿囡擺post唔差架, 不過扭計仲叻囉.
原文章由 CherryB 於 08-12-1 13:38 發表 我去左喇 !! 但好多人,只係買完份X'MAS禮物,就走喇 !! 不過諗住呢2晚再去八下 !!
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 13:36 發表 話時話...我囡囡上鏡比真人女仔好多,真人成個男仔頭咁,所以佢出親街成日比人話係男仔.
原文章由 kelok 於 08-12-1 13:40 發表 hello 我返來啦~ 放3日假返而攰過返工 ccheung~我見阿b一打喊露,就不斷同佢講"阿b:你好攰啦!快d合埋眼瞓啦...瞓啦" 實行催眠佢
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy