懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19747


11041#
發表於 08-12-1 14:11 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 14:05 發表


唉...錯覺黎架,我覺得囡囡算幾上鏡,真人反而無咁可愛,有時佢cry得利害變一單一雙眼皮時真係好肉酸.

媽咪咁正
就算b 囡只似你 70%都好掂啦


伯爵府

積分: 17810


11042#
發表於 08-12-1 14:11 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 14:08 發表

你老公幾時開始出招ga?
我果件餵左夜奶將近一個月喇
今朝 b 囝嗲佢抱呀
"lum"死佢呀
我咪即該話:"老公, 你做出成績喇!!"
佢個樣幾鬼甜呀


老公通常餵最夜個餐,不過就吾會扭佢抱囉,吾喊已經拓賴


大宅

積分: 1817


11043#
發表於 08-12-1 14:13 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 13:50 發表

哈, 催眠曲
之前 99 都係咁整 bb 訓
依家唔 work lu
因為 99 抱唔掂呀

依家 bb 要我抱住訓
一定哇哇叫一輪先
再留低一身口水積响我條頸 or 件衫度
有時係鼻涕!! :lol:
之後就訓喇!!
...


開頭以為自己個囡囡先係咁,一想訓cry到傻咁要人"lum"又要人抱,後黎先知好多bb都係咁,有時真係又"lum"又抱到一身汗.
都唔明點解o的bb會咁,我o地又唔係唔比佢訓,點解係都要cry餐飽先訓呢,哈...真唔知好嬲定好笑,人o地話100日人仔會乖,點解我o個個仲係咁既,而且勁唔跟我,我媽咪o係度一定唔要我抱,o的人話bb一cry媽咪一抱就無事,我o個個絕對係例外,到而家我都未試過自己同佢出街,怕handle唔到,好無用...我媽咪話bb鍚我喎,唔要我抱得辛苦,實情我不知幾咁心淡...
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


伯爵府

積分: 17810


11044#
發表於 08-12-1 14:13 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 14:11 發表
準媽咪, 你老公真偉大. 不過你都係時候出手幫阿仔戒夜奶. 遲D再凍D會好辛苦架!


佢呀仔戒左夜奶喇
不過我有個朋友個仔..冇喇喇戒左又食返....

lokyee129 該用戶已被刪除

11045#
發表於 08-12-1 14:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


11046#
發表於 08-12-1 14:14 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 13:57 發表

你當初有無預到哩類成本 ga?!
唔好啦, 由佢, 小小啫, 分分鐘平過 d courier
你成日要响 office 伶 d gift 番屋企
右要幫手 pack 埋 d gift
唔通都要比 $ 你咩
一人分擔 d, ok 既

亞囝既幸福喎
緊係唔客氣啦
party ...


有預少少既 !
咁我日日都要係office返屋企架啦,怕咩喎 ! 同埋我like自己一手一腳攪,費時煩嘛 !!

峻峻你唔好咁貪心喎,我見你都話要鍚左幾位妹妹喎 !!


伯爵府

積分: 19747


11047#
發表於 08-12-1 14:15 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 14:11 發表
準媽咪, 你老公真偉大. 不過你都係時候出手幫阿仔戒夜奶. 遲D再凍D會好辛苦架!

仲遲 d?
哩幾晚以經好辛苦啦
雖然係老公餵
但我有起身幫手換片片 ga

諗真 d
其實係兩公婆都唔忍心唔比佢食
唯有等佢自己唔食啦


伯爵府

積分: 17810


11048#
發表於 08-12-1 14:15 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 14:13 發表


開頭以為自己個囡囡先係咁,一想訓cry到傻咁要人"lum"又要人抱,後黎先知好多bb都係咁,有時真係又"lum"又抱到一身汗.
都唔明點解o的bb會咁,我o地又唔係唔比佢訓,點解係都要cry餐飽先訓呢,哈...真唔知好嬲 ...


你講既野我全部明白..因為我件都係自已眼瞓吾去瞓..係度扭..眼瞓...同埋我自已一條友未同佢出過一次街,因為驚攪佢吾掂..出街會樣衰.


男爵府

積分: 6876


11049#
發表於 08-12-1 14:17 |只看該作者
ngpun:
好好笑咩, 真係架? 哈哈~~

SNOOPY:
咁我都係講事實咋嘛,
都未行又點會知有咩平野買JA~~
你話唔係特價既, 根本上咁大間公司咩都有啦,
岩唔岩先~??
lokyee129 該用戶已被刪除

11050#
發表於 08-12-1 14:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19747


11051#
發表於 08-12-1 14:19 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 14:11 發表
老公通常餵最夜個餐,不過就吾會扭佢抱囉,吾喊已經拓賴


依家就算老公餵最夜果餐
有時 bb 都要摟我抱住至肯訓
衰猪 :tongue:

CherryB
辛苦你啦!!
咁, 我唔客氣喇
$50
到時至計啦 :)


男爵府

積分: 6876


11052#
發表於 08-12-1 14:19 |只看該作者
MABEL想峻峻做花花公子呀~~
所以咪..............

原文章由 CherryB 於 08-12-1 14:14 發表


有預少少既 !
咁我日日都要係office返屋企架啦,怕咩喎 ! 同埋我like自己一手一腳攪,費時煩嘛 !!

峻峻你唔好咁貪心喎,我見你都話要鍚左幾位妹妹喎 !! ...
lokyee129 該用戶已被刪除

11053#
發表於 08-12-1 14:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

11054#
發表於 08-12-1 14:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6490


11055#
發表於 08-12-1 14:23 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-12-1 14:13 發表


開頭以為自己個囡囡先係咁,一想訓cry到傻咁要人"lum"又要人抱,後黎先知好多bb都係咁,有時真係又"lum"又抱到一身汗.
都唔明點解o的bb會咁,我o地又唔係唔比佢訓,點解係都要cry餐飽先訓呢,哈...真唔知好嬲 ...

喂, 好耐冇見呀........

我阿仔都係...... 好有同感


伯爵府

積分: 19747


11056#
發表於 08-12-1 14:24 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 14:15 發表
你講既野我全部明白..因為我件都係自已眼瞓吾去瞓..係度扭..眼瞓...同埋我自已一條友未同佢出過一次街,因為驚攪佢吾掂..出街會樣衰.

尋日同 bb 番 tuen mun (carman 唔好嬲我唔搵你呀! 老公都去ma!! 趕住番出黎呀)
番到屋企成晚 high 到暈
心情勁靚
食晒支奶
抺咀搽面都唔哇哇叫
仲比我"了"鼻鼻 tim!
之不過...........之後
好晏都唔訓囉


伯爵府

積分: 19747


11057#
發表於 08-12-1 14:26 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-1 14:19 發表
MABEL想峻峻做花花公子呀~~
所以咪..............

............


男爵府

積分: 6876


11058#
發表於 08-12-1 14:26 |只看該作者

回覆 #1 準媽咪 的文章

唔嬲~因為我尋日都唔係屯門~~


伯爵府

積分: 19747


11059#
發表於 08-12-1 14:28 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 14:22 發表
峻峻,
俾cherry ee 揭發左你啦......係你自己咁花心,定係媽咪逼你架.....

峻峻好囝黎 ga

媽咪衰媽咪衰

唔好誤會亞囝呀 :-(


男爵府

積分: 6490


11060#
發表於 08-12-1 14:28 |只看該作者
cherry,
你咁辛苦為左我地一大班mami, 同一大班bb 開心...... 你真係唔話得呀.....
仲有, gumgum, carmen, apple, mabel.... 如有遺漏...... 請見諒, 因為我而家好少追post, 所以唔係好知仲有邊個幫手.....
thanks 你地呀......

我係你地個blog見到有好多好多禮物..... 你地好叻呀.....


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo