懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3528


11061#
發表於 08-12-1 14:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


11062#
發表於 08-12-1 14:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3528


11063#
發表於 08-12-1 14:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3528


11064#
發表於 08-12-1 14:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19747


11065#
發表於 08-12-1 14:33 |只看該作者
原文章由 ccleung 於 08-12-1 14:29 發表
等我試下先... 我有時個女, 想訓, 又唔訓, 係咁喊, 喊到唔收聲, 有時真係冇佢辦法..

你試下 use 唔同既"支勢"抱佢吖
有時 d bb 係要抱得舒服至肯訓


剛剛峻峻突然大喊 (本來訓緊 ga!! )
嚇 c 我
好在, 拍下右訓番
唔通........知道媽咪衰左!!
lokyee129 該用戶已被刪除

11066#
發表於 08-12-1 14:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19747


11067#
發表於 08-12-1 14:35 |只看該作者
原文章由 kelok 於 08-12-1 14:30 發表
tok604, 準媽咪
work 架!~只要見佢打喊露就可以開始催眠
尋日朝早唔得閒理佢, 由佢在大人床自己玩之後佢自己瞓著lu 真係好唔使tum, e家抱佢越來越覺得辛苦! ...

係呀
不過
好多時依然單手抱佢
so..............手臂變到好粗呀


男爵府

積分: 6490


11068#
發表於 08-12-1 14:36 |只看該作者
我見阿仔唔係成日笑, 好似一舊"飯"咁....
所以尋日同老公出左tst toysrus 買 玩具比阿仔, 諗住引下佢, 等佢開心d, 點知.....
開頭佢見到都好興奮架, 不過我地一入電, 有音樂之後, 佢即刻"便"咀, 然後大喊...... 好似嚇親咁........
真係鄉下仔呀.......

[ 本文章最後由 BBKar 於 08-12-1 14:38 編輯 ]


伯爵府

積分: 19747


11069#
發表於 08-12-1 14:36 |只看該作者
原文章由 ccleung 於 08-12-1 14:30 發表
阿b "加拿大" 粒野, 爆左啦. 不過仲有少少未爆, 所以我今晚book 左同bb 去睇多次醫生, 等醫生決定點做...好開心.. bb 終於冇事啦. 自己爆左, 希望佢好返啦

慳番 d $ 啦
上次醫生都話問題不大啦
依家爆埋
好快會好
何必嘥$


男爵府

積分: 9302


11070#
發表於 08-12-1 14:37 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 14:21 發表

原來有咁多mami都未自己一個人同bb出街架....
等我以為得我咁咋

但係估唔到........snoopy都會係其中一個呀......


我上星期6都係第一次自已帶阿女去街,同朋友去咗飲茶。點知坐唔夠1個鐘就埋單走人。因為阿女開始想扭計。


伯爵府

積分: 19747


11071#
發表於 08-12-1 14:39 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 14:33 發表
媽咪唔好咁貪心啦....影響左 峻峻既斯文靚仔形象架啦
好啦....其他靚b女睇到未呀,峻峻係乖仔來架


峻峻乖仔來架


男爵府

積分: 6490


11072#
發表於 08-12-1 14:40 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 14:39 發表


峻峻乖仔來架

d bb 女好似好搶手wor....

lokyee129 該用戶已被刪除

11073#
發表於 08-12-1 14:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


11074#
發表於 08-12-1 14:41 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 14:33 發表

你試下 use 唔同既"支勢"抱佢吖
有時 d bb 係要抱得舒服至肯訓


剛剛峻峻突然大喊 (本來訓緊 ga!! )
嚇 c 我
好在, 拍下右訓番
唔通........知道媽咪衰左!! ...


係呀,呀囡都會瞓瞓下喊架,不過都係一至兩聲..我工人話佢發夢
lokyee129 該用戶已被刪除

11075#
發表於 08-12-1 14:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6490


11076#
發表於 08-12-1 14:43 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 14:40 發表



bbkar,

唔好咁講啦......
b仔會慢少少架,,,,不過體力上既野,男仔反而會快d
講野就女仔會快少少架......

妳有冇買d有聲既搖鈴個d俾佢玩下呀?

或者音樂會唔會太大啦....bb仔耳仔好敏感架,細細聲都得啦 ...

我有買搖鈴個d俾佢玩下, 不過反應不大....
亦都唔係音樂大聲....
我成日話佢好似呆呆滯滯咁.......


伯爵府

積分: 17810


11077#
發表於 08-12-1 14:44 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-1 14:19 發表
MABEL想峻峻做花花公子呀~~
所以咪..............


以峻峻家底,當然可以做花花公子喇


伯爵府

積分: 17810


11078#
發表於 08-12-1 14:45 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 14:21 發表

原來有咁多mami都未自己一個人同bb出街架....
等我以為得我咁咋

但係估唔到........snoopy都會係其中一個呀......



伯爵府

積分: 19747


11079#
發表於 08-12-1 14:46 |只看該作者
原文章由 BBKar 於 08-12-1 14:40 發表

d bb 女好似好搶手wor....

僧多粥少呀! mouth:
無計啦
所以...........媽咪咪"侯琴"左小小囉!!!!!!

哈哈
b 囝右响度一路訓, 一路咀郁郁喇
好攪笑


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11080#
發表於 08-12-1 14:46 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 14:24 發表

尋日同 bb 番 tuen mun (carman 唔好嬲我唔搵你呀! 老公都去ma!! 趕住番出黎呀)
番到屋企成晚 high 到暈
心情勁靚
食晒支奶
抺咀搽面都唔哇哇叫
仲比我"了"鼻鼻 tim!
之不過...........之後
好晏都唔訓囉
...



哦.......你入屯門唔揾我,我都住屯門呀,你只係記得carman,唔記得我啦 carman唔嬲我嬲呀(講笑)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo