懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8804


11081#
發表於 08-12-1 14:47 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 14:44 發表


以峻峻家底,當然可以做花花公子喇


咁我o也Brandon又真係唔夠爭既


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


11082#
發表於 08-12-1 14:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9302


11083#
發表於 08-12-1 14:50 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 14:46 發表

僧多粥少呀! mouth:
無計啦
所以...........媽咪咪"侯琴"左小小囉!!!!!!

哈哈
b 囝右响度一路訓, 一路咀郁郁喇
好攪笑


你就好啦!可以成日對住阿囝。


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11084#
發表於 08-12-1 14:50 |只看該作者
原文章由 ccleung 於 08-12-1 14:29 發表


等我試下先... 我有時個女, 想訓, 又唔訓, 係咁喊, 喊到唔收聲, 有時真係冇佢辦法..

我女女有咁嘅情况,我會比奶咀佢食,
女女一食佢就瞓,瞓咗佢會唔食個奶咀


伯爵府

積分: 17810


11085#
發表於 08-12-1 14:52 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-1 14:47 發表


咁我o也Brandon又真係唔夠爭既


車,呀仔會出人頭地架嘛...仲有,洗女人錢....


伯爵府

積分: 19747


11086#
發表於 08-12-1 14:52 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 14:44 發表
以峻峻家底,當然可以做花花公子喇

NO NO NO...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔係 ga 唔係 ga
我峻峻好囝黎 ga!!

喂.............今日同你無乜兩句咋噃:;pppp:


伯爵府

積分: 17810


11087#
發表於 08-12-1 14:53 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 14:50 發表

我女女有咁嘅情况,我會比奶咀佢食,
女女一食佢就瞓,瞓咗佢會唔食個奶咀


我呀女有時會瞓瞓地食手指...吾知點解呢
lokyee129 該用戶已被刪除

11088#
發表於 08-12-1 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


11089#
發表於 08-12-1 14:54 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 14:52 發表

NO NO NO...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔係 ga 唔係 ga
我峻峻好囝黎 ga!!

喂.............今日同你無乜兩句咋噃:;pppp:


我知呀.......
咪話係花花公子囉....我寫左花花公主咩


男爵府

積分: 9302


11090#
發表於 08-12-1 14:56 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 14:42 發表



我唔敢試
但係一家人出去,佢又未試過扭哦....(((touchwood先)))
而且都好乖,仲同我去買野既shop d sales笑......
扮乖啦.........


我地兩老婆琴日帶同阿女去TST日航食buffet跟住去Sogo買嘢,阿女都扭計。佢一扭計就大叫,嚇鬼c人,周圍既人就會望吓。唉!認真失禮。


男爵府

積分: 8804


11091#
發表於 08-12-1 14:56 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 14:52 發表


車,呀仔會出人頭地架嘛...仲有,洗女人錢....


出人頭地係將來啦 !
洗女人錢.....呢d一直都係啦 !
洗緊阿媽錢嘛...
我o也想快d搵返個青梅竹馬嘛 !!
好似蕎蕎 同 Edmond幾好 !!


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11092#
發表於 08-12-1 14:57 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 14:53 發表


我呀女有時會瞓瞓地食手指...吾知點解呢

BB食手指係想揾d安慰,所以,我比奶咀佢食

[ 本文章最後由 yvonne200793 於 08-12-1 14:58 編輯 ]


伯爵府

積分: 19747


11093#
發表於 08-12-1 14:57 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 14:52 發表


車,呀仔會出人頭地架嘛...仲有,洗女人錢....



笑爆我肚喇, 衰野
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 8804


11094#
發表於 08-12-1 14:58 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 14:54 發表


我知呀.......
咪話係花花公子囉....我寫左花花公主咩


俾你o也2個笑死我啦 !!!!


男爵府

積分: 9302


11095#
發表於 08-12-1 14:59 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 14:53 發表


我呀女有時會瞓瞓地食手指...吾知點解呢


我阿女會食食吓奶咀自己抆走佢改為食手指。


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11096#
發表於 08-12-1 15:00 |只看該作者
原文章由 BBKar 於 08-12-1 14:40 發表

d bb 女好似好搶手wor....

我女女未有人認頭呀
lokyee129 該用戶已被刪除

11097#
發表於 08-12-1 15:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


11098#
發表於 08-12-1 15:01 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 14:57 發表

BB食手指係想揾d安慰,所以,我比奶咀佢食


係呀,我真係吾知添...
我起身見佢食手指,我會整開佢..跟著佢又食返...有時捉住佢隻手添,哈哈...但因為我要去泵奶,咁就俾佢繼續食,泵完返黎拎開隻手指,佢又吾會食返...哈哈


伯爵府

積分: 17810


11099#
發表於 08-12-1 15:02 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 15:01 發表




都幾驚喎
所以我咪唔敢試下一個人帶佢出街lor

b女而家認我媽咪多過我,如果有婆婆係度
點都唔使怕

((冇鬼用....咩都依賴曬阿媽))


做咩講左我想講既野.......


男爵府

積分: 6876


11100#
發表於 08-12-1 15:05 |只看該作者
snoopy:
你地5號有邊D人去飲茶呀,
冇人去咩, 點解冇人覆我架?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo