懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19747


11101#
發表於 08-12-1 15:06 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 14:54 發表
我知呀.......咪話係花花公子囉....我寫左花花公主咩

咁你話我 bb 係花花公子ma!
緊係要"情"清啦
做呀媽既
點可以比亞囝含冤ga!!
lokyee129 該用戶已被刪除

11102#
發表於 08-12-1 15:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19747


11103#
發表於 08-12-1 15:07 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-1 15:05 發表
snoopy:
你地5號有邊D人去飲茶呀, 冇人去咩, 點解冇人覆我架?

我幾日無上黎喇! 可能多左人喇! my record:~
5/12 ()
時間:12:30
地點: 上環潮江春 (MTR e3出口
維德廣場)
邊個去:
準媽咪
Irene 0410
snoopywy
心予
gumgum
豆豆
manman

CherryB
Nochoice
mykate


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


11104#
發表於 08-12-1 15:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19747


11105#
發表於 08-12-1 15:09 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 15:00 發表
係 我女女未有人認頭呀

Yvonne 咪咁啦!!
Carman 比較多叫我吖ma, 佢叫我入tuen mun 搵佢幾次ga !!
下次, 下次, 一定搵齊晒你地
呵呵, 我地既 bb 未見面呢, 你唔駛慌呀 (右黎啦??!.....heeeheee)

Cherry
咪玩啦
輪資質……Brandon 醒巧多噃

HWY
$ bb, 我選擇 bb
無咩既
仲有………..家下你自由過我ga! 知無!!

Lokyee
我經常同 bb 傾計ga, 好細個開始
so, 可能因為咁, d朋友話佢算係好快開始咿咿呀呀


男爵府

積分: 9302


11106#
發表於 08-12-1 15:09 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 15:01 發表




都幾驚喎
所以我咪唔敢試下一個人帶佢出街lor

b女而家認我媽咪多過我,如果有婆婆係度
點都唔使怕

((冇鬼用....咩都依賴曬阿媽))


所以依家怕咗,下次唔敢帶佢去太遠既地方


男爵府

積分: 8804


11107#
發表於 08-12-1 15:11 |只看該作者
原文章由 HWY 於 08-12-1 14:59 發表


我阿女會食食吓奶咀自己抆走佢改為食手指。


我阿仔都係呀 !
食得幾好味,d口水成手都係....


伯爵府

積分: 17810


11108#
發表於 08-12-1 15:11 |只看該作者
carmen :
係突然多左話黎,但我又搵吾返個list...我本應想求其訂一圍


男爵府

積分: 6876


11109#
發表於 08-12-1 15:13 |只看該作者

回覆 #5 準媽咪 的文章

仲有APPLE呀~
我又拎左AL, 咁岩又批左,
咁我咪睇下JOIN唔JOIN你地好囉~


伯爵府

積分: 17810


11110#
發表於 08-12-1 15:13 |只看該作者
原文章由 HWY 於 08-12-1 14:59 發表


我阿女會食食吓奶咀自己抆走佢改為食手指。


呀女就好少食奶咀既,有次吾想佢食手指...俾個奶咀,嘩,啜到好鬼響
幾驚個奶咀會爛


珍珠宮

積分: 31467


11111#
發表於 08-12-1 15:13 |只看該作者
我老公都係咁. 試過自己一個帶阿囡返99屋企佢不停喊之後就唔敢自己一個帶佢出街.
但係我呢D唔識死唔怕面懵既, 就會為咗去玩照帶個扭計妹出街. 遠遠都冇有怕. 最多咪喊, hehe.

原文章由 HWY 於 08-12-1 15:09 發表


所以依家怕咗,下次唔敢帶佢去太遠既地方


男爵府

積分: 9302


11112#
發表於 08-12-1 15:13 |只看該作者
原文章由 kelok 於 08-12-1 15:08 發表

尋日我同老公帶佢食buffet lunch 老公去左廁所時佢突然大喊, 搞到我唔知放底沖奶先定係抱住佢好, 真係好鑑界


B女琴日係HOTEL又係咁,我即刻叫老公抱起佢行出去,我就即刻冲奶。
lokyee129 該用戶已被刪除

11113#
發表於 08-12-1 15:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31467


11114#
發表於 08-12-1 15:15 |只看該作者
尋日為咗等阿囡唔好食手, 專登搽保嬰丹晌佢D濕淋淋既手指度(因為佢好唔like保嬰丹!). 點知佢啜落竟然覺得仲好味, 係咁"lam". 衰咗!

原文章由 CherryB 於 08-12-1 15:11 發表


我阿仔都係呀 !
食得幾好味,d口水成手都係....


男爵府

積分: 9302


11115#
發表於 08-12-1 15:16 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 15:09 發表

Yvonne 咪咁啦!!
Carman 比較多叫我吖ma, 佢叫我入tuen mun 搵佢幾次ga 喇!!
下次, 下次, 一定搵齊晒你地
呵呵, 我地既 bb 未見面呢, 你唔駛慌呀 (右黎啦??!.....heeeheee)

Cherry
咪玩啦
輪資質……Brandon 醒巧 ...



你都好吖有得選擇,我無法焗住要出黍揾食。


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


11116#
發表於 08-12-1 15:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 883


11117#
發表於 08-12-1 15:19 |只看該作者

又係幼潛...

我已PM了啲資料比所有參加嘅mami, 如未有mami收到就PM比我知啦!
Mami:真的 (Jandy) *.* Baby:長腿妹妹 - 浠榆 (Abigail)
歡迎到訪車厘家部落


男爵府

積分: 9302


11118#
發表於 08-12-1 15:20 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 15:13 發表
我老公都係咁. 試過自己一個帶阿囡返99屋企佢不停喊之後就唔敢自己一個帶佢出街.
但係我呢D唔識死唔怕面懵既, 就會為咗去玩照帶個扭計妹出街. 遠遠都冇有怕. 最多咪喊, hehe.

...


但係我真係好怕囡喊,佢一喊我就不知所措。


禁止訪問

積分: 3528


11119#
發表於 08-12-1 15:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


11120#
發表於 08-12-1 15:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo