立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 19747
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 14:54 發表 我知呀.......咪話係花花公子囉....我寫左花花公主咩
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-1 15:05 發表 snoopy: 你地5號有邊D人去飲茶呀, 冇人去咩, 點解冇人覆我架?
禁止訪問
積分: 19195
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 15:00 發表 係 我女女未有人認頭呀
男爵府
積分: 9302
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 15:01 發表 都幾驚喎 所以我咪唔敢試下一個人帶佢出街lor b女而家認我媽咪多過我,如果有婆婆係度 點都唔使怕 ((冇鬼用....咩都依賴曬阿媽))
積分: 8804
原文章由 HWY 於 08-12-1 14:59 發表 我阿女會食食吓奶咀自己抆走佢改為食手指。
積分: 17810
積分: 6876
珍珠宮
積分: 31467
原文章由 HWY 於 08-12-1 15:09 發表 所以依家怕咗,下次唔敢帶佢去太遠既地方
原文章由 kelok 於 08-12-1 15:08 發表 尋日我同老公帶佢食buffet lunch 老公去左廁所時佢突然大喊, 搞到我唔知放底沖奶先定係抱住佢好, 真係好鑑界
原文章由 CherryB 於 08-12-1 15:11 發表 我阿仔都係呀 ! 食得幾好味,d口水成手都係....
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 15:09 發表 Yvonne 咪咁啦!! Carman 比較多叫我吖ma, 佢叫我入tuen mun 搵佢幾次ga 喇!! 下次, 下次, 一定搵齊晒你地 呵呵, 我地既 bb 未見面呢, 你唔駛慌呀 (右黎啦??!.....heeeheee) Cherry 咪玩啦 輪資質……Brandon 醒巧 ...
別墅
積分: 883
原文章由 gumgum 於 08-12-1 15:13 發表 我老公都係咁. 試過自己一個帶阿囡返99屋企佢不停喊之後就唔敢自己一個帶佢出街. 但係我呢D唔識死唔怕面懵既, 就會為咗去玩照帶個扭計妹出街. 遠遠都冇有怕. 最多咪喊, hehe. ...
積分: 3528
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy