立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9302
原文章由 ccleung 於 08-12-1 15:21 發表 我想問下. 我地係咪有好多mami 都係住新界個頭??
子爵府
積分: 10800
原文章由 HWY 於 08-12-1 15:24 發表 係呀!我住新界北
伯爵府
積分: 19747
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-1 15:13 發表 仲有APPLE呀~ 我又拎左AL, 咁岩又批左, 咁我咪睇下JOIN唔JOIN你地好囉~
積分: 8099
禁止訪問
積分: 3528
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 15:13 發表 呀女就好少食奶咀既,有次吾想佢食手指...俾個奶咀,嘩,啜到好鬼響 幾驚個奶咀會爛
珍珠宮
積分: 31467
原文章由 HWY 於 08-12-1 15:20 發表 但係我真係好怕囡喊,佢一喊我就不知所措。
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 15:26 發表 新界北....咁係邊到呀
原文章由 HWY 於 08-12-1 15:16 發表 你都好吖有得選擇,我無法焗住要出黍揾食。
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 15:25 發表 阿女聽日四個月大啦 興祝活動係返健康打針針 一陣去煲開奶茶先阿女飲下先
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 15:35 發表 朋友話 bb 太早飲喇 攪到我都唔敢再買 問個中醫 佢竟然唔知係咩黎既 可能因為佢係北方人掛?! mouth:
原文章由 ccleung 於 08-12-1 15:29 發表 焯霖bb話: 雖然我唔係一個靚女, 但我希望搵到一個錫我, 愛護我既好老公者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 15:30 發表 我都好怕. 不過又未至於不知所措. 可能佢喊得太多我都有少少麻木. 而家大個咗喊少咗, 我已經覺得好滿足. 當然如果越嚟越乖就最好啦. 我成日阿Q咁諗, BB梗係喊架啦. 街外人其實見BB喊唔會好唔耐煩, 係我哋自己覺得尷 ...
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 15:36 發表 我女女飲過幾次ok呀
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 15:38 發表 哈哈 你咁講 好盞鬼啫 涼粉 你涼粉仔分分鐘係我地 b 仔既勁敵喎 笑容咁燦爛 lum 死人啦
別墅
積分: 860
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy