懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9302


11121#
發表於 08-12-1 15:24 |只看該作者
原文章由 ccleung 於 08-12-1 15:21 發表
我想問下. 我地係咪有好多mami 都係住新界個頭??


係呀!我住新界北


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11122#
發表於 08-12-1 15:25 |只看該作者
阿女聽日四個月大啦
興祝活動係返健康打針針
一陣去煲開奶茶先阿女飲下先


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11123#
發表於 08-12-1 15:26 |只看該作者
原文章由 HWY 於 08-12-1 15:24 發表


係呀!我住新界北



新界北....咁係邊到呀


伯爵府

積分: 19747


11124#
發表於 08-12-1 15:26 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-1 15:13 發表
仲有APPLE呀~
我又拎左AL, 咁岩又批左,
咁我咪睇下JOIN唔JOIN你地好囉~

好呀好呀
黎啦
好掛住你

仲有 apple........唔好漏左


男爵府

積分: 8099


11125#
發表於 08-12-1 15:27 |只看該作者
HI~~ 我又路過...

峻峻真係好靚仔啊, 大有條件做"花花公子"呀~~ 見到佢張相真係想啜啖先...

你地個個幫bb搵"青梅竹馬", 唔知我涼粉仔有無人要呢???
  


禁止訪問

積分: 3528


11126#
發表於 08-12-1 15:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3528


11127#
發表於 08-12-1 15:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19747


11128#
發表於 08-12-1 15:30 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 15:13 發表
呀女就好少食奶咀既,有次吾想佢食手指...俾個奶咀,嘩,啜到好鬼響
幾驚個奶咀會爛

似媽咪一樣.............咁強悍..........

衰鬼
係咪你 book 位?
5/12 ()
時間:12:30
地點: 上環潮江春 (MTR e3出口
維德廣場)
邊個去:
準媽咪
Irene 0410
snoopywy
心予
gumgum
豆豆
manman

CherryB
Nochoice
Mykate
Apple
Carman


珍珠宮

積分: 31467


11129#
發表於 08-12-1 15:30 |只看該作者
我都好怕. 不過又未至於不知所措. 可能佢喊得太多我都有少少麻木. 而家大個咗喊少咗, 我已經覺得好滿足. 當然如果越嚟越乖就最好啦.
我成日阿Q咁諗, BB梗係喊架啦. 街外人其實見BB喊唔會好唔耐煩, 係我哋自己覺得尷尬啫. 所以大無畏, 照出街. 最多咪去D嘈D既地方囉.

原文章由 HWY 於 08-12-1 15:20 發表


但係我真係好怕囡喊,佢一喊我就不知所措。


男爵府

積分: 9302


11130#
發表於 08-12-1 15:32 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 15:26 發表



新界北....咁係邊到呀


新界北~包括上水、粉嶺


伯爵府

積分: 19747


11131#
發表於 08-12-1 15:32 |只看該作者
原文章由 HWY 於 08-12-1 15:16 發表
你都好吖有得選擇,我無法焗住要出黍揾食。

咁我咪焗住以後唔出去做 facial
唔買衫衭鞋襪
唔去旅行
唔食貴野
用平野囉


伯爵府

積分: 19747


11132#
發表於 08-12-1 15:35 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 15:25 發表
阿女聽日四個月大啦
興祝活動係返健康打針針
一陣去煲開奶茶先阿女飲下先

朋友話 bb 太早飲喇
攪到我都唔敢再買

問個中醫
佢竟然唔知係咩黎既
可能因為佢係北方人掛?!
mouth:


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11133#
發表於 08-12-1 15:36 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 15:35 發表

朋友話 bb 太早飲喇
攪到我都唔敢再買

問個中醫
佢竟然唔知係咩黎既
可能因為佢係北方人掛?!
mouth:



我女女飲過幾次ok呀


伯爵府

積分: 19747


11134#
發表於 08-12-1 15:38 |只看該作者
原文章由 ccleung 於 08-12-1 15:29 發表
焯霖bb話: 雖然我唔係一個靚女, 但我希望搵到一個錫我, 愛護我既好老公者

哈哈
你咁講
好盞鬼啫

涼粉
你涼粉仔分分鐘係我地 b 仔既勁敵喎
笑容咁燦爛
lum 死人啦


男爵府

積分: 9302


11135#
發表於 08-12-1 15:39 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 15:30 發表
我都好怕. 不過又未至於不知所措. 可能佢喊得太多我都有少少麻木. 而家大個咗喊少咗, 我已經覺得好滿足. 當然如果越嚟越乖就最好啦.
我成日阿Q咁諗, BB梗係喊架啦. 街外人其實見BB喊唔會好唔耐煩, 係我哋自己覺得尷 ...


你又講得好啱!
以前用奶咀可以冶到佢,依家佢又唔多食。


伯爵府

積分: 19747


11136#
發表於 08-12-1 15:39 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 15:30 發表
我都好怕. 不過又未至於不知所措. 可能佢喊得太多我都有少少麻木. 而家大個咗喊少咗, 我已經覺得好滿足. 當然如果越嚟越乖就最好啦.
我成日阿Q咁諗, BB梗係喊架啦. 街外人其實見BB喊唔會好唔耐煩, 係我哋自己覺得尷 ...

所以 b 囡咪似你囉
佢都無理其他人點諗 ga!


伯爵府

積分: 19747


11137#
發表於 08-12-1 15:41 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 15:36 發表

我女女飲過幾次ok呀

峻峻都飲過 2 次
都無咩野
只係
d fan話驚 bb 太細
未可以消化 d 中藥啫


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11138#
發表於 08-12-1 15:43 |只看該作者
阿女e幾好扭抱,喊到街頭街尾都聽到,
抱住佢,佢好大力(拿)住我件衫,驚我放低佢mouth:
有時喊到咳(當然係扮嘢啦)
我同老公都比佢激死


男爵府

積分: 8099


11139#
發表於 08-12-1 15:44 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 15:38 發表

哈哈
你咁講
好盞鬼啫

涼粉
你涼粉仔分分鐘係我地 b 仔既勁敵喎
笑容咁燦爛
lum 死人啦


咁佢又真係好穩重架, 因為佢有中坑既煩腦, 頭頂無頭髮架~~
  


別墅

積分: 860


11140#
發表於 08-12-1 15:45 |只看該作者
終於做完野,又上黎索下先~
嘩!你地超快,又咁多post,
好攰呀!
琴日應奶奶要求帶左亞囝一齊去飲,
因為奶奶想曬孫,
攪到人地結婚似左我地擺滿月咁,
奶奶帶住亞囝周圍走,逐張枱去,
我登亞囝好慘,俾奶奶咁攪法,又俾d亞太抱來抱去,
又攪到嘔奶,跟住食奶又無心機,
中途開始扭眼瞓係咁喊,
又要抱佢出酒樓外面,
琴晚係酒樓出面多過入面,真係抱仔都抱到手軟,
我覺得太細過去飲,真係搵黎攪~
媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo