懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17810


11161#
發表於 08-12-1 16:03 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-12-1 16:01 發表

我女女都好鍾意撒嬌呀
抱住佢成日挨住哂


個時你個心又好鬼lum喎
lokyee129 該用戶已被刪除

11162#
發表於 08-12-1 16:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


11163#
發表於 08-12-1 16:06 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-1 14:11 發表
準媽咪, 你老公真偉大. 不過你都係時候出手幫阿仔戒夜奶. 遲D再凍D會好辛苦架!


係啦,準媽咪不知幾咁幸福,我o個件淨係掛住訓,而家仲走左去我媽咪間room度訓怕bb慒...
唉...我囡囡都仲係未戒到夜奶呀! 我媽咪話由佢自然喎,因佢一向食得少,有時食2.5-3安,有時好乖就食到5安,所以佢night醒左一定要食.
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11164#
發表於 08-12-1 16:08 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 16:03 發表


個時你個心又好鬼lum喎

我老公成日話阿女偏心,
只係挨我唔挨佢.............

lokyee129 該用戶已被刪除

11165#
發表於 08-12-1 16:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

11166#
發表於 08-12-1 16:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8099


11167#
發表於 08-12-1 16:11 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 15:46 發表



俾你笑c~~~

我b女係後面d頭髮少....成條紗巾都係d頭髮仔....好多好多=.=


甩啲bb頭髮仔咪好囉, 人地話甩完呢啲bb毛, 就會生啲靚頭髮出黎架喇~ 但係我隻涼粉仔就無甩髮既現象, 不過都地中海, 真係無計~~
  


大宅

積分: 1817


11168#
發表於 08-12-1 16:13 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-1 14:11 發表

媽咪咁正
就算b 囡只似你 70%都好掂啦


o的post勁快,追到我氣咳...
準媽咪,你真係識講笑架姐.
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!
lokyee129 該用戶已被刪除

11169#
發表於 08-12-1 16:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31467


11170#
發表於 08-12-1 16:15 |只看該作者
打完針有少少燒係正常既... 唔使太擔心. 不過星期五打都好, 夜晚可以睇實D. 我都諗住約星期五. 頭先打去診所竟然係電話錄音, 仲要係姑娘把聲講"呢度係X醫生醫務所, 我哋而家線路好繁忙..."!!! 咁都得?

原文章由 lokyee129 於 08-12-1 16:09 發表




晴晴就只係喊左兩聲,打落去個一刻,兩下就喊兩聲
醫生就話,下次返去就得意,識得同佢玩lor

但係我諗, 都幾驚帶佢去打針,因為佢會識痛啦......
可能一見到醫生都怕左先啦~~~

痛都唔緊要呀....一下姐...最希望就係 ...

[ 本文章最後由 gumgum 於 08-12-1 16:16 編輯 ]
lokyee129 該用戶已被刪除

11171#
發表於 08-12-1 16:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


11172#
發表於 08-12-1 16:17 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-1 14:15 發表


你講既野我全部明白..因為我件都係自已眼瞓吾去瞓..係度扭..眼瞓...同埋我自已一條友未同佢出過一次街,因為驚攪佢吾掂..出街會樣衰.


哈...完全明白,我都係驚呢樣野,分分鐘比人笑個bb係咪自己生既,抱住都係咪cry.mouth:
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!
lokyee129 該用戶已被刪除

11173#
發表於 08-12-1 16:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


11174#
發表於 08-12-1 16:20 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 14:19 發表




我都成日同佢講,係咪眼仔"gif gif"呀...係既話就覺覺豬啦
唔好扭啦.....但係佢都聽唔明...繼續扭到自己想瞓為止.....

如果我一望住佢講話,仲c.....佢會不斷扁嘴俾我睇.....不停扭
如果唔理佢...抱抱下佢....佢 ...


咪係law,比o的bb激c...
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


大宅

積分: 1817


11175#
發表於 08-12-1 16:22 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-1 14:19 發表
MABEL想峻峻做花花公子呀~~
所以咪..............


哎yo...唔得架喎,我囡囡要個好專一既男朋友仔架喎!
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


男爵府

積分: 9302


11176#
發表於 08-12-1 16:23 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-1 16:00 發表




咁有冇話細個唔靚大個就會靚架?^__^
如果係就好啦....因為我地晴晴而家係唔靚架.....


!
我都聽個話BB細個唔靚大個會靚架!係真梗係好啦!


大宅

積分: 1817


11177#
發表於 08-12-1 16:24 |只看該作者
原文章由 BBKar 於 08-12-1 14:23 發表

喂, 好耐冇見呀........

我阿仔都係...... 好有同感


係呀係呀...我都係呢幾日得閒返少少先可以現下身炸,好開心可以同返你o地傾計.
我要做個開心媽咪,令BB都健康快樂!


珍珠宮

積分: 31467


11178#
發表於 08-12-1 16:24 |只看該作者
係囉, 等我仲以為自己打咗去D銀行card centre!
我就係諗住要約星期五所以早成兩個禮拜打去. 但係啱啱都仲係冇人聽... 真係咁繁忙???

原文章由 lokyee129 於 08-12-1 16:20 發表




診所都有錄音呀?
唔係過左3點啦咩....仲未休息完?

我帶b女去打針個個醫生,佢返工既時間都係我返工既時間
我真係唔知約唔約到夜晚打呀
一陣既,希望佢肯等一等我啦~~~
所以今晚真係要同佢改一改時間cfm左先

經過 ...
lokyee129 該用戶已被刪除

11179#
發表於 08-12-1 16:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

11180#
發表於 08-12-1 16:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo