跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6225


1101#
發表於 07-9-4 13:03 |只看該作者
linlin & 易拎

咁你地會唔會同阿女爭屋仔玩架

大師兄都鐘意砌lego, 但新屎坑羅, 鐘意個時就要羅埋玩具陪訓, 但起身後一定唔記得!

最搞笑係陪訓既對象有水樽, 紙扇, 糖紙, 食物盒.....新袜, 有次仲話想羅埋隻雞鎚陪訓, 因為好好味喎!


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1102#
發表於 07-9-4 13:12 |只看該作者
真係有爭玩具架, 我地有時玩法唔同, 都會討論下. 最慘, 我唔想玩時, 佢又迫我玩.

至正小心小強黎陪訓.

原文章由 evamama 於 07-9-4 13:03 發表
linlin & 易拎

咁你地會唔會同阿女爭屋仔玩架

大師兄都鐘意砌lego, 但新屎坑羅, 鐘意個時就要羅埋玩具陪訓, 但起身後一定唔記得!

最搞笑係陪訓既對象有水樽, 紙扇, 糖紙, 食物盒.....新袜, 有次仲話想羅 ...


男爵府

積分: 6505


1103#
發表於 07-9-4 13:21 |只看該作者
午安呀!

鏗少星期六又發燒, 星期一又無返學去睇醫生........... 今日先正式返學咋....


男爵府

積分: 6505


1104#
發表於 07-9-4 13:28 |只看該作者
易拎,
又一居同又一村花園, 我都有去睇過架... 我個人比較鍾意又一村花園.... 佢吾一定 house 架, 有d單位一仟呎左右, 落地玻璃, 好實用, 好過又一居, 我之前睇過又一居 990, 我覺得好怪, 佢有埋工人房, 好似好焗甘... 你去睇下又一村花園... 真係實用好多.... 我ge 目標之一


男爵府

積分: 6225


1105#
發表於 07-9-4 13:32 |只看該作者
你點知我屋企有小強架

早兩日半夜起身, 去廁所見到小強同george對歭, 即刻叫醒至正爸起身對付, 但佢話由得佢地殘殺下先, 天光起身, george唔見, 小強就縮埋一角, 最終都逃唔出至正爸既魔掌...

原文章由 easybring 於 07-9-4 13:12 發表
真係有爭玩具架, 我地有時玩法唔同, 都會討論下. 最慘, 我唔想玩時, 佢又迫我玩.

至正小心小強黎陪訓.


男爵府

積分: 6225


1106#
發表於 07-9-4 13:34 |只看該作者
鏗媽

鏗少又乜事呀? 你同佢戒凍野未呀, 同佢搞好個底, 煩少好多架!

原文章由 wilfredchan 於 07-9-4 13:21 發表
午安呀!

鏗少星期六又發燒, 星期一又無返學去睇醫生........... 今日先正式返學咋....


男爵府

積分: 6505


1107#
發表於 07-9-4 13:42 |只看該作者
如花,
已經介得好清, 無凍野, 無朱古力, 無花生, 都可以無端端低燒, 37.7-38, 真係好鬼煩.... 醫生話作傷風... 氣管吾得, 又要繼續嗅氣1星期..... 鏗已經嗅氣嗅到熟晒.... 每日3次, 自己訓低配埋音...lee 個8月同9月睇左好多好多錢醫生啦:-|

原文章由 evamama 於 07-9-4 13:34 發表
鏗媽

鏗少又乜事呀? 你同佢戒凍野未呀, 同佢搞好個底, 煩少好多架!


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1108#
發表於 07-9-4 14:03 |只看該作者
係呀, 你講得好arm. 不過, 又一村over budget, 貴過又一居, 我地唔掂喎. 工人房係好細+焗, 不過, 我地唔理個工人架! 另外, 上次睇有一間990+超大平台(1/f), 個平台好正, 冇人掉圾垃, 可以放千秋/滑梯仔/bbq/水池, 可惜要900萬, 我都係只可以睇下羅.

原文章由 wilfredchan 於 07-9-4 13:28 發表
易拎,
又一居同又一村花園, 我都有去睇過架... 我個人比較鍾意又一村花園.... 佢吾一定 house 架, 有d單位一仟呎左右, 落地玻璃, 好實用, 好過又一居, 我之前睇過又一居 990, 我覺得好怪, 佢有埋工人房, 好似好焗甘. ...


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1109#
發表於 07-9-4 14:05 |只看該作者
差d唔記得左亞george係邊個/條! 至正羅住d食物訓, 小強一定黎幫襯佢.

原文章由 evamama 於 07-9-4 13:32 發表
你點知我屋企有小強架

早兩日半夜起身, 去廁所見到小強同george對歭, 即刻叫醒至正爸起身對付, 但佢話由得佢地殘殺下先, 天光起身, george唔見, 小強就縮埋一角, 最終都逃唔出至正爸既魔掌...

...


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1110#
發表於 07-9-4 14:07 |只看該作者
最慘係食好多好多西藥...有冇睇下中e?

原文章由 wilfredchan 於 07-9-4 13:42 發表
如花,
已經介得好清, 無凍野, 無朱古力, 無花生, 都可以無端端低燒, 37.7-38, 真係好鬼煩.... 醫生話作傷風... 氣管吾得, 又要繼續嗅氣1星期..... 鏗已經嗅氣嗅到熟晒.... 每日3次, 自己訓低配埋音...lee 個8月同9月 ...


等待驗證會員

積分: 27318


1111#
發表於 07-9-4 14:24 |只看該作者
我同亞仔waitlist 緊呢個班http://www.roboedu.hk/v2/course/3-6sept/0709course.htm 聽日知有無得上堂.... 如果係星期六開始.

irene,
個日上左去老師屋企, 佢話佢無教咁細個, 因為大少而家先開始學認中文字....所以無得學... 佢suggest 去日文學校當playgroup 咁上... 佢俾左張leaflet 我, 我聽日拎番來scan 再email俾您呀.....


等待驗證會員

積分: 27318


1112#
發表於 07-9-4 14:24 |只看該作者
原文章由 easybring 於 07-9-4 14:05 發表
差d唔記得左亞george係邊個/條! 至正羅住d食物訓, 小強一定黎幫襯佢.


ermmmm... 邊個係 佐治呀????


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1113#
發表於 07-9-4 14:43 |只看該作者
好似係住係廁所果條4腳蛇?

原文章由 ardnas65 於 07-9-4 14:24 發表


ermmmm... 邊個係 佐治呀????


男爵府

積分: 6225


1114#
發表於 07-9-4 14:55 |只看該作者
咪係ici爭住睇電視個佐治lor!


原文章由 ardnas65 於 07-9-4 14:24 發表


ermmmm... 邊個係 佐治呀????


男爵府

積分: 6225


1115#
發表於 07-9-4 14:59 |只看該作者
上堂學砌車, 實開心c!!!


原文章由 ardnas65 於 07-9-4 14:24 發表
我同亞仔waitlist 緊呢個班http://www.roboedu.hk/v2/course/3-6sept/0709course.htm 聽日知有無得上堂.... 如果係星期六開始.

irene,
個日上左去老師屋企, 佢話佢無教咁細個, 因為大少而家先開始學認中文字....所 ...


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1116#
發表於 07-9-4 15:04 |只看該作者
你屋企果條有冇咁靚仔呀?:mrgreen:
原文章由 evamama 於 07-9-4 14:55 發表
咪係ici爭住睇電視個佐治lor!


等待驗證會員

積分: 27318


1117#
發表於 07-9-4 15:12 |只看該作者
原文章由 evamama 於 07-9-4 14:55 發表
咪係ici爭住睇電視個佐治lor!


下.... 長期係到住ga.... 俾我實嚇餐c......


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1118#
發表於 07-9-4 15:17 |只看該作者
我細個果時都有一條同住一排, 之後唔見左. 我驚小強多d(十級驚嚇)

原文章由 ardnas65 於 07-9-4 15:12 發表


下.... 長期係到住ga.... 俾我實嚇餐c......


大宅

積分: 4544


1119#
發表於 07-9-4 15:49 |只看該作者


原文章由 evamama 於 07-9-4 14:55 發表
咪係ici爭住睇電視個佐治lor!



我今朝去正苦飲糖水, 我飲到第二口已經反胃. 坐係我隔離個媽媽 一啖飲晒 勁呀!好勁呀!


等待驗證會員

積分: 27318


1120#
發表於 07-9-4 15:54 |只看該作者
原文章由 easybring 於 07-9-4 15:17 發表
我細個果時都有一條同住一排, 之後唔見左. 我驚小強多d(十級驚嚇)


小強可以一腳(著拖鞋)咁踩落去.. 最多係有d 卜卜脆ge 聲je... 但係佐治仔就......會甩尾ga....


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo