跳至

首頁

尾頁
   0


等待驗證會員

積分: 935


1101#
發表於 08-5-13 11:49 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-5-13 11:33 發表


好啦! 等我統計吓IN1B有.......

Boys: Jeffrey, 樂樂, Jason, Louis, Tony,

Girls: Cherry, Jane, Yannie, Kimmy, WunWun

Any update!


係唔係重有 2 個女仔叫.. 搖搖 .同 晴晴呀~?
樂樂成日都有講.. 不過唔知係唔係.. 因為我唔係好聽得明..


複式洋房

積分: 226


1102#
發表於 08-5-13 18:40 |只看該作者
Cherry Ma,

在之前討論的內容,我有些關於公文式的意見。因WUN WUN 家姐由K2開始開學中文&K3學數學。

中文對小朋友的普通話是很有用。但有一個問題是小朋友需要花時間做。若果小朋友願意做的話,將不會是一個問題。

數學只學了半年,進度OK La.

另外,其實我還未決定是否給WUN WUN 讀新一代的K1,因為,我亦報了保良(SIU HONG)給WUN WUN。因WUN WUN 家姐亦是此校讀K1-K3,其同學於考圓玄小學時,亦有不錯的成績。WUN WUN 家姐亦考到,只是我放棄了。

但WUN WUN的個性跟家姐不同,所以,我還未決定。

PS. 保良(SIU HONG)只收了WUNWUN下午班。如果進度理想,K2時,保良(SIU HONG)會選一批學生為英文班學生,會由外籍老師教的。放學後,每星期會有一堂Cambridge or Phonics。


子爵府

積分: 10559


1103#
發表於 08-5-13 22:32 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-5-13 11:33 發表


好啦! 等我統計吓IN1B有.......

Boys: Jeffrey, 樂樂, Jason, Louis, Tony,

Girls: Cherry, Jane, Yannie, Kimmy, WunWun

Any update!


仲有Alisa呀...知唔知我地班有幾多人呀??


子爵府

積分: 10559


1104#
發表於 08-5-13 22:42 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-13 18:40 發表
Cherry Ma,

在之前討論的內容,我有些關於公文式的意見。因WUN WUN 家姐由K2開始開學中文&K3學數學。

中文對小朋友的普通話是很有用。但有一個問題是小朋友需要花時間做。若果小朋友願意做的話,將不會是一個問題。

...


many thanks Wun Ma既公文式information...thanks!!

哦...原來已經有學校收左WUN WUN架啦...

講開升圓玄小學,點解家姐會放棄既??

你覺得WUN WUN返左幾個月New Gen你覺得點呀??

哦...原來保良(SIU HONG)會選一批學生為英文班學生架,錦被選中都唔錯喎。

[ 本文章最後由 hello_mimi 於 08-5-13 22:47 編輯 ]


複式洋房

積分: 226


1105#
發表於 08-5-13 23:25 |只看該作者
Hi Cherry ma,

剛剛回來。

我幫Wun Wun家姐選了出面的小學。她姐姐暫定會上九龍塘宣道小學。

因為,另有一間心儀的小學,仍考慮中。

Wun Wun 很開心,回家後,很喜歡拿書出來看,有時指了生字,不知說??


複式洋房

積分: 226


1106#
發表於 08-5-13 23:33 |只看該作者
Cherry Ma,

圓玄不是不好,只是太新。

還沒有資料顕示其升中情況。


複式洋房

積分: 226


1107#
發表於 08-5-13 23:45 |只看該作者
Cherry Ma,

姐姐話:今日Ms. Ceci 將Cherry 交給我姐姐。


複式洋房

積分: 226


1108#
發表於 08-5-15 00:43 |只看該作者
各位媽咪,

今個星期五是學校的生日會,記得帶PARTY袋。


別墅

積分: 676


1109#
發表於 08-5-15 09:21 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-15 00:43 發表
各位媽咪,

今個星期五是學校的生日會,記得帶PARTY袋。


Friday is Birthday Party......

著便服,重記得帶備私家spoon & fork


等待驗證會員

積分: 935


1110#
發表於 08-5-15 11:08 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-5-15 09:21 發表


Friday is Birthday Party......

著便服,重記得帶備私家spoon & fork


真開心呀..
佢地.. 識唱 happy birthday to you 喇....
樂樂成日在家扮 ... 又扮切 cake.. 好開心..


複式洋房

積分: 226


1111#
發表於 08-5-15 19:56 |只看該作者
Wun Wun 都很鍾意吃蛋糕,和唱happy birthday..

見她吃cake的樣子,真係好cute.


複式洋房

積分: 226


1112#
發表於 08-5-15 19:57 |只看該作者
Wun Wun 都鍾意吃蛋糕,和唱happy birthday..

見她吃cake的樣子,真係好cute.


等待驗證會員

積分: 935


1113#
發表於 08-5-19 09:52 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-15 19:57 發表
Wun Wun 都鍾意吃蛋糕,和唱happy birthday..

見她吃cake的樣子,真係好cute.


樂樂.. 星期 5同我講.. 佢無 cake..食.....
只係食包包呢...

可能我地班無小朋友生日呀..所以無 cake


別墅

積分: 676


1114#
發表於 08-5-19 09:59 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-5-19 09:52 發表


樂樂.. 星期 5同我講.. 佢無 cake..食.....
只係食包包呢...

可能我地班無小朋友生日呀..所以無 cake


想問,係咪如果Jeffrey生日就要買cake返學校.
咁係咪因為我哋班冇人生日,so冇媽媽買cake,所以冇得吃???


等待驗證會員

積分: 935


1115#
發表於 08-5-19 10:10 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-5-19 09:59 發表


想問,係咪如果Jeffrey生日就要買cake返學校.
咁係咪因為我哋班冇人生日,so冇媽媽買cake,所以冇得吃???


如果邊個生日.. 就要買 cake.. 咁佢 2個月先有一次生日會..
照計應該都好多個蛋糕先係..
咁少少都應該分到 d :p

我估唔需要買蛋糕喇.... 佢應該得 2- 3個蛋糕.. 等 d 生日的小朋友埋去.. 影相.. 之後就分比 d 高班的食.. (因為我地 d 小朋友細.. 食 cake.. 可能會搞到週圍都係.. 食包包清潔得多)-------> 我估..喇....


大宅

積分: 1421


1116#
發表於 08-5-20 11:34 |只看該作者
給四川的孩子們.......
不幸的孩子們:一路好走吧,安息吧,你們永遠都是爸媽的好孩子....
幸存的孩子們:你們要盡怏忘記災難帶來的悲痛,堅強地活下去,爸媽會在遠方為你們祝福及祈禱......
這幾天個心情一直都好低落,每天睇到報紙,雜誌,新聞報導四川既災情都不斷落淚,天都為你們哭了,我每天都好想抱緊我的女兒及家人同他們講我愛你們,我覺得我們真係好幸福,在此我希望四川既災民及孩子們都要得到幸福.


複式洋房

積分: 226


1117#
發表於 08-5-20 13:27 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-5-20 11:34 發表
給四川的孩子們.......
不幸的孩子們:一路好走吧,安息吧,你們永遠都是爸媽的好孩子....
幸存的孩子們:你們要盡怏忘記災難帶來的悲痛,堅強地活下去,爸媽會在遠方為你們祝福及祈禱......
這幾天個心情一直都好低落,每 ...


Cherry Ma,

心同感受。

但我們能做的是捐助,因為有些孩子是失去了爸媽。


大宅

積分: 1421


1118#
發表於 08-5-20 13:53 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-20 13:27 發表


Cherry Ma,

心同感受。

但我們能做的是捐助,因為有些孩子是失去了爸媽。

wun wun媽,我係jane 媽
係.我地只能做到的就是捐助...


大宅

積分: 1421


1119#
發表於 08-5-20 13:54 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-5-20 13:27 發表


Cherry Ma,

心同感受。

但我們能做的是捐助,因為有些孩子是失去了爸媽。

wun wun媽,我係jane 媽係.我地只能做到的就是捐助...


複式洋房

積分: 226


1120#
發表於 08-5-20 17:53 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-5-20 13:54 發表

wun wun媽,我係jane 媽係.我地只能做到的就是捐助...


Jane Ma,

真係不好意思又攪錯了。

我真是一個烏龍媽媽。

我公司都有內地同事是來自四川成都,但其父母都不願離開故鄉。

我內地同事已勸了他們多次...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo