跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1101#
發表於 08-3-4 09:10 |只看該作者
a ma,
你要多d上來昅下料先得嫁
原文章由 reginang 於 08-3-4 08:29 發表
哎,你地又食又玩,我又錯過左tim
不過astha 星期天有music therapy lesson 到12點,希望下次可以join 到啦


水晶宮

積分: 54392


1102#
發表於 08-3-4 09:14 |只看該作者
good morning


伯爵府

積分: 17542


1103#
發表於 08-3-4 09:34 |只看該作者
油媽,
你部腦攪掂未? 我今朝都收到一次由你msn發出的file
原文章由 tszyau2000 於 08-3-4 09:14 發表
good morning


水晶宮

積分: 54392


1104#
發表於 08-3-4 09:50 |只看該作者
未攪掂ar...要等it 人 上lai 攪至得la...

我都收到其他人send msn 比我ar...但我就吾開...close 佢咋



原文章由 karencircle 於 08-3-4 09:34 發表
油媽,
你部腦攪掂未? 我今朝都收到一次由你msn發出的file


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1105#
發表於 08-3-4 10:10 |只看該作者
我就剛剛冇耐前先收到油媽個 file ~~
油媽, 希望妳 IT 快d 幫妳攪番掂啦 :)


原文章由 karencircle 於 08-3-4 09:34 發表
油媽,
妳部腦攪掂未? 我今朝都收到一次由你msn發出的file


水晶宮

積分: 54392


1106#
發表於 08-3-4 10:19 |只看該作者
係...唯有等it人lai 整

但我又見其他野無咩影響wor...點解甘kei
原文章由 tingchichi 於 08-3-4 10:10 發表
我就剛剛冇耐前先收到油媽個 file ~~
油媽, 希望妳 IT 快d 幫妳攪番掂啦 :)


伯爵府

積分: 17542


1107#
發表於 08-3-4 10:23 |只看該作者
無影響就等it攪, 你重要野就backup左先
原文章由 tszyau2000 於 08-3-4 10:19 發表
係...唯有等it人lai 整

但我又見其他野無咩影響wor...點解甘kei


伯爵府

積分: 16163


1108#
發表於 08-3-4 11:12 |只看該作者
yes madam

原文章由 karencircle 於 08-3-4 09:10 發表
a ma,
你要多d上來昅下料先得嫁


侯爵府

積分: 20954


1109#
發表於 08-3-4 11:33 |只看該作者
早晨

油媽 >> 妳將重要的資料盡快做 backup,
& 叫 IT 個同事快D 幫手睇下部腦,
因為唔知個病毒對妳部機有咩影響,
妳未清除個病毒, 重有使用某些 FILE,
我怕妳 d file 會帶住個病毒,
就算剷左個病毒, d file 已被感染仍存在.
所以妳都係最好唔好再使用部機住.


侯爵府

積分: 20954


1110#
發表於 08-3-4 11:34 |只看該作者
a ma >> miss you ar, 以為妳唔得閒去添,
下次有節目就 call 下妳.


伯爵府

積分: 17542


1111#
發表於 08-3-4 11:56 |只看該作者
油媽,
個msn病毒係咁轉唔同message叫我收件, 我今朝到家陣拒絕左佢起碼10次...我暫時block左你, 你整返部機話我知等我開返.
原文章由 cherrybibi 於 08-3-4 11:33 發表
早晨

油媽 >> 妳將重要的資料盡快做 backup,
& 叫 IT 個同事快D 幫手睇下部腦,
因為唔知個病毒對妳部機有咩影響,
妳未清除個病毒, 重有使用某些 FILE,
我怕妳 d file 會帶住個病毒,
就算剷左個病毒, d fi ...


水晶宮

積分: 54392


1112#
發表於 08-3-4 11:59 |只看該作者
真係吾好意思ar...我都跟手offline la
原文章由 karencircle 於 08-3-4 11:56 發表
油媽,
個msn病毒係咁轉唔同message叫我收件, 我今朝到家陣拒絕左佢起碼10次...我暫時block左你, 你整返部機話我知等我開返.


水晶宮

積分: 54392


1113#
發表於 08-3-4 12:02 |只看該作者
ok...知道la...
原文章由 cherrybibi 於 08-3-4 11:33 發表
早晨

油媽 >> 妳將重要的資料盡快做 backup,
& 叫 IT 個同事快D 幫手睇下部腦,
因為唔知個病毒對妳部機有咩影響,
妳未清除個病毒, 重有使用某些 FILE,
我怕妳 d file 會帶住個病毒,
就算剷左個病毒, d fi ...


伯爵府

積分: 17559


1114#
發表於 08-3-4 12:14 |只看該作者
原文章由 karencircle 於 08-3-4 09:34 發表
油媽,
你部腦攪掂未? 我今朝都收到一次由你msn發出的file


我摌完再裝都C:-( :-( :-(


侯爵府

積分: 20954


1115#
發表於 08-3-4 12:16 |只看該作者
快 d 搵人幫手睇睇


原文章由 wensi 於 08-3-4 12:14 發表


我摌完再裝都C:-( :-( :-(


伯爵府

積分: 17542


1116#
發表於 08-3-4 12:17 |只看該作者
咁又唔洗唔好意思...d病毒好奸, 一不留神就
原文章由 tszyau2000 於 08-3-4 11:59 發表
真係吾好意思ar...我都跟手offline la


伯爵府

積分: 17542


1117#
發表於 08-3-4 12:17 |只看該作者
咁毒
原文章由 wensi 於 08-3-4 12:14 發表


我摌完再裝都C:-( :-( :-(


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1118#
發表於 08-3-4 14:50 |只看該作者
仲有毒咩 我今日冇收過妳 send 過來個 file 喎


原文章由 wensi 於 08-3-4 12:14 發表


我摌完再裝都C:-( :-( :-(


水晶宮

積分: 54392


1119#
發表於 08-3-4 14:50 |只看該作者
it 人睇左部機la...攪左一輪話無事la wor...但我仲有d擔心
原文章由 karencircle 於 08-3-4 12:17 發表
咁毒


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1120#
發表於 08-3-4 14:54 |只看該作者
我都係收咗好多次... 油媽, 我都暫時block左妳先... 我遲 d 再開返妳 :lol:


原文章由 karencircle 於 08-3-4 11:56 發表
油媽,
個msn病毒係咁轉唔同message叫我收件, 我今朝到家陣拒絕左佢起碼10次...我暫時block左你, 你整返部機話我知等我開返.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo