跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8920


1101#
發表於 08-2-28 14:33 |只看該作者
咁平時Kei Kei 邊個湊㗎?

原文章由 NaNa2005 於 08-2-28 14:26 發表
Normally I can finish all works in time without any OT because I have to go home and take care Kei Kei...


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1102#
發表於 08-2-28 14:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1103#
發表於 08-2-28 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1104#
發表於 08-2-28 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


1105#
發表於 08-2-28 14:48 |只看該作者
My domestic helper. I just want to spend more time to play with Kei Kei at nights.....

原文章由 pb12hk 於 08-2-28 14:33 發表
咁平時Kei Kei 邊個湊㗎?


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


1106#
發表於 08-2-28 14:48 |只看該作者
Add oil la

原文章由 Baby承恩 於 08-2-28 14:41 發表
好悶呀......

仲有一張吹水paper要寫....一份slide 要做.... 可唔可以唔做呀


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1107#
發表於 08-2-28 15:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1108#
發表於 08-2-28 15:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


1109#
發表於 08-2-28 15:11 |只看該作者
係呀 小車先係0611既會頭呀 小車 返來呀 返來呀

原文章由 anaBB 於 08-2-28 15:04 發表
冇左小車o既吹水站, 好靜......................


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


1110#
發表於 08-2-28 15:19 |只看該作者
會頭?!
小車)))))WHERE ARE YOU??????



原文章由 shirleytong28 於 08-2-28 15:11 發表
係呀 小車先係0611既會頭呀 小車 返來呀 返來呀


伯爵府

積分: 16588


1111#
發表於 08-2-28 15:30 |只看該作者
原文章由 pb12hk 於 08-2-28 14:26 發表
我真係好想見到佢真人呀!!上次1歲PARTY我好似冇見到你地(我初時仲攪錯你囡囡就係我地走果時見到果個小美妮添)....可惜你地321又去唔到!!

...


唔係喎, 叮噹個女就係小美妮喎, 我仲聽到佢同你老公講bye bye添, 好叻女呀
  


伯爵府

積分: 16588


1112#
發表於 08-2-28 15:33 |只看該作者
原文章由 Doraemon_ng 於 08-2-28 13:29 發表

咁家姐仔正常既時候, 又真係好乖, 好似尋晚咁, 我同佢講媽咪唔舒服, 叫佢幫下手, 佢即刻自己去餵細佬食飯. 仲好似好大過同我講: 傻女, 你要小心自己身體架! 我會唔開心架!
個一刻, 我以為佢係我阿媽..... :h ...


聽落都好, 我諗當時見到都幾好笑
  


大宅

積分: 2773


1113#
發表於 08-2-28 15:35 |只看該作者
係去321旅行團既朋友仔, 好快d俾錢喇

仲有冇人要買綜合味200's羊奶片 - $48罐, 我order架喇~~


男爵府

積分: 7640


1114#
發表於 08-2-28 15:49 |只看該作者
打鑊佢地啦

原文章由 angelhon 於 08-2-28 15:35 發表
係去321旅行團既朋友仔, 好快d俾錢喇

仲有冇人要買綜合味200's羊奶片 - $48罐, 我order架喇~~


男爵府

積分: 8920


1115#
發表於 08-2-28 15:52 |只看該作者
好眼瞓呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1116#
發表於 08-2-28 15:53 |只看該作者
作c lee呀? 又係度亂up擋秘笈....好再我唔覺意追吓post又唔覺意睇到姐....

仲話"應該", 由於scott fans眾多, 你係"務必"出席呀... !


原文章由 pb12hk 於 08-2-28 10:29 發表
應該會出呀............因為我同史葛有阿嬌俏可人,明眸酷齒同埋身材good fit 嘅蛋媽車我地呀!!! :lol

不如同佢出黎市區睇番d 有口碑嘅兒科醫生啦!!唔可以比佢病咁耐㗎!!!


...


伯爵府

積分: 16588


1117#
發表於 08-2-28 15:54 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 08-2-28 15:49 發表
打鑊佢地啦


放工走人, 幫手準備今晚春茗d嘢 886
  


男爵府

積分: 8920


1118#
發表於 08-2-28 15:56 |只看該作者
我都係呀!!依家史葛晚晚我一返到去佢就連比我除底對鞋嘅時間都唔得,要我即刻抱佢!!佢Daddy叫佢佢都好似當佢冇到咁!!

原文章由 NaNa2005 於 08-2-28 14:48 發表
My domestic helper. I just want to spend more time to play with Kei Kei at nights.....


男爵府

積分: 8920


1119#
發表於 08-2-28 16:00 |只看該作者
咩~~~~啫?人地都係講事實咋嘛!!:;pppp:

話時話,咁你係預我一個定兩個大人加史葛㗎??

原文章由 蛋蛋媽 於 08-2-28 15:53 發表
作c lee呀? 又係度亂up擋秘笈....好再我唔覺意追吓post又唔覺意睇到姐....

仲話"應該", 由於scott fans眾多, 你係"務必"出席呀... !


男爵府

積分: 8920


1120#
發表於 08-2-28 16:00 |只看該作者
咁開心呀!!記得食多d呀!!!



原文章由 vf2006 於 08-2-28 15:54 發表


放工走人, 幫手準備今晚春茗d嘢 886

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo