在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1101#
發表於 08-3-19 14:39 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-3-19 14:33 發表
嗱嗱嗱...都話左你架啦~比人捷足先登嘞.........



個件係男人嚟架


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1102#
發表於 08-3-19 14:40 |只看該作者
唏~多d黎,密d手,做到有氣冇訂抖,肯定佢唔會放手~~~

原文章由 熹媽咪 於 08-3-19 14:37 發表

咁知珠精(chunchun媽)頂得順冇?!


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1103#
發表於 08-3-19 14:41 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-3-19 14:35 發表

你老闆去得咁密o既?!


前前後後去咗一鑊jack, 可能我講得衰令大家誤會, 我唔啱!! 原諒我!!


公爵府

積分: 25050


1104#
發表於 08-3-19 14:42 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-3-19 14:38 發表
咁細b做緊乜??

出面睇電視
你話我屋企點可以冇左電視機?!


男爵府

積分: 6262


1105#
發表於 08-3-19 14:43 |只看該作者
我又想再問, 你哋有冇人聽過基督教服務處嗰個幼潛課程, 我知我之前問過, 但我追唔番啲post, 唔知有冇人答過


怕你長得太快,未及把你看仔細;怕你長得太慢,恨不得你快高長大
買得太多玩具,怕你會將佢哋四圍堆;買得太少玩具,又怕你會憨居居


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1106#
發表於 08-3-19 14:43 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-3-19 14:34 發表

我都被大b周左一陣, 好彩佢訓番!


絕對明白你嘅感受, 我係屋企時, 阿女連去完廁所抹patpat都話唔識要我幫佢嘅mouth:


公爵府

積分: 25050


1107#
發表於 08-3-19 14:44 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-3-19 14:40 發表
唏~多d黎,密d手,做到有氣冇訂抖,肯定佢唔會放手~~~

你都好食得喎!


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1108#
發表於 08-3-19 14:45 |只看該作者
原文章由 KarieWu 於 08-3-19 14:43 發表
我又想再問, 你哋有冇人聽過基督教服務處嗰個幼潛課程, 我知我之前問過, 但我追唔番啲post, 唔知有冇人答過


may油, 幫你唔到, sir!!


男爵府

積分: 6262


1109#
發表於 08-3-19 14:48 |只看該作者
哦.......
我都係聽過人講話幾好, 想同亞仔報名啫, 但又唔知點報喎


原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 14:45 發表


may油, 幫你唔到, sir!!


怕你長得太快,未及把你看仔細;怕你長得太慢,恨不得你快高長大
買得太多玩具,怕你會將佢哋四圍堆;買得太少玩具,又怕你會憨居居


公爵府

積分: 25050


1110#
發表於 08-3-19 14:49 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 14:43 發表


絕對明白你嘅感受, 我係屋企時, 阿女連去完廁所抹patpat都話唔識要我幫佢嘅mouth:

仲同我形影不離添!


公爵府

積分: 25050


1111#
發表於 08-3-19 14:51 |只看該作者
[quote]原文章由 KarieWu 於 08-3-19 14:43 發表
我又想再問, 你哋有冇人聽過基督教服務處嗰個幼潛課程, 我知我之前問過, 但我追唔番啲post, 唔知有冇人答過 [/quote
唔識, 唔好意思!


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1112#
發表於 08-3-19 14:52 |只看該作者
多功能變插器??
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 14:39 發表



個件係男人嚟架


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1113#
發表於 08-3-19 14:53 |只看該作者
原文章由 KarieWu 於 08-3-19 14:48 發表
哦.......
我都係聽過人講話幾好, 想同亞仔報名啫, 但又唔知點報喎


唔知manima, summa個d g5g呢?? 同志們, 你哋有冇資料呀????


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1114#
發表於 08-3-19 14:53 |只看該作者
係咪即係灣仔教堂攪果個?
原文章由 KarieWu 於 08-3-19 14:48 發表
哦.......
我都係聽過人講話幾好, 想同亞仔報名啫, 但又唔知點報喎


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1115#
發表於 08-3-19 14:54 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-3-19 14:49 發表

仲同我形影不離添!


咦, 你個公仔玩個d我細個成日同我阿妹玩架!! 我同佢孖鋪, 每人一張被, 我成日係佢個被度放屁, 一轉身時就會食晒, 所以我好狗咁成日捲被, 費時中佢蕉


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


1116#
發表於 08-3-19 14:54 |只看該作者
原文章由 KarieWu 於 08-3-19 14:43 發表
我又想再問, 你哋有冇人聽過基督教服務處嗰個幼潛課程, 我知我之前問過, 但我追唔番啲post, 唔知有冇人答過


你想知d mud ??? 佢地係要join member先可以參加佢地ga課程.但報左名5等同你可以上課. 佢地係要排隊抽籤. 我地有d0710媽媽包斑報了名, 現在等緊回覆

佢地既 link係http://www.hkcs.org/cdcb/pec/course.html

[ 本文章最後由 awesomeada 於 08-3-19 14:59 編輯 ]


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1117#
發表於 08-3-19 14:55 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-3-19 14:52 發表
多功能變插器??


真係插喇, 個條友(比人捉果個)比人投訴到總公司, 因事出嚴重, 我老細話等佢處理喎:;pppp:


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1118#
發表於 08-3-19 14:57 |只看該作者
原文章由 awesomeada 於 08-3-19 14:54 發表


你想知d mud ??? 佢地係要join member先可以參加佢地ga課程.但報左名5等同你可以上課. 佢地係要排隊抽籤. 我地有d0710媽媽包斑報了名, 現在等緊回覆


karie B幾大個呀?? 係咪又係0710bb會架??


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


1119#
發表於 08-3-19 15:00 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 14:57 發表


karie B幾大個呀?? 係咪又係0710bb會架??



你又唔記得左, 佢係比心媽call果左呢邊


男爵府

積分: 6262


1120#
發表於 08-3-19 15:03 |只看該作者
係呀, 都係10仔呀

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 14:57 發表


karie B幾大個呀?? 係咪又係0710bb會架??


怕你長得太快,未及把你看仔細;怕你長得太慢,恨不得你快高長大
買得太多玩具,怕你會將佢哋四圍堆;買得太少玩具,又怕你會憨居居

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo