自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22648


1101#
發表於 08-4-4 09:57 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-4-4 08:15 發表
粉絲浸軟,牛肉用生抽,糖,粉,油醃,將牛肉炒散,落埋蒜蓉,薑蓉,豆瓣醬炒香,落1杯上湯 再埋茨,再落埋粉絲,兜至差不多剩少汁可熄火上碟



早呀! Monty, 牛肉粉絲~正喎! 豆瓣醬係邊到買到呀?


侯爵府

積分: 22648


1102#
發表於 08-4-4 09:58 |只看該作者
原文章由 mancon 於 08-4-4 09:57 發表
我都試下整



早晨, ConCon


琥珀宮

積分: 189218

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1103#
發表於 08-4-4 09:59 |只看該作者
原文章由 mum-LCC 於 08-4-4 09:57 發表



早呀! Monty, 牛肉粉絲~正喎! 豆瓣醬係邊到買到呀?

morning lcc

今日整南乳一字排
洗唔洗切粒?or 成條?


侯爵府

積分: 20041


1104#
發表於 08-4-4 10:05 |只看該作者
morning mum-LCC
原文章由 mum-LCC 於 08-4-4 09:57 發表



早呀! Monty, 牛肉粉絲~正喎! 豆瓣醬係邊到買到呀?


侯爵府

積分: 20041


1105#
發表於 08-4-4 10:05 |只看該作者
morning apple
原文章由 appleyuen 於 08-4-4 09:59 發表

morning lcc

今日整南乳一字排
洗唔洗切粒?or 成條?


侯爵府

積分: 22648


1106#
發表於 08-4-4 10:25 |只看該作者
原文章由 appleyuen 於 08-4-4 09:59 發表

morning lcc

今日整南乳一字排
洗唔洗切粒?or 成條?



早晨萍果,
一字排唔洗切粒, 叫猪肉佬斬開一段大約3吋到。 南乳+糖醃好後, 半煎炸, 但要小心南乳好易燶 ~~ 整起出黎就係好靚嘅金沙骨, 諗起都想食


琥珀宮

積分: 189218

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1107#
發表於 08-4-4 10:26 |只看該作者
原文章由 mancon 於 08-4-4 10:05 發表
morning apple

morning concon 我要去pk


琥珀宮

積分: 189218

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1108#
發表於 08-4-4 10:27 |只看該作者
原文章由 mum-LCC 於 08-4-4 10:25 發表



早晨萍果,
一字排唔洗切粒, 叫猪肉佬斬開一段大約3吋到。 南乳+糖醃好後, 半煎炸, 但要小心南乳好易燶 ~~ 整起出黎就係好靚嘅金沙骨, 諗起都想食
...

而家落去買


禁止訪問

積分: 34179


1109#
發表於 08-4-4 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 34179


1110#
發表於 08-4-4 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 34179


1111#
發表於 08-4-4 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 34179


1112#
發表於 08-4-4 10:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38944


1113#
發表於 08-4-4 10:59 |只看該作者
morning concon
原文章由 mancon 於 08-4-4 09:55 發表
good morning all


珍珠宮

積分: 38944


1114#
發表於 08-4-4 11:00 |只看該作者
好easy,不過d牛唔好炒咁耐
原文章由 mancon 於 08-4-4 09:57 發表
我都試下整


珍珠宮

積分: 38944


1115#
發表於 08-4-4 11:04 |只看該作者
Morning LCC
係ar...我睇書整...好好味ga
係雜貨舖應該有,我就用奶奶整ge麵豉醬代替,都好好味
原文章由 mum-LCC 於 08-4-4 09:57 發表



早呀! Monty, 牛肉粉絲~正喎! 豆瓣醬係邊到買到呀?


珍珠宮

積分: 38944


1116#
發表於 08-4-4 11:08 |只看該作者
morning 姣豬

係ar....足球,NBA,排球,網球,欖球....
今晨就睇網球
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-4-4 10:44 發表



早呀蕩mon .....睇波妳都啱?


水晶宮

積分: 58522


1117#
發表於 08-4-4 11:15 |只看該作者
各位靚女早晨


侯爵府

積分: 20041


1118#
發表於 08-4-4 11:16 |只看該作者
morning 校董
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 11:15 發表
各位靚女早晨


侯爵府

積分: 20041


1119#
發表於 08-4-4 11:16 |只看該作者
morning Monty
原文章由 Monty 於 08-4-4 11:08 發表
morning 姣豬

係ar....足球,NBA,排球,網球,欖球....
今晨就睇網球


侯爵府

積分: 20041


1120#
發表於 08-4-4 11:17 |只看該作者
morning ppc
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-4-4 10:44 發表



早呀concon

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo