母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2273


1101#
發表於 08-5-19 13:55 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-5-19 13:38 發表
Some of the mothers were dead from this disaster ar! My eyes turns red again.....


每晚看完新聞報導後再看看訓係床上的呀樹, 就覺得活著是多麼美好.


大宅

積分: 2891


1102#
發表於 08-5-19 14:05 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-5-19 13:38 發表
Some of the mothers were dead from this disaster ar! My eyes turns red again.....


唉, 所以我都唔係好敢睇呢單新聞


男爵府

積分: 9395


1103#
發表於 08-5-19 14:07 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-5-19 13:38 發表
Some of the mothers were dead from this disaster ar! My eyes turns red again.....


太慘太慘太慘!

發生一週了!我會為他們默哀!公司有默哀活動!


男爵府

積分: 8470


1104#
發表於 08-5-19 14:26 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-5-19 14:05 發表


唉, 所以我都唔係好敢睇呢單新聞


我都係, 睇親報紙都眼濕濕. 今日見到話有個老師誓 c 保護學生, 搵到佢既屍體時仍然係攬住兩個學生架...


男爵府

積分: 8470


1105#
發表於 08-5-19 14:58 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-5-19 12:01 發表
今早睇報紙,說有剛滿月的嬰孩兩日沒有奶飲,災區又沒有奶粉供應,小嬰兒兩日只能飲礦泉水。當時我諗為什麼母親不餵母乳,後來才知因為災區糧食短缺,致母親也沒有母乳。其後又想,發生如此災難,當母親心情也不好,也很難有足夠母乳 ...


學你話齋, 做咗人亞媽之後睇新聞既角度都會有啲唔同咗, 見到啲小朋友受傷會覺得心痛, 見到啲父母疏忽照顧又會好氣憤, 就算係街見到都會抱不平.

好似尋日係彭福公園發生咗件事, 其實都唔關我哋事, 不過子進爸真係忍唔住出口鬧咗個事主. 話說彭福公園係一個可以帶狗去既公園, 入面週圍都好多狗, 多數都係寵物狗, 不過都會有啲比較大隻既. 當時我同子進係遊樂場入面玩緊, 突然見到有隻幾大既狗濕咗半個身係度跑, 我覺得奇怪已經即時抱起子進然後行去子進爸方向. 就係子進爸坐緊張長椅後面, 隻狗正撲向一個大概七八歲小朋友身上, 個小朋友好驚一味向後行, 隻狗就一味撲住佢, 仲開口想咬佢隻手, 個狗主就叫個小朋友唔好走 (?!), 好彩最後都及時拉開隻狗. 子進爸睇到, 雖然果個唔係自己個仔, 都忍唔住好惡鬧個狗主: 你點睇住自己隻狗架? 有無理由放佢走架! 哼, 個狗主一啲唔好意思都無, 仲鬧返我哋轉頭添呀! 又叫我哋唔好比咁多意見喎! 最奇既係, 被狗撲既小朋友既媽媽好似若無其事咁, 可能佢見唔到案發經過啦. 比著我, 我會先埋去砌隻狗, 再埋佢砌個男人!


大宅

積分: 2891


1106#
發表於 08-5-19 16:15 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-5-19 10:56 發表
終於黎個了斷..............

上星期六我遞左resign letter. 呵呵.....又發神經喇.


幾時last day? one month notice?


大宅

積分: 2891


1107#
發表於 08-5-19 16:17 |只看該作者
fsy, 你個new maid 幾時到? old maid走後係咪子進pa頂住先?


男爵府

積分: 8470


1108#
發表於 08-5-19 16:26 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-5-19 16:17 發表
fsy, 你個new maid 幾時到? old maid走後係咪子進pa頂住先?


我諗最快都要兩個月啦, 子進爸話佢頂住先喎, 佢話子進而家都大個, 最艱難既時候已經過咗, 佢覺得佢搞得掂喎. 咪即管比佢試下囉, 等佢多啲親子囉, 我預咗無飯食架嘞, 大不了咪食外賣囉, 佢搞掂個仔果餐就算. 如果到時真係頂唔住, 先考慮請鐘點幫下手囉.

最怕係子進放暑假先難搞, 佢唔返學少咗三個鐘自由時間, 真係攰好多架.


大宅

積分: 2273


1109#
發表於 08-5-19 16:29 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-5-19 16:15 發表


幾時last day? one month notice?


係呀......六月十六日.


男爵府

積分: 8470


1110#
發表於 08-5-19 16:36 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-5-19 16:29 發表


係呀......六月十六日.


係咪特登揀星期一 last day?


男爵府

積分: 9395


1111#
發表於 08-5-19 16:40 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-19 16:26 發表


我諗最快都要兩個月啦, 子進爸話佢頂住先喎, 佢話子進而家都大個, 最艱難既時候已經過咗, 佢覺得佢搞得掂喎. 咪即管比佢試下囉, 等佢多啲親子囉, 我預咗無飯食架嘞, 大不了咪食外賣囉, 佢搞掂個仔果餐就算. 如果到 ...


調返轉,丁爸話宜家的丁丁好煩,成日週圍走,無時停,好奇心又重,叫佢唔好攪佢又攪,樣樣野都以為自己得點知攪到一鑊泡!

我覺得男人係唔可信的,之前樣樣得,但結果就。。。。。米話我話,如果子進爸睇唔惦,佢可能會叫你99來!

你有沒幫子進報SUMMER COURSE?


男爵府

積分: 9395


1112#
發表於 08-5-19 16:41 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-19 16:36 發表


係咪特登揀星期一 last day?


我通常揀週五,然後寫WEF 週一。


男爵府

積分: 8470


1113#
發表於 08-5-19 16:46 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-5-19 16:40 發表


調返轉,丁爸話宜家的丁丁好煩,成日週圍走,無時停,好奇心又重,叫佢唔好攪佢又攪,樣樣野都以為自己得點知攪到一鑊泡!

我覺得男人係唔可信的,之前樣樣得,但結果就。。。。。米話我話,如果子進爸睇唔惦,佢可能會叫你99來!

你有沒 ...


其實我預咗子進爸搞唔掂, 不過想佢受下先 . 最壞打算佢淨係負責個仔個兩餐, 其餘等我收工返去收拾, 順便當減肥囉. 已經比上次好嘞, 上次無工人個兩個月, 子進得半歲, 婆婆日日負責睇住佢 (不過果陣仲食緊糊仔同飲奶, 易搞啲), 雖然有鐘點清潔煮飯, 但晚晚返去食完飯仲要洗碗洗一大盤奶樽奶泵.

佢未必會叫我 99, 反而可能會叫我亞媽, 不過見步行步啦, 無計, 我最驚佢為咗容易啲 handle, 乜都就晒子進, 寵壞晒佢.


男爵府

積分: 8470


1114#
發表於 08-5-19 16:53 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-5-19 16:41 發表


我通常揀週五,然後寫WEF 週一。


唔係間間公司都會 pay 埋 sat & sun 架嘛.


男爵府

積分: 9395


1115#
發表於 08-5-19 16:54 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-19 16:46 發表


其實我預咗子進爸搞唔掂, 不過想佢受下先 . 最壞打算佢淨係負責個仔個兩餐, 其餘等我收工返去收拾, 順便當減肥囉. 已經比上次好嘞, 上次無工人個兩個月, 子進得半歲, 婆婆日日負責睇住佢 (不過果陣仲食緊糊 ...


如果叫丁爸負責丁丁兩餐,就算整好,叫佢番熱,佢都唔會做。佢一係比公仔麵丁丁食,一係就比薯片丁丁食。


男爵府

積分: 9395


1116#
發表於 08-5-19 16:55 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-19 16:53 發表


唔係間間公司都會 pay 埋 sat & sun 架嘛.


咁寫喎?都唔PAY呀?咁下次我都要揀週一LAST DAY


男爵府

積分: 8470


1117#
發表於 08-5-19 17:00 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-5-19 16:54 發表


如果叫丁爸負責丁丁兩餐,就算整好,叫佢番熱,佢都唔會做。佢一係比公仔麵丁丁食,一係就比薯片丁丁食。


哈哈, 我諗起 gathering 果日丁爸係咁比汽水丁丁飲


大宅

積分: 2891


1118#
發表於 08-5-19 17:00 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-19 16:46 發表

其實我預咗子進爸搞唔掂, 不過想佢受下先 . 最壞打算佢淨係負責個仔個兩餐, 其餘等我收工返去收拾, 順便當減肥囉.

... 我最驚佢為咗容易啲 handle, 乜都就晒子進, 寵壞晒佢.


係呀, 等佢"歎"吓全職湊仔 嘩, 佢識煮個仔個兩餐! 睇唔出bor!

呢排你成日都對子進pa太寵個仔有微言wor.


男爵府

積分: 8470


1119#
發表於 08-5-19 17:06 |只看該作者
151
原文章由 onyeebb 於 08-5-19 17:00 發表


係呀, 等佢"歎"吓全職湊仔 嘩, 佢識煮個仔個兩餐! 睇唔出bor!

呢排你成日都對子進pa太寵個仔有微言wor.


車, 細路仔嘢有幾難煮啫, 唔係蒸就烚架啦!

我成日覺得自從佢係屋企之後, 子進好似霸王咗, 又易發脾氣. 其實可能咁啱子進呢個階段係咁, 但有得賴更係賴啦!


男爵府

積分: 9395


1120#
發表於 08-5-19 17:09 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-19 17:00 發表


哈哈, 我諗起 gathering 果日丁爸係咁比汽水丁丁飲


我真係 。我話佢,佢就話乜都要比丁丁試下喎!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo