原文章由 bbpooh 於 08-5-19 12:01 發表
今早睇報紙,說有剛滿月的嬰孩兩日沒有奶飲,災區又沒有奶粉供應,小嬰兒兩日只能飲礦泉水。當時我諗為什麼母親不餵母乳,後來才知因為災區糧食短缺,致母親也沒有母乳。其後又想,發生如此災難,當母親心情也不好,也很難有足夠母乳 ...
原文章由 bbpooh 於 08-5-19 16:40 發表
調返轉,丁爸話宜家的丁丁好煩,成日週圍走,無時停,好奇心又重,叫佢唔好攪佢又攪,樣樣野都以為自己得點知攪到一鑊泡!
我覺得男人係唔可信的,之前樣樣得,但結果就。。。。。米話我話,如果子進爸睇唔惦,佢可能會叫你99來!
你有沒 ...
. 最壞打算佢淨係負責個仔個兩餐, 其餘等我收工返去收拾, 順便當減肥囉. 已經比上次好嘞, 上次無工人個兩個月, 子進得半歲, 婆婆日日負責睇住佢 (不過果陣仲食緊糊仔同飲奶, 易搞啲), 雖然有鐘點清潔煮飯, 但晚晚返去食完飯仲要洗碗洗一大盤奶樽奶泵.