親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 6144


1101#
發表於 08-10-14 11:14 |只看該作者
請問各位有經驗的媽媽:

明年想帶小女(兩歲左右)去台中應該在邊個時間去會好d呢 ?唔知台中有冇岩小朋友玩的主題公園/遊樂場等?
同要注意d咩呢?
還有邊度買機票會平d呢?
酒店有沒有好的介紹呀?
可以介紹一下行程(4日3夜)給我嗎?

thanks!

[ 本文章最後由 angies 於 08-10-14 11:18 編輯 ]


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1102#
發表於 08-10-14 14:43 |只看該作者
原文章由 klcconnie 於 08-10-13 14:03 發表
ABCD媽咪:
我諗住聖誕果4日2大1小朋友(3歲)去台北, 行程如下:
第1日: 2點到酒店>台北101同其他商場>士林夜市
第2日: 圓山兒童遊樂場>淡水>北投浸温泉
第3日: 動物園>西門町
第4日: 中正紀念堂>台北車站逛街>機場

1) ...

行程ok...
如果你day2在北投無特別的晚餐...可將day1的士林夜市改在day2
不過你本身個plan也無乜問題

12月係要簽証的...(其實係全年任何時間也要簽)


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1103#
發表於 08-10-14 14:44 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-10-14 10:21 發表
abcd媽咪...fi-fi...

想問下由西門町點去大溪花海農場呀 ...仲有...之前見你地話nt700接機/送機...有無資料呀

大溪花海在桃園(非台北)...
所以建義book車去機場前去
或book車落機後去

700元book車的detail在首頁果到有...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1104#
發表於 08-10-14 14:47 |只看該作者
原文章由 angies 於 08-10-14 11:14 發表
請問各位有經驗的媽媽:

明年想帶小女(兩歲左右)去台中應該在邊個時間去會好d呢 ?唔知台中有冇岩小朋友玩的主題公園/遊樂場等?
同要注意d咩呢?
還有邊度買機票會平d呢?
酒店有沒有好的介紹呀?
可以介紹一下行程(4日3 ...

台中的酒店可考慮
http://leparker.network.com.tw/
黎客商旅...
見其他網友介紹也不錯

台中無乜特式的主題公園喎
或者你可考慮上埋清境


大宅

積分: 2080


1105#
發表於 08-10-14 14:54 |只看該作者

abcd媽咪...fi-fi...

我岩岩收到東龍回覆:(由於您尚未填寫航班資料,請您再次回覆您的班機號碼,飯店會再次傳送住宿卷給您!!)

可否比航空公司名同班機號碼資料我,等我填左上去比佢地先呀,因我想訂房先!


男爵府

積分: 9345


1106#
發表於 08-10-14 19:36 |只看該作者
portiabb

ABCD媽咪呢個方法當然係最....舒服喇....但

另一方法就要左轉轉右轉轉.....轉車轉到你暈
1 - 西門町搭捷運往台北車站
2 - 台北火車站搭火車往桃園
3 - 桃園火車站搭桃園客運(往大溪),在大溪下車
4 - 大溪搭公車(往復興),於慈湖站下車
或者....你搭火車去到桃園先轉的士去大溪花海喇,但回程時就好大機會要call的士去桃園火車站喇

原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-14 14:44 發表

大溪花海在桃園(非台北)...
所以建義book車去機場前去
或book車落機後去

700元book車的detail在首頁果到有...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1107#
發表於 08-10-14 19:44 |只看該作者
fionlai60,
係嫁...因為佢唔收deposit就留房比你,佢都驚你會"放他鴿子"嘛,所以佢要你比埋航班編號比佢,等佢知你機票都出埋,應該唔會"耍佢"....跟住東龍就會check返你班機到達時間,比充足時間你由機場去東龍飯店,so...我張住宿飯卷寫明要係下午2:00前出現,否則佢就會拎返間房出黎租比其他人嫁喇~~

你想要航班資料啫,或者你可以上國泰/港龍/長榮等網上check你出發日果d航班資料,將其中一個航班編號填上去...睇下佢比唔比你過關!

原文章由 fionlai60 於 08-10-14 14:54 發表

abcd媽咪...fi-fi...

我岩岩收到東龍回覆:(由於您尚未填寫航班資料,請您再次回覆您的班機號碼,飯店會再次傳送住宿卷給您!!)

可否比航空公司名同班機號碼資料我,等我填左上去比佢地先呀,因我想訂房先! ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1108#
發表於 08-10-15 09:48 |只看該作者
乜又係遠ga

anyway.... 即管sd個email問下價...睇下走果日去唔去先...另外想問下...tpe搭機返港要預幾多時間出機場同check-in
原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-14 14:44 發表

大溪花海在桃園(非台北)...
所以建義book車去機場前去
或book車落機後去

700元book車的detail在首頁果到有...


複式洋房

積分: 342


1109#
發表於 08-10-15 09:55 |只看該作者
請問有冇人知..忠孝敦化站個頭有個烤肉店叫"胡同"呀?
我本旅游書冇呀,,,知唔知正確位置响邊架??
Q Q


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1110#
發表於 08-10-15 09:57 |只看該作者




咁我諗我真係去ge都會係book車
原文章由 fi-fi 於 08-10-14 19:36 發表
portiabb

ABCD媽咪呢個方法當然係最....舒服喇....但

另一方法就要左轉轉右轉轉.....轉車轉到你暈
1 - 西門町搭捷運往台北車站
2 - 台北火車站搭火車往桃園
3 - 桃園火車站搭桃園客運(往大溪),在大溪下 ...


子爵府

積分: 11781

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1111#
發表於 08-10-16 11:42 |只看該作者
各位台灣通:
請問Chang Kai Shek Apt係台灣邊一個機場?
我係ZUJI綱訂機票,出左呢個名,同桃園機場唔同,搞到我唔敢訂。
另外萬事達同東龍邊間好D,好似價錢差唔多,想是但訂一間。


男爵府

積分: 9345


1112#
發表於 08-10-16 12:25 |只看該作者
肥§澄

Chang Kai Shek Apt = 桃園國際機場 = 中正國際機場
唔洗驚...即係我地由香港飛台北的唯一一個機場

最緊要你make sure CITY= TAIPEI, TPE


原文章由 小肥§澄 於 08-10-16 11:42 發表
各位台灣通:
請問Chang Kai Shek Apt係台灣邊一個機場?
我係ZUJI綱訂機票,出左呢個名,同桃園機場唔同,搞到我唔敢訂。
另外萬事達同東龍邊間好D,好似價錢差唔多,想是但訂一間。 ...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-10-16 12:27 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1113#
發表於 08-10-16 12:33 |只看該作者
我頭先check咗"Mocca Power",初五接機舉牌價....要NT1200(NT900)...好貴AR~

但初九由飯店返機場就變返平日價NT800
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


複式洋房

積分: 342


1114#
發表於 08-10-16 14:24 |只看該作者
唔該有冇人去過呀?.....聽聞好好味又平架...

原文章由 bebubebu 於 08-10-15 09:55 發表
請問有冇人知..忠孝敦化站個頭有個烤肉店叫"胡同"呀?
我本旅游書冇呀,,,知唔知正確位置响邊架??
Q Q


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1115#
發表於 08-10-16 15:36 |只看該作者
原文章由 bebubebu 於 08-10-16 14:24 發表
唔該有冇人去過呀?.....聽聞好好味又平架...

呢間未去過...sorry
不過幫你搵到個地圖同訂位法
http://www.wretch.cc/blog/hutongblog/9762219


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1116#
發表於 08-10-16 17:41 |只看該作者
ABCDma/fi-fi
好勤力喎!

fi-fi
新年去台北玩啦...開心囉!
記住影多d相過我看喎

carollam310
我都記得你...你上次係同個女去聽concert嫁嘛...今次又去陪個女啦!


男爵府

積分: 6144


1117#
發表於 08-10-16 18:09 |只看該作者
原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-14 14:47 發表

台中的酒店可考慮
http://leparker.network.com.tw/
黎客商旅...
見其他網友介紹也不錯

台中無乜特式的主題公園喎
或者你可考慮上埋清境


ABCD媽咪:
清境在邊度黎,有咩野睇/玩架?我應該點樣去呢?
還有如果去4日3夜有無行程介紹呀?
唔該晒!


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1118#
發表於 08-10-16 18:54 |只看該作者
原文章由 angies 於 08-10-16 18:09 發表


ABCD媽咪:
清境在邊度黎,有咩野睇/玩架?我應該點樣去呢?
還有如果去4日3夜有無行程介紹呀?
唔該晒!

清境在南投縣...台中過去也要3-4小時車程
係在山上的...有睇羊的show,,同住特色民宿
亦可順道去埔里酒廠,廣興紙寮

詳情我想等010答你了
因她比較熟台中+清境


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1119#
發表於 08-10-16 18:55 |只看該作者
原文章由 010 於 08-10-16 17:41 發表
ABCDma/fi-fi
好勤力喎!

fi-fi
新年去台北玩啦...開心囉!
記住影多d相過我看喎

carollam310
我都記得你...你上次係同個女去聽concert嫁嘛...今次又去陪個女啦! ...

你去左邊呀...掛水我啦


男爵府

積分: 9345


1120#
發表於 08-10-16 19:46 |只看該作者
010,

勤咩力呀!?日日上bk係.....寄託黎嫁

今次新年去台北...都係果d例牌菜行程!!!

原文章由 010 於 08-10-16 17:41 發表
ABCDma/fi-fi
好勤力喎!

fi-fi
新年去台北玩啦...開心囉!
記住影多d相過我看喎

carollam310
我都記得你...你上次係同個女去聽concert嫁嘛...今次又去陪個女啦! ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo