美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   173


男爵府

積分: 5228


1101#
發表於 17-5-20 20:29 |只看該作者

回覆樓主:

想問下雪花秀既潤唇膏好唔好用?


別墅

積分: 889


1102#
發表於 17-5-20 20:31 |只看該作者
el_20 發表於 17-5-20 20:29
想問下雪花秀既潤唇膏好唔好用?

我都想知

同埋潤唇膏唔知amorepacific 定雪花秀好用啲呢?

題外話少少,我用緊amorepacific time response系列,好好用啊,用完皮膚細緻左,不過又係太貴


子爵府

積分: 13242


1103#
發表於 17-5-20 20:46 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-20 13:54
宜家希望快啲用完包normal版轉用light版

好快用曬架咋
***南無阿彌陀佛***


子爵府

積分: 13242


1104#
發表於 17-5-20 20:47 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-20 13:56
咁遲吓先決定買唔買,反正保濕mask我仲有好多

清下d存貨先

***南無阿彌陀佛***


子爵府

積分: 13242


1105#
發表於 17-5-20 20:48 |只看該作者
szenanababe 發表於 17-5-20 14:34
咁你冬天用邊款洗面

Gentle果隻cleansing foam
***南無阿彌陀佛***


男爵府

積分: 8829


1106#
發表於 17-5-20 20:50 |只看該作者
sakusaku 發表於 17-5-20 19:59
你有無買呢set?呢set同gmarket差唔多價,但sample正好多,人蔘面霜真係好正~
...

我有買呢套呀,正過d呀呢套


子爵府

積分: 13242


1107#
發表於 17-5-20 20:53 |只看該作者
el_20 發表於 17-5-20 20:29
想問下雪花秀既潤唇膏好唔好用?

好用,不過貴
***南無阿彌陀佛***


男爵府

積分: 5670

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1108#
發表於 17-5-20 20:58 |只看該作者
el_20 發表於 17-5-20 20:24
本帖最後由 el_20 於 17-5-20 20:30 編輯

無影到

Thx,搵日去睇下先,其實我有員工價,不過又成日為咗D贈品心思思去G,如果DFS都有大量贈品,一定係DFS抵


珍珠宮

積分: 36256


1109#
發表於 17-5-20 20:58 |只看該作者

回覆樓主:

唉…睇唔清,忘了拎雪花秀叫我mother day前拎既sample,5款架


珍珠宮

積分: 36256


1110#
發表於 17-5-20 20:59 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-5-20 20:53
好用,不過貴

你都覺得貴,應該都幾貴


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1111#
發表於 17-5-20 21:18 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-5-20 20:58
唉…睇唔清,忘了拎雪花秀叫我mother day前拎既sample,5款架

仲咩咁耐唔見你出現?


男爵府

積分: 5228


1112#
發表於 17-5-20 21:27 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-5-20 20:59
你都覺得貴,應該都幾貴

潤唇膏要260


男爵府

積分: 5228


1113#
發表於 17-5-20 21:29 |只看該作者
Candy1022 發表於 17-5-20 20:58
Thx,搵日去睇下先,其實我有員工價,不過又成日為咗D贈品心思思去G,如果DFS都有大量贈品,一定係DFS抵:g ...

本帖最後由 el_20 於 17-5-20 21:31 編輯

如果唔諗sample 有員工價肯定平啦
今日見到果d大set 唔係平時紙盒果d 咁架,佢個packing 拉鏈膠袋好似成份床單咁架


男爵府

積分: 8829


1114#
發表於 17-5-20 21:32 |只看該作者
hellomrng 發表於 17-5-20 20:31
我都想知

同埋潤唇膏唔知amorepacific 定雪花秀好用啲呢?

amorepacific我用唔到,你用到可以考慮趁而家買,thankful week應該最抵


男爵府

積分: 5228


1115#
發表於 17-5-20 21:33 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-5-20 20:53
好用,不過貴

係咪你用過既潤唇膏最好用係佢???


男爵府

積分: 8829


1116#
發表於 17-5-20 21:33 |只看該作者

回覆樓主:

來緊呢個兩個星期目標,清左呢4盒先,人蔘係light版,仲有4盒滋潤版留返冬天用
20170520_213011.JPEG


子爵府

積分: 13242


1117#
發表於 17-5-20 21:34 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-5-20 20:59
你都覺得貴,應該都幾貴

$260好快用曬
***南無阿彌陀佛***


子爵府

積分: 13242


1118#
發表於 17-5-20 21:36 |只看該作者
el_20 發表於 17-5-20 21:33
係咪你用過既潤唇膏最好用係佢???

都算係,仲有隻係bangkok買又係好潤又平
***南無阿彌陀佛***


子爵府

積分: 13242


1119#
發表於 17-5-20 21:37 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-5-20 21:33
來緊呢個兩個星期目標,清左呢4盒先,人蔘係light版,仲有4盒滋潤版留返冬天用

...

藍色果隻我未收過
***南無阿彌陀佛***


男爵府

積分: 5228


1120#
發表於 17-5-20 21:37 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-5-20 21:36
都算係,仲有隻係bangkok買又係好潤又平

有冇名呀?我有朋友宜家係Bangkok

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo