立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5228
別墅
積分: 889
el_20 發表於 17-5-20 20:29 想問下雪花秀既潤唇膏好唔好用?
子爵府
積分: 13242
Fat_Ann 發表於 17-5-20 13:54 宜家希望快啲用完包normal版轉用light版
Fat_Ann 發表於 17-5-20 13:56 咁遲吓先決定買唔買,反正保濕mask我仲有好多
szenanababe 發表於 17-5-20 14:34 咁你冬天用邊款洗面
積分: 8829
sakusaku 發表於 17-5-20 19:59 你有無買呢set?呢set同gmarket差唔多價,但sample正好多,人蔘面霜真係好正~ ...
積分: 5670
el_20 發表於 17-5-20 20:24 本帖最後由 el_20 於 17-5-20 20:30 編輯 無影到
珍珠宮
積分: 36256
家庭主婦 發表於 17-5-20 20:53 好用,不過貴
珊瑚宮
積分: 112200
迷人pinklady 發表於 17-5-20 20:58 唉…睇唔清,忘了拎雪花秀叫我mother day前拎既sample,5款架
迷人pinklady 發表於 17-5-20 20:59 你都覺得貴,應該都幾貴
Candy1022 發表於 17-5-20 20:58 Thx,搵日去睇下先,其實我有員工價,不過又成日為咗D贈品心思思去G,如果DFS都有大量贈品,一定係DFS抵:g ...
hellomrng 發表於 17-5-20 20:31 我都想知 同埋潤唇膏唔知amorepacific 定雪花秀好用啲呢?
el_20 發表於 17-5-20 21:33 係咪你用過既潤唇膏最好用係佢???
sandymungmung 發表於 17-5-20 21:33 來緊呢個兩個星期目標,清左呢4盒先,人蔘係light版,仲有4盒滋潤版留返冬天用 ...
家庭主婦 發表於 17-5-20 21:36 都算係,仲有隻係bangkok買又係好潤又平
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy